Batt DU har jo selv kommet med svaret
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg har hørt at det kan skade en psykisk men det sker vel kun for folk der har alt for mange problemer?
Mvh batt
<HR></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Ja jeg har et problem men det gider jeg ikke tale om her det er personligt... Det er derfor jeg tar stoffer for at glemme alle de lorte problemer jeg har(Er lige smidt ud af skolen ¨FUCK¨ det går skævt så jeg gemmer mig bag min bong eller noget)
<HR></BLOCKQUOTE>
Måske var det en ide at snakke med nogle der kan hjælpe dig gennem dine problemer, for det kan hash og stoffer ikke (slet ikke svampe LSD og andre bevisthedsudvidene stoffer)
Jeg vil råde dig til at snakke med nogle om dine problemer og dine tanker, evt. dine forældre. Hvis det er et ømt punkt, og svært at snakke med mor og far om. (det er det jo ofte) Så kan du ringe til "Knoglen" på Tlf. 74422425 eller Ung på linjen på Tlf. 70 121 000
Eller se denne side om der er noget du føgler er mere dig
IcareMVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
PS: Det kan ikke skade at ringe, det er anonymt og uforpligtene. Drop tangen om tabu osv. det er dig selv og din fremtid det handler om.