Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 13:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
der er jo efterhånden kun nogle og 50 dage til roskilde... sidste år tog jeg en god dose mdma til Paul Kalkbrenner og det er simpelthen en af de fedeste oplevelser jeg kan huske jeg har haft! :D

til dette års roskilde spiller Chase & Status på Orange og jeg kan kun forestille mig at jeg skal gentage succesen, dog kunne jeg godt tænke mig spice emma-oplevelsen op med noget (det skal ikke være et fullblown trip, men alligevel :D).

---
Mit spørgsmål!:
hvilket stof ville passe godt sammen med MDMA til en koncert hvor der er sansynlighed for moshpits og generelt gang i gaden? og hvor meget skal jeg indtage oveni 150-250 mg mdma for primært at være påvirket af mdma men have en klar "edge" alligevel.

jeg har kun haft 1 psykedelisk oplevelse - med LSA (dog MEGET kraftigere psykedelisk end hvad jeg har været i nærheden af med 450 mg emma, masser af bong osv).

det stof jeg skal tage oveni mdma'en vil jeg naturligvis prøve på forhånd alene og sammen med mdma før jeg begiver mig til koncert/festival på det.

I behøver ikke fortælle mig hvor dårlig en idé det er, jeg ved godt det ikke er optimalt, men det er nu noget jeg har tænkt mig at gøre anyways. please hit me with ideas! :D

Junior medlem

weed og alkohol er en sikker vinder for mig ;) så længe der er stimulanser nok til jeg ik drikker mig i hegnet

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Med kun 1 psykedelisk oplevelse i bagagen, ville jeg ikke kombinere mdma med et psykedelisk stof til et så stort offentligt arrangement. Mit råd er at ryge en lille joint sammen med mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jah, det sker også lidt for tit for mit vedkommende at jeg drikker mig helt ned på mdma. joints plejer ikke at impacte min blæser før sent på aftenen, hvor jeg gerne får CEV hvis jeg har bonget "for meget". :)

men tænkte nu mere på substanser i den psykedeliske afdeling :D vil gerne kunne blæse igennem koncerten med 1000000 kilometer i timen samtidigt med at jeg kan holde balancen :)
har overvejet ketamin (men tænker at det nok er en ret dårlig idé, hvis man pludselig står midt i en moshpit).

- som jeg skriver vil jeg både prøvet stoffet alene og sammen med mdma før jeg gør det til koncerten.

Junior medlem

Synes nu det er rarest at nyde en slags narko af gangen. Emma i sig selv er jo ret lækkert. Men følger lige med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes nu det er rarest at nyde en slags narko af gangen. Emma i sig selv er jo ret lækkert.

enig, jeg er også helt vild med mdma - men jeg har taget det en 30 gange efterhånden kunne jeg forestille mig, og kunne nu godt tænke mig at prøve at give det en edge. koncerten varer jo 1-1.5 time og så får jeg mulighed for at enten være påvirket i nogle timer før eller efter koncerten.

vil gerne have en flot visuel og dybere musikalsk oplevelse end "bare mdma" - hvilket i sig selv er helt fantatisk, lydmæssigt i hvert fald.

Moderator
Brugeravatar

Nu husker jeg måske forkert, men er du ikke stadig teenager? 30 gange MDMA over hvor lang en periode?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jo, er stadig teenager er færdig på gymnasiet til sommer og skal derfor gi den fuld gas på roskilde.

jeg har taget mdma i hvad... 1.5-2 år nu i guess, og som jeg også skrev "30 gange efterhånden, kunne jeg forestille mig", når jeg nu tænker over det lyder det af lidt meget, men jeg har taget det mere end 20 gange. De fleste af gangene har jeg taget 50-80 mg. en aften i byen (ja jeg ved godt det ikke er nogen undskyldning), men jeg klarer mig sku fint og har kun 1 gang oplevet en mdma nedtur efter jeg havde binget det 5 dage i et sommerhus.

