Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Joints = Snot
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Her de sidste par måneder har det været sådan, at når jeg ryger, bliver min næse helt stoppet til, og jeg bliver lidt hæs. Når jeg ikke er skæv mere, er "forkølelsen" væk. Jeg forstår ikke hvorfor det pludselig er kommet, jeg har røget regelmæssigt, de sidste 4 år. Kan det have noget at gøre med, at jeg efter et halvt år, hvor jeg kun har røget skunk, er gået over til at ryge hash igen??

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

den vil jeg også gerne have et svar på... min næse går også helt amok for tiden når jeg ryger... ville være rart at høre hvordan det går til når man ikke har forkølelse eller er snottet.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kan være i er blevet allgergisk over for hash/pot :P kender ihvertfald adskillige som får kraftig allergi hvis de roder med hamp, specielt når det er helt friskt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg er blevet allergisk, går min verden da helt i sort :cry:

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror, at din verden ville blive lysere, hvis du holdt op med at ryge, miss84. I hvert fald lige efter de første små uger er overstået.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Heh, /me forestiller sig Voldborg stå og ævle om forårets potpollen for allergikere.... :D

Ville ellers være cool nok, hvis der var marker, nok til at det kunne registreres.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ok... lyder bare underligt... jeg har aldrig været allergisk overfor noget som helst... hvorfor i alverden så lige skunk ? det var da nederen... den vil jeg ikke tro på!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
any people have negative reactions to smoke. Whether it's from tobacco, marijuana, or another substance, smoke causes many individuals to experience unpleasant symptoms like watery, irritated eyes and a sense of being unable to breathe clearly. Secondhand smoke has dangers of its own, but for some people, the smoke from marijuana is especially bothersome. These people are allergic to marijuana.

From peanuts to ragweed to penicillin, human beings can be allergic to almost anything, including marijuana. In fact, an individual doesn't even need to smoke marijuana to have an allergic reaction. Just being around the substance is enough to trigger symptoms, which range from severe watery eyes to shortness of breath in extreme cases.

An allergy to marijuana may not be such a terrible thing to have. It gives you a great excuse to steer clear from the drug and people who smoke it, and in the case of one police officer in Arizona, provides unique career skills. The officer suffered from unusual physical spells while growing up in Central America, but no one knew what caused his reaction. Turns out, he was highly allergic to marijuana and his symptoms would appear any time he was around marijuana, even the slightest amount. As a police officer, his allergy allows him to tell immediately if marijuana is present, even from outside a vehicle.
If you experience severe itchy, watery eyes and shortness of breath when you're around marijuana, consult your family doctor, and in the future, stay away from the substance. If you are allergic to marijuana, you may also want to consider a career in law enforcement!

Måske en fremtid hos uroen for jer... Billede

Titel:
Junior medlem

Det er mere sansynligt, at du er antibiotikaallergiker. Når pot/skunk tørrer kan en mugningsproces finde sted, hvis potten ikke er opbevaret tilstrækkeligt tørt og luftigt. For nogle er de fungi som dannes på potten giftige. Mit råd er: Drop den pot og køb/dyrk noget der ikke er mugnet.

Titel:
Junior medlem

Og hvem skrev i øvrigt det midtvest-amerikanske propagande lort ovenover mit første indlæg???

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Dem her gjorde

Vist ikke den mest "unbiased" ressource på nettet, men hey, det var den første på google :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Jeg tror, at din verden ville blive lysere, hvis du holdt op med at ryge, miss84. I hvert fald lige efter de første små uger er overstået.

Det var nu ikke ment så alvorligt. Jeg kan sagtens holde op med at ryge, og har holdt flere rigtig lange pauser. Men det ville da være for surt at være allergisk!!!

P. J. O'Rourke

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ohhhhh skræk og gys. Allergisk overfor cannabis. :D

Det ville ik være godt. Det er da godt at det ik er et verdensomspændende problem :D

Alt pot som man købte på Staden behøvede heller ik at være godt. Jeg har prøvet á to omgange (2x15 gr) at få noget der ik var tørret ordentligt, så jeg fik smadret mine lunger af det. Jeg hostede og hostede, og kunne ikke trække vejret ordentligt, og jeg er sikker på at det var fordi det var for friskt. Selvom det ikke så sådan ud...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]