Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvordan er det at tage svampe alene?
Jeg har i længere tid nu overvejet at prøve svampe og jeg har den perfekte mulighed på lørdag... Det eneste problem er at der sgu ikke er nogen af mine såkaldte venner der er friske [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Så jeg tænkte på at tage det alene... Det er sikkert ikke en god idé eller hvad?
Hvis der er nogen derude der har prøvet det første gang alene eller bare nogen med nogen fornuftige meninger/holdninger/råd så hold jer ikke tilbage!!!

VH

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Min første gang på svampe var alene!
Der er sikkert mange som vil sige at det er dumt at gøre, men sådan havde jeg det nu bedst. Jeg kunne på den måde koncentrere mig 100% om min egen situation, og skulle ikke tage stilling til andre personer.

Jeg synes ikke at du skal trippe alene første gang, med mindre det er fordi at det du føler du har det bedst med. Du skal ihvertfald ikke gøre det i mangel på bedre, bare fordi at dine venner ikke gider den weekend. Så hellere vente 1 uge hvis det er det.

Det er klart fedest at trippe med andre, men det kommer an på hvad du vil have ud af trippet, ihvertfald for mit vedkommende.
Hvis du vil have et fedt griner trip, opnåes dette bedst sammen med andre synes jeg. Hvis du derimod tripper for at lære noget om dig selv, eller udhvilke dig åndeligt og få noget ud af trippet på et andet plan, så kan jeg personligt bedst gøre dette ved at trippe alene.

Men i bund og grund handler det om at ingen kan fortælle dig hvad du skal gøre! Det er kun dig selv der ved det!!

Håber du kunne bruge dette til noget fornuftigt

-Cuben-out

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Har tit taget psykedeliske stoffer alene, hvis jeg følte at der var noget jeg skulle tænke over. Er enig med Cuben i at hvis man vil have noget dybere ud af det, skal man enten gøre det alene, eller i selskab med måske bare en enkelt anden person som mankender godt. Det er også godt at tænke over hvorfor du tager stoffet, og hvad du vil have ud af trippet før du gør det.

Insane psychedelia user!

Endnu et spørgsmål hvis jeg nu tager det ved en 12 tiden (formiddag) kan jeg så være normal igen klokken 8 om aftenen (det er ikke en stor dose, mellem 0,5 og 1 gram mexi)?
Forresten er mit formål ikke en griner (så havde jeg fyret skunk) men at prøve at lære noget om hvordan det påvirker mit sind, lære noget nyt og prøve at udvide horisonten for at sige det på en "flot" måde!
Jeg er ikke en eller anden trampe-brian der bare siger "fedt nåk", og jeg har efterhånden fået læst en hel del om det så jeg mener at jeg er parat!

VH

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Du burde være klar til kl.20.00. Men man ved jo aldrig..hehe. Det kan også være at du er udmattet efter trippet dér, men du burde ikke trippe mere ihvertfald.

Medlem

0,5-1 gram ????
Synes at det er godt at være forsigtig i starten, men hvis du kun spiser 0,5 så bliver du nok bare skuffet!!

Spiste selv 1,5 første gang, og det var fandme fedt. Men man ved jo ikke hvordan DU bliver påvirket, så selvfølgelig hellere for lidt end for meget.

Men hvis valget står mellem 0,5 og 1, så spis 1 helt g. Så kan du også bedre mærke hvodan trippet egentligt er.

Men igen, bare min mening

Hyg dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Cuben out

Medlem

Hov, glemte helt at svare på dit spørgsmål [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Som DankDawg siger, så burde du være normal igen kl 20.00

Men tror du ikke bare at det vil påvirke dit trip negativt hvis du nu sidder kl 18:30 og tænker FUCK, begynder det ikke snart at stoppe, jeg skal jo være normal igen til et bestemt tidspunk !??!!?!?!

Så hellere æde dem 2 timer tidligere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Cuben.-.......

Medlem

Første gang jeg var på svampe var jeg glad for der var nogen der trippede sammen med mig fordi de bedre kunne forstå mig og vi alle var i samme båd, og så fordi jeg bedst kan lide at have folk omkring mig når jeg tripper, jeg tror ikke jeg tør tage noget alene..men hvis du ikke er 100 på at du kan gøre det så lad vær..

Insane psychedelia user!