jeg kunne godt tænke mig nogle råd, for ellers så snupper jeg bare hvad jeg kan få fat i og dét er der vel heller ikke meget HR-forum over at lade mig gøre vel? ;)

Medlem
Brugeravatar

Du afpresser psychedelia med dit eget helbred som gidsel? Wtf? :stupid:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har god erfaring med at smide 15mg 4-HO-MiPT eller 4-HO-MET oveni, ellers er 2C-C også godt. Tror dog 2C-C kan blive en smule for farverigt til en stor DnB koncert hvor publikummet er vanvittig stive, oftest semi aggresive råååååååzkildze typer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Jojo, men vi skal jo også lige komme på bølgelængde med hvor risikovillig du er. Selv ville jeg nok tage LSD vente til det peakede og så MDMA. Jeg ville dog tage mange forholdsregler, såsom ædru tripsittere, transport direkte hjem i min lænestol, hvis det gjaldt og så have prøvet komboen, batchen og dosis før Roskilde. Jeg synes bare slet ikke en begivenhed som Roskilde er til psykedeliske stoffer, der render alt for mange fulde folk rundt og komforten er ikke i højsædet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
jeg kunne godt tænke mig nogle råd, for ellers så snupper jeg bare hvad jeg kan få fat i og dét er der vel heller ikke meget HR-forum over at lade mig gøre vel? ;)

Du spørg om rådgivning, men hvis du ikke får den rådgivning du leder efter, vil du famle blindt ud i et trip af MDMA og psykedelia bare fordi det skal være vildere end sidste år.

Mit råd? GØR DET! Så lærer du da i det mindste af din fejl, hvis dit trip bliver et helvede.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
2c-b er svaret. Det giver dig et sane-mans trip :) jeg har skrevet en trip rapport om den kombo :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
MDMA blandet med GHB giver en rigtig lækker rus IMO. Du skal dog passe på med at overdrive GHB'en.. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2c-b er svaret. Det giver dig et sane-mans trip :) jeg har skrevet en trip rapport om den kombo :)

MANGE TAK! :D det har læst lidt på det, og det lyder som noget jeg godt ku bruge :)

er lidt "bange" for keta/ghb da man bliver motorisk svag af det, og det måske ikke er det smarteste til en orange koncert.

og til de som synes jeg skal have et dårligt trip eller ikke gider være konstruktive... go live your life.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du afpresser psychedelia med dit eget helbred som gidsel? Wtf? :stupid:

This, lol.

Jeg ville ikke vælge 2C-B. Det kan godt blive riiiigtig psykedelisk da det er sindssygt visuelt og undervurderet som psykedelika efter min mening.
Og trippe på Roskilde festival kan man selvfølgelig godt, men nu lyder det ikke til at du har den store erfaring med psykedeliske stoffer, kun MDMA, hvorfor det igen ikke er en anbefalelsesværdig setting.

Skulle det være, ville jeg seriøst holde dosen på det psykedeliske lavt, men helst køre på MDMA, alkolol & joints på Roskilde. Det er sikkert sjovt nok at tage psychs på Roskilde Festival, men psykedelika kan altså til hver en tid tage røven på en - specielt når man er nybegynder - og det ville være ultranedern lige at blive skubbet mens man pisser i pishegnet/skider i verdens klammeste 'toilet', eller noget andet typisk Roskilde - eller en anden uoverskuelig situation, som Roskilde jo er baseret på basically.

Skulle jeg anbefale et dr0gen, ville jeg vælge 2C-D, 4-HO-MiPT eller ketamin. 2C-D og MDMA er vildt godt sammen og slet ikke særlig psykedelisk efter min mening, hvorfor det ville være din bedste mulighed.

For at opsummere; det kan blive den bedste oplevelse i dit liv, hvis du bare tager MDMA. Det kan blive den bedste oplevelse hvis du blander det med noget psykedelisk. Men IMO tilføjer man et meget risky element, ved at tilføje noget psykedelisk til MDMA, når man er nybegynder, specielt til den setting.

