Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hash = zzz :/
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Når jeg ryger falder jeg tit i søvn, hvis jeg har røget en bønne og sætter mig til at se en film er det næsten 100 at jeg falder i søvn.
Ved godt at det er meget normalt at falde/blive søvning når man ryger, men ikke så meget som jeg.
Så jeg ville bare høre om i har nogle fif til hvad man kan gøre for at undgå at falde i søvn :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Vil først lige sige hej til alle herinde :D

Hvis jeg ikke skal falde i søvn mens jeg ryger en god bønne er at tag ud i naturen og nyde det mens jeg ryger og bare slappe af og nyde det dejlige landskap omkring dig.

Eller du kan gøre som jeg har valgt at gøre at smide dit fjernsyn ad helvedes til så finder du hurtigt nogen aktiviteter at lave mens du er skæv. F.eks at sidde og hører noget suverænt god musik som man bare kan leve sig ind i.

Titel:
Insane psychedelia user!

Vi har vist diskuteret noget i den stil før.

Anyway, lys, stemningen og musik spiller meget ind. Hvis det er mørkt, folk bare chiller, og der kører noget steneren musik, så er det klart at man bliver træt. Det kommer også an på hvilken type hash du ryger og hvor meget.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg er enig med sms om at rygning og tv IKKE hører sammen. Hvad der er rigtig sjov når du er skæv er at sidde og kigge på folks hoveder (især baghoveder), mens de inhalerer, og så tænke på at deres hjerne bliver rigtig baldret. Og iøvrigt bare sørge for at sidde godt, have masser af vand, og god mad, og så bare snakke så meget som muligt med de andre. Bare sig præcis hvad du tænker - hvis de andre ikke får griner på, kan du være sikker på du selv gør - og smil smitter som sagt!!
Der er garanti for en god aften!!

-DEER

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
En god ide er at tage 50 armbøjninger og 50 englespring lige efter man har suget en joint. Så er man rigtig frisk! Det skal helst gøres til Thunderdome.. En anden god ting er at installere en 1000 watts HPS lampe i loftet for at få ekstra meget lys og varme.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hehe... Du kan også bare ryge pot, det bliver du ik så stenet af, plus at det er mere "sjovt". Rusen er bedre, synes jeg, men det kommer igen an på hvad du ryger. Hvis du ryger noget godt dansk superkvali-pot, er det rigtig lækkert, men hvis det er noget der er fragtet langvejs fra, og ik har så meget effekt, så er det noget s***. Eller noget der ik er tørret ordentligt :evil:

Hvis det er god Ryger, plejer jeg heller ik at blive så stenet, som hvis det er noget dårlig std. (Gud forbyde det :)

Go ryger :D

Titel:
Dedikeret medlem

tror også det er lidt med tilvænding om man falder i søvn.. Nogen bruger det f.eks til at falde til ro/i søvn på.. hvorimod andre ikke gør.. vil også være træls hvis man valgte at ryge kl 11 om formiddagen

Titel:
Medlem

Interessant problemstilling. Jeg har samme problem. Tidligere var jeg aldrig den, der blev stenet, men nu sker det fandeme oftere og oftere! Eksempelvis er det blevet noget af udfordring for mig bare at klare en bytur uden at gabe munden af led, hvis jeg har røget. Som nævnt kan det have noget at gøre med, om du ryger (dårlig) standard, men det er jo ikke altid nemt, at få fat i pot, så jeg vil anbefale at du begynder at drikke sindssvagt meget kaffe mens du ryger. Det virker som regel for mig. Jeg kan sagtens drikke 8 kopper stærk kaffe ret hurtigt, og det plejer at hjælpe.

Endelig er der jo andre stimulanser, bla. Ephedra og guarana.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Jeg kender en der falder i søvn 15-30 min efter han har røget, og det er hver gang. Ligemeget om det er en god ryger eller en kedelig stand.
Jeg falder (næsten) aldrig i søvn, og jeg bliver sjældent stenet.
Jeg er også altid meget glad når jeg ikke er skæv, så jeg tror også at det har noget med det at gøre

sorn skrev:
vil også være træls hvis man valgte at ryge kl 11 om formiddagen

Hvad er der nu galt i en morgen/formiddags-ryger? Jeg kan godt lide at stå nogenlunde tidligt op (alt er relativt hehe) når jeg har fri. Og så gå ud i det gode vejr og ryge. Morgensol er rigtig lækert i en skævert :D

