Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Derude
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af AoD:
Hmm... Jeg har det på samme måde...?

Men Zero zero er nu også min ven [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>
drik alkohold saa i kan mærke det. det vil sige til i kan mærke det.. og saa spis 1½ gram svampe fra mexico el. amazone... saa skulle i kunne mærke det.. jeg drikke selv 4-5 ol inden.. sprut er lisaa godt held og lykke.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil fraråde at blande hallucinogener med noget så lamt som alkohol... det kan være sjovt, men det kan også gå meget galt!

Don't do it!

Spis nogle flere svampe, eller ryg et par joints imens du venter på det kicker ind i stedet...

Jeg vil anbefale Jægermeister (sorry dex)Den virker dejligt sammen med svampe, Har hørt i tyskland at der er nogle af de mange urter der er i jægermeister skulde være aktive sammen med svampe. (der er 56 forskelige urter i Jægermeister)

Jeg syndes selv det virker rigtig godt.
(drik ikke for meget alc. på svampe)

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

De sidste gange er det ligesom svampene ikke er slået igennem. Selvom jeg spiser dem på tom mave, drikker vand imens og alle mulige andre råd som sikkert bare er bullshit.
Men de sidste tre gange jeg har tygget shrooms, har det ikke rigtigt slået igennem. Men så har jeg suget en bønne, ikke engang specielt meget. Og så var jeg (på god gammeldags dansk) FUCKED.
Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert?!? Det var federe dengang de bare virkede...the good old days. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hmm... Jeg har det på samme måde...?

Men Zero zero er nu også min ven [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Uden nogen erfaring vil jeg gerne advare mod at blande alkohol og svampe, specielt hvis man er uerfaren. Alkohol gør en mindre forberedt rent mentalt og derfor mere modtagelig overfor svampene. Det er ikke rart medmindre man har massere af tjek på det man gør. Saiko-Pod herinde fra åd også engang svampe efter at havde drukket 7-8 øl og det gik ihvertfald galt. Ikke sikker på at det var grunden, men det var vist rimeligt tæt på et badtrip.

-Psyko

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
- Dex

Er det af samme grund som Psyko navner at du fraråder at drike før et svampetrip..??

jeg har drukket før jeg spiste mine svampe 3-4 gange, og syntes kun det er mere behageligt.. altså jeg har ikke drukket mig vold-stiv, men 4-5 øl, og det er ligesomom at det er mere intenst og ikke så langsomt up-come!!!??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel ikke mere banalt at blande svampe med alkohol end det er at blande med eks. poppers eller andre 'platte' substanser...

...Men med det værende sagt, så tror jeg ikke det ville være behageligt pludseligt at starte sit trip mens man er meget fuld.

Peace,
Tias (Back on parole [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg har også kun haft gode oplevelser med at drikke før. Første gang jeg nogensinde gjorde det, havde jeg været til mega stor fest er var fandme stiv da mig og 5-10 andre tog hjem til mig for at feste videre, der åd jeg 3g mexi og trippede fint og helt uden decideret mind-fuck. Faktisk synes jeg ikke det var så meget vildere end uden alkohol, måske lige udover at man var beruset samtidig, hvilket gav det et lækkert 'flow'.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alkohol kan få dig til at miste kontrollen over trippet - hvilket jeg ikke bryder mig om.

Dog må jeg indrømme, at jeg før har haft succes med at starte med et par få øl, for at "dulme nerverne" da come-uppet på svampe kan være lidt kaotisk nogle gange.

Jeg har dog dårlige oplevelser med at være godt fordrukken og spontant syntes jeg skulle trippe.

Medlem

well, du kunne jo blande lidt... f.x en MAOI, eller en MD(X) substans... maoi har jeg ikke selv erfaringer med endnu (eller... nogen siger jo at aMT er en maoi!?) men jeg har lige fået noget syrian rue hjem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg syns det er hyggeligt at guffe lidt svampe (bare 1 g mexi) når man er i byen, jeg bliver i så godt humør og alting får det der lidt mystiske skær. Men jeg gør det IKKE hvis jeg skal drikke igennem!!!!

Medlem

Men ikke nogen deciderede advarsler mod fed?!?

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg synes at du skal passe lidt på med fed og svampe, det er selvfølgeligt meget individuelt hvordan du har det med de forskellige stoffer, men de gange jeg har fået det dårligt på svampe har det været umiddelbart efter at jeg har røget.... Men normalt kan jeg også få den der "dårlige samvittighed" når jeg ryger (tag dig sammen osv osv....) og når jeg så er på svampe kan det blive ganske ubehageligt, så mit råd er at passe på med fed og svampe sammen, men måske er det bare mig der har et skrøbeligt sind og slet ikke burde lege med stoffer [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men fed kan sgu bruges som kickstarter....

p.s

har du prøvet at hælde svampene i lidt te og lade dem trække i en ti minuters tid, istedet for at æde dem? det plejer at virke rigtig godt for mig...

[ 22 Oktober 2002: Besked ændret af: Livsnyderen ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
flere steder anbefaler/foreslår de, at man kan ryge en joint EFTER at man har indtaget svampene - det kan forlænge og/eller forstærke effekten - men hvis man ryger den før, får man mindre ud af svampene (af en eller anden grund) - det står der ihvert faæd med den "svampespiserguide" man får med fra www.dinmor.dk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

De gange jeg har spist svampe i kombination med alkohol, har jeg slet ikke kunne mærke effekten fra alkoholen, når svampene kickede ind.Jeg tror dog at man skal passe på med kombinationen, specielt hvis man ikke har den store erfaring med svampe. I visse tilfælde har jeg hørt at alkoholen har fået det værste frem i svampene og svampene har fået det værste frem i alkoholen.

Til dem som ikke føler de kan mærke virkningen fra deres svampe mere, uden f.eks fed som kickstarter, hvilke slags svampe spiser i og hvilke doser? prøv evt. i kombination med syrin rue, men læs for gud skyld om brugen af en MAOI inden i kaster jer ud i det, der visse forholdsregler.
http://www.psychedelia.dk/lexikon/planter/dmtplanter/dmtplanter.html

Amnesia

Junior medlem

Geografisk sted: Fredericia
Endelig er jeg en fri fugl igen!!!

Min erfaring er klart at 4-10 genstande, alt efter hvem man er, giver et meget federe og mere udadvendt trip.

Leo [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]