Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Batt DU har jo selv kommet med svaret

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg har hørt at det kan skade en psykisk men det sker vel kun for folk der har alt for mange problemer?

Mvh batt

<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Ja jeg har et problem men det gider jeg ikke tale om her det er personligt... Det er derfor jeg tar stoffer for at glemme alle de lorte problemer jeg har(Er lige smidt ud af skolen ¨FUCK¨ det går skævt så jeg gemmer mig bag min bong eller noget)

<HR></BLOCKQUOTE>

Måske var det en ide at snakke med nogle der kan hjælpe dig gennem dine problemer, for det kan hash og stoffer ikke (slet ikke svampe LSD og andre bevisthedsudvidene stoffer)

Jeg vil råde dig til at snakke med nogle om dine problemer og dine tanker, evt. dine forældre. Hvis det er et ømt punkt, og svært at snakke med mor og far om. (det er det jo ofte) Så kan du ringe til "Knoglen" på Tlf. 74422425 eller Ung på linjen på Tlf. 70 121 000

Eller se denne side om der er noget du føgler er mere dig
Icare

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS: Det kan ikke skade at ringe, det er anonymt og uforpligtene. Drop tangen om tabu osv. det er dig selv og din fremtid det handler om.

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Piercer tak for det/de gode råd, men mit problem er noget andet(Har klaret mig selv siden jeg var 8 år)Og jeg har lært at klare mig nogenlunde...

Grunden til at jeg vil tage svampe er at jeg vil have alt det gode op i mig igen så jeg måske har en mugelighed for at kunne elske min familie(de eneste jeg ser og snakker med i min familie er min bror, søster og lidt min mor i hele min store familie på over 50 mennesker)

VH batt

ps: Det kan godt være i syns det er lige meget det jeg skriver nu, men ville bare lige svare piercer...

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
ohhhh drugs ohhh drugs i want drugs!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
Tror desværre ikke svampe kan hjælpe på det problem, jeg ville nok også satse mere på piercers råd.

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af batt:
Grunden til at jeg vil tage svampe er at jeg vil have alt det gode op i mig igen så jeg måske har en mugelighed for at kunne elske min familie(VH batt

<HR></BLOCKQUOTE>

Knægt, prøv lige at tænk over den igen. Du kan godt finde svar på ting i trips, men de kan samtidigt også fucke dig gevaldigt op. Istedet for at prøve at finde svaret på dine problemer i diverse narko, så følg pierces råd!!!!
Og at tage drugs for at flygte, det er fandme for langt ude, så er man der hvor man virkeligt har et alvorligt problem, hvilket IKKE kan løses med flere drugs

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]