Titel:
Dedikeret medlem

DD skrev:
Jeg kender en der falder i søvn 15-30 min efter han har røget, og det er hver gang. Ligemeget om det er en god ryger eller en kedelig stand.
Jeg falder (næsten) aldrig i søvn, og jeg bliver sjældent stenet.
Jeg er også altid meget glad når jeg ikke er skæv, så jeg tror også at det har noget med det at gøre

sorn skrev:
vil også være træls hvis man valgte at ryge kl 11 om formiddagen

Hvad er der nu galt i en morgen/formiddags-ryger? Jeg kan godt lide at stå nogenlunde tidligt op (alt er relativt hehe) når jeg har fri. Og så gå ud i det gode vejr og ryge. Morgensol er rigtig lækert i en skævert :D

Vil finde det træls at falde i søvn kl 11 om formiddagen og sove til kl (2 ex.?) engang langt ud på middagen, man ødelægger nærmest sin dag..

Men at dase udenfor i solen og nyde vejret, istedet for blot at sove er en anden snak :wink:

Og 7-8 kopper stærk kaffe ? Jeg vil ende med en dejlig mave på det :P

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

synes ikke altid den med at gå ud i naturen hjælper... faldt engang i søvn i skovbunden en forårsdag fordi jeg havde røget...

"heldigvist" blev jeg vækket så min dag ikke blev helt væk hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Det kan vist ske for de fleste, at man bliver træt efter at have røget. Mit eneste råd må være at lade være med at ryge så meget - bare sug lidt mindre, ik. ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Godkilla / Mikkel: Noooo det er de forbudte ord!!! Ryge mindre. Uhhhuuuuu :/ :( Det er aldrig godt. :D

Faldt oss engang i søvn på en græsplæne et ret så befærdet sted i solen. :D Det var ret så morsomt. Havde røget rimelig heftigt, så jeg lagde mig ned i solen, og slappede af, og nød min koger, men lige pludselig, så faldt jeg åbenbart i søvn, for jeg vågnede i hvertfald. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Xp3rt skrev:
Godkilla / Mikkel: Noooo det er de forbudte ord!!! Ryge mindre. Uhhhuuuuu :/ :( Det er aldrig godt. :D

Undskyld. ;) Men for mig at se er det nu den bedste løsning.

Sjovt, du nævner det med at falde i søvn på en græsplæne. Det gjorde en ven af mine også sidste år. Det var også i solen, og da han vågnede var han ret rød af solskoldninger i hele hovedet. Ret surt... Men hvad var mere surt var, at han havde haft hue på, så der var et meget klart skel mellem rød hud og den almindelig blege.

Titel:
Dedikeret medlem

godkilla / Mikkel skrev:
Xp3rt skrev:

Undskyld. ;) Men for mig at se er det nu den bedste løsning.

Sjovt, du nævner det med at falde i søvn på en græsplæne. Det gjorde en ven af mine også sidste år. Det var også i solen, og da han vågnede var han ret rød af solskoldninger i hele hovedet. Ret surt... Men hvad var mere surt var, at han havde haft hue på, så der var et meget klart skel mellem rød hud og den almindelig blege.

prøvede jeg også får et par år tilbage, ved min 9 klasses sidsteskole dag, endte også med jeg blev rød (havde dog ik hue på - thank god) lå på en plæne da jeg og en ven kørte hjem fra byen af, i nok 2 timer.. hov :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Ryg sammen med folk du kender og som du kan snakke med.. Lad være med at ende i en sofa og koge, men tag ud og ryg andre steder..
Her i juleferien røg mig og en ven rigtig mange joints på taget af en nærliggende station.. Da vi så havde suget en joint, ventede der en 10minutters gå-tur til tanken, så kunne man gå lidt rundt og snakke og få den gode griner på osv. ... Jeg har selv haft samme problem, nemlig.. En kop kaffe inden en joint, og en kop efter virker også hensigtsmæssigt, men det bedste råd er sku nok at holde sig fra diverse koger-redskaber så som sofa, tv osv. - også selvom det er utroligt lokkende :D

God ryger ;)

Titel:
Medlem

jeg plejer at sidde mig ned til vandet og når solen er fremme nyde den dejlige udsigt! Som blir bedre og bedre for hvert sug man tar af sin pind!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]