Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jeg er lige kommet hjem fra Roskilde Festivallen, og der havde jeg naturligvis også lidt (mange) svampe med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
...Spiste lidt mexikanske et par timer før RAmmstein konserten, og FUCK! hvor var det bare fedt!!! Det kan varmt anbefales at trippe svampe til Konserter med gang i [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
MVH Martin

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jepper [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

jeg tog selv syre til rammstein og red hot chilli peppers

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg glemmer ikke Roskilde '99, hvor jeg havde ædt cambodianske svampe... James Hetfield stod 3 meter foran mig, meget imponerende! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Fat din Walkman, Discman el. minidisc, Pink Floyd´s "Echoes", og sid på Stranden mens Du kigger ud over Vandet. Super.
Hygge...

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Jeg giver Fråder ret i at det er fedt at tage det med vennerne også grineren nok hvis man er i KBH igår tog mig min kammerat 3g Amazon hver og tågede i den vildeste koger rundt på Nørrebro hold kæft hvor er folk sjove at se på når man er på svampe fik den syge griner på af en fed tyrker der lavede kebab mad alt for sjovt Amazon er den sygeste der er ingen tvivl om det

Medlem

FLASH>>

Jeg ved ikke hvor mange gange du har prøvet svampe og i hvilke doser, men vis du beslutter dig for at spise en heftig dosis, som Marc's 3g Amazon, vil jeg advarer dig imod at rende rundt mellem masse mennesker,det kan godt gøre dig forviret og utilpas.Det behøves sgu ikke engang at være en heftig dosis, fordi jeg aner ikke hvordan svampe påvirker dig.Andre her inde kan sgu heller ikke være 100% sikre.Her er en Quote fra bogen DMT -The spirit Molecule. af Rick Strassman.
Depending upon set and setting, the same drug,at the same dose,can cause vastly different responses in the same person.One day, very little happens;another day,you soar,full of ecstatic and insight discoveries;the next,you struggle through a terrifying nightmare.The generic nature of Psychedelic,a term wide open to interpretation,suits these effects.Mine erfaringer med svampe, er at de er bedst at tage i et velkendt milijø, man er tryg ved og sammen med folk man kender godt.Så er man da i det midste i trygge rammer, vis trippet skulle udvikle sig negativt.Jeg har også gode erfaringer med at spiser svampe i naturen(svampenes home base)men igen, det var sammen med gode venner og vi begyndte ikke at prøve at komme hjem, før trippet var slut.

Amnesia

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Sorry Amnesia hvis du forstod mig sådan jeg vil sgu aldrig foreslå nogen at starte med 3g Amazoner første gang de vil prøve det og grunden til at jeg vandrede rundt mellem en masse mennesker på Nørrebro er først og fremest at jeg bor der og det nærmeste pæne stykke natur er ude ved ødemarken og jeg gider ikke gå 10 km for at tage på svampe trip jeg har aldrig haft problemmer med svampe som det der såkaldte bad trip men hvis du aldrig har prøvet det før FLASH og andre så tjek dette link her http://mushroom.dk/svampe/video.htm
Hilsen Marc

Medlem

MARC>>

Det var nu ikke ment, som at jeg troede du opfordrede til at spise 3g Amazon. Det var ment som en advarsel til folk, der vil spise svampe og rende rundt mellem folk og trafik.Det kan godt gå hen og blive en dårlig oplevels hvis man ikke har prøvet det før og måske ikke har så stor erfaring.Jeg kan huske den gang Soma åbnede og solgte de meget sjældne Cambodia svampe (Panaelous Cyanescens) i 0,7 g dosis.Jeg vidste meget lidt om svampe og havde kun prøvet nogle islandske og mecsikanske et års tid inden jeg prøvet Cambodia og havde ikke den store ide om hvor potente,de egenlig var.0,7 g lød jo som ingenting, men det viste sig at være mere en regligt.Det var det kraftigste svampetrip, jeg nogen siden har prøvet og jeg har efterhånden prøvet en del.Jeg spiste svampene til en technofest i vega og kunne slet ikke holde ud at være der inde.Det var alt for forvirende.Folk var gnidet ind i hinanden som en stor masse og jeg kunne høre alle snakke, hvilket lød som en hel masse mennesker der snakkede i munden på hinanden.Det var for sygt.Først efter jeg kom ud der fra ,fik jeg det bedre. Men det var meget svært at finde hjem, på så stærkt et trip.Jeg har ikke haft nogen dårlig oplevelse på svampe efter denne, men nu tager jeg dem også kun i et trygt milijø.Ville meget gerne prøve Cambodia under sådanne omstændigheder, men jeg ved ikke hvor jeg kan få dem,desværre.Tager snart til Amsterdam og kigger.

Amnesia

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det fedeste man kan fortage sig på 2g Colombianske, er helt klart at tage i biografen og se MEN IN BLACK 2.... fuck det er vildt,,, røv-grineren, bagefter tar man til Roskilde og vader rundt på de kirkegåede man kan finde!!! - - altså sammen med en GOD ven og hans kærste!!!
og så går man hen på stationen og møder 3 alkoholikere, 2kvinder og en mand..... de tilbyder så, med et stort grin, at passe på éen
- hvortil man selvfølgelig takker nej, og når ind i toget, som stinker af diesel--. og så tror man at perkeren ved siden af en vil sætte ild til toget..hehehe voldsjovt
æv- det er voldsjovt

[ 28 Juli 2002: Besked ændret af: TurboTorben ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]