Jeg prøvede syre og 130mg ren MDMA til noget fest, og det var helt vildt overvældende. Så overvældende at det næsten var for meget, hvorfor jeg håber du altså tænker dig om to gange.
Der er intet galt i at kombinere det, men prøv nu lige at tage the basics to psychedelics seriøst - viewtopic.php?f=5&t=9540

Vi er udelukkende ude på at guide dig i den rigtige retning, med dig som den erkendende og oplyste kaptajn.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det har hele tiden været min plan at tage mdma og som sagt "spice" eller give det en edge af noget andet.

hvis jeg skulle tage cubensis ville min dose ligge mellem 0.5-1.5 gram (afhængig af sort osv.) - altså ikke et "fuldt" trip alene, men at det alligevel havde en virkning når det var sammen med mdma.

det jeg synes lyder fedt ved 2cb er "head space", altså det behøver ikke være så tanketungt, da det jo er dakkefest! jeg kommer til at være sammen med stive mennesker og folk på mdma som nok skal tage sig rigtigt godt af mig hvis jeg har brug for noget.

alle de der 2c-x'er synes jeg er ret svære at finde rundt i, er der stor forskel på dem, eller er det "bagateller" - de er jo alle psykedeliske

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

IMO er der ret stor forskel. Det her er mine oplevelser aka ikke EROWID facts:

2C-I = mildt syretrip, lækkert men ikke noget jeg ville tage på Roskilde. Det er seriøs knirk. Virker omkring 6-8 timer.
2C-B - det samme bare en smule anderledes: en smule mindre dybt psykedelisk men mere visuelt som kan gøre det lige så/mere psykedelisk som 2C-I. Virker omkring 6-8 timer.
2C-D = ren la-la, ikke specielt psykedelisk og perfekt at kombinere med MDMA. Søg på 2C-D og MDMA combination fx. Virker omkring 2-4 timer.
2C-C = Mega intenst rent visuelt i 1-1½ time og så fader det ud - ikke særligt psykedelisk (tilføjet). Virker omkring 1½-3 timer.

Jeg ville klart vælge 2C-D eller et halvt gram svampe. Helst 2C-D uden tvivl.

Og selvom det har været din plan, kan du jo godt ændre i den, fx ved at prøve noget du planlægger at spice det op med på Roskilde før Roskilde, eller vælge nyt narko/droppe idéen om at spice det op.
Er du 18? Det har altså en smule relevans, ved godt det kan være nedern at blive spurgt om.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg er 20 til den tid :) jeg er helt med på at jeg kan ændre planer osv, men det bliver ikke et indlæg herinde fra der får det til at ske.

grunden til jeg laver den her tråd er fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve det på roskilde, og jeg også gerne vil prøve et psychedelisk stof generelt, igen. jeg bliver ikke tilbudt stoffer normalt, så det er noget jeg skal opsøge (heldigvis).

jeg kommer helt sikkert ikke til at tage det mere end 2 gange inden koncerten, alene- og med mdma. jeg har ikke det store behov for voldsom psychedelia, men føler mig 100% hjemme i en emmakoger og vil gerne gøre det "vildere".

det er klart også en bonus at det ikke varer så lang tid, jeg har på intet tidspunkt overvejet lsd fx. da det varer så lang tid.

jeg vil kigge lidt mere på 2c'erne! tak.

Junior medlem

Geografisk sted: Altid Flyvene
Jeg ville sige 15-20mg 2c-b på grund af den ekstra ordinære eufori jeg får ud af kombinationen 2c-b og mdma..
Er sikker på at hvis du holder 2c-b dosen forholdsvis lav at det er overskueligt.
Hvis det var mig havde jeg taget mdma, efter det så har peaket tage 10-15 mg nasalt.
Det svier dog en del i næsen i 5 minutter det ved jeg ikke om du har noget imod :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]