Bare rolig! Jeg er sikker på mig selv og hvis gæsterne kommer mens jeg stadig er omtåget så gør det ikke så meget!
Jeg har været ude og købe dem idag... FUCK HVOR DE STINKER AF LORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har ledt efter nogen opskrifte på hvordan man kunne lave det (the, bryg eller blandet op med juice eller noget...) nogen der har en opskrift hvor smagen bliver "lettere" at håndtere?
Hvis bare de smager halvt så klamt som de lugter så er det da næsten umuligt at få ned [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

VH

Insane psychedelia user!

Forresten:
UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE UTFSE !
Jeg ved det godt... brug den forpulede søgemaskine.... men problemet er at min computer er fucked og nægter! Jeg får en blank skærm hver gang jeg prøver...

VH

Medlem

Geografisk sted: Lyngby
En simpel måde at "forbedre" smagen, er at hælde kogene vand over svampene. Og eventuelt putte et tebrev med. Drik teen efter den har trukket 10 minutter, og spis så svampene. De er meget nemmere at få ned på den måde. Meget afden bitre smag er forsvundet. Men godt smager de stadig ikke.

Jeg tror der er en fejl i søgemaskinen. For mig virker den kun hvis der søges i et forum ad gangen.

Med hensyn til at spise svampe alene. Jeg startede med at spise 2 gram mexi. Næste gang spiste jeg 3, og gangen efter 4 gram. Alle gangene alene. Det kan man sagtens. Men at starte med et gram er en god idé. Jeg er enig i at et halvt er for lidt.

To ting er dog vigtige. Gør det ikke hvis du er i dårligt humør. I hvert tilfælde er det et godt råd, hvis det er første gang. Og du skal være indstillet på at følge trippet uanset hvad der sker. Den bedste måde at håndtere et dårligt trip er efter min mening at gå lige igennem det, uden at forsøge at flygte fra de negative oplevelser. Det kan dog være ekstremt ubehageligt,´så det kræver at du finder din "indre helt" frem. Forbered dig e.v.t. lidt på den situation.

Drop en triprapport, hvis du gennemfører.

Medlem

Jeg er nu glad for at jeg aldrig har haft problemer med smagen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg kan sku altid æde dem som de er, intet problem der! Synes faktisk at champignon smager 999999999 gange værre!! dem kan jeg slet ikke få ned [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Desuden, hvis man æder et g som du har talt om, så er det jo ikke så meget man skal tygge på!

Medlem

nu er det søndag, skal vi så lige høre hvordan det gik?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ellers er en let måde at undgå smagen på at lave en bombe, de gange jeg har hakket mine svampe og puttet dem i kapsler har de virket fint, tager dog lidt længere tid om at virke men hey, så tag dem en halvtime før

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
HVORDAN GIK DET, OVERLEVEDE DU??

GF [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Ja, jeg overlevede skam!
Og der var rigtig dejligt oven i!
Har skrevet en triprapport og den burde snart ligge under svampe-sektionen!
Det var helt vildt dejligt og jeg skal helt sikkert prøve igen bar med en større dosis næste gang!
Efter at have fortalt om det til en af mine venner, vil han gerne prøve det med mig på fredag så det tror jeg helt sikkert at jeg skal [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

VH

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Læste din rapport [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] - Lyder NICE!!

Har selv gået med svampe i tankerne i laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid.
Har dog endnu ikke fået gjort noget ved det.

Mine helttætte homies er ikke specielt friske, især ikke efter at een af dem havde fået fortalt en standart skræmmehistorie - evighedstrip blabla. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

GF

Insane psychedelia user!

Sådan var det også med mig!
Brugte 2 måneder på at prøve at finde nogen der gad... Men fandt ingen [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Besluttede mig for at gøre det alene (var ikke helt alene for der kom masser af folk forbi) og det var jo totalt lækkert og samtidig stille og roligt!
Det skal helt sikkert prøves igen (på lørdag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )!
Men på lørdag tror jeg jeg vil være blæst.... Det skal også prøves!
Glæder mig helt VILDT MEGET!!!!!!
Hvis bare det bliver halvt så godt som i lørdags så er det en sikker vinder [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

VH

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Moderation!

Insane psychedelia user!

Hvad har jeg sagt galt?
Vil godt vide det så jeg kan undgå det en anden gang [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

VH

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]