Du afpresser psychedelia med dit eget helbred som gidsel? Wtf?

This, lol.
Jeg ville ikke vælge 2C-B. Det kan godt blive riiiigtig psykedelisk da det er sindssygt visuelt og undervurderet som psykedelika efter min mening.
Og trippe på Roskilde festival kan man selvfølgelig godt, men nu lyder det ikke til at du har den store erfaring med psykedeliske stoffer, kun MDMA, hvorfor det igen ikke er en anbefalelsesværdig setting.
Skulle det være, ville jeg seriøst holde dosen på det psykedeliske lavt, men helst køre på MDMA, alkolol & joints på Roskilde. Det er sikkert sjovt nok at tage psychs på Roskilde Festival, men psykedelika kan altså til hver en tid tage røven på en - specielt når man er nybegynder - og det ville være ultranedern lige at blive skubbet mens man pisser i pishegnet/skider i verdens klammeste 'toilet', eller noget andet typisk Roskilde - eller en anden uoverskuelig situation, som Roskilde jo er baseret på basically.
Skulle jeg anbefale et dr0gen, ville jeg vælge 2C-D, 4-HO-MiPT eller ketamin. 2C-D og MDMA er vildt godt sammen og slet ikke særlig psykedelisk efter min mening, hvorfor det ville være din bedste mulighed.
For at opsummere; det kan blive den bedste oplevelse i dit liv, hvis du bare tager MDMA. Det kan blive den bedste oplevelse hvis du blander det med noget psykedelisk. Men IMO tilføjer man et meget risky element, ved at tilføje noget psykedelisk til MDMA, når man er nybegynder,
specielt til den setting.
Jeg prøvede syre og 130mg ren MDMA til noget fest, og det var helt vildt overvældende. Så overvældende at det næsten var for meget, hvorfor jeg håber du altså tænker dig om to gange.
Der er intet galt i at kombinere det, men prøv nu lige at tage the basics to psychedelics seriøst -
viewtopic.php?f=5&t=9540Vi er udelukkende ude på at guide dig i den rigtige retning, med dig som den erkendende og oplyste kaptajn.