Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 18:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Miss84>

Jeg har ædt svampe et par gange (danske psylocybin-svampe), og jeg vil heller ikke råde dig til at spise mere end 1 gram første gang. Jeg er ikke enig med "Guffe" i, at man ikke kan mærke et gram! Det kunne jeg i hvert fald.

Det er en helt speciel tilstand og verden, du kommer ind i, og der går som regel lidt over en time før de virker.

Jeg håber det er nogle af dine bedste venner, du skal trippe med, for det er vigtigt at man er på bølgelængde med hinanden når det 'rammer' !
Jeg synes, noget af det fedeste er at være i naturen, f.eks. en skovtur, som din ven foreslog dig! Du kommer til at have et helt unikt forhold til planter (det vil andre sikkert kunne nikke genkendende til [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )
Er du ryger (smøger), så sørg for at have en masse smøger på lager, for man får MEGET lyst til at ryge smøger, måske et par kølige pils på lager også. Det smarteste er, at have disse ting købt ind på forhånd, så man ikke skal ind i en kiosk mens man tripper. Det går som regel galt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] *he he*
Ligesom det heller ikke holder at tage i byen (discotek el. lign) på svampe.

Håber du ka' bruge disse par tips,
og GOD REJSE ! miss84.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Man kan fint gå ned og købe ind og gå i byen, det gælder om at styre svampene ikke lade dem styre dig.

Sefølig skal man ikke gøre det første gang men det kan sagtens lade sig gøre, første gang jeg tog syre gik jeg i byen (et BackDrop et af de bedste mærker jeg endnu har prøvet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) og havde det kanont fedt men nu skal der altså også mere end nogle mennesker og et enkelt mærke til at slå mig ud af kurs.

NOTE: At tage til byfest med MANGE mennesker, på 5g mexi er fandme griner!

Ps. Ikke en opfordring hehe

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hvad snakker du om hamp, du har jo kun trippet et per gange,

luk røven når dew voksne taler
og dig eb din fucking latterlige medløber du skal bare lukke røven,
du aner jo tydelivis ikke hvad du snakker om din gamle mand

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvad sker der for dig?

Insane psychedelia user!

Kan vi nu lige få en ordentlig tone, der er ingen grund til at svine hinanden til bare fordi man ikke har de samme meninger.

/Jens Chr.
(keeper of peace [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Hvad fanden er det her for noget at opfordre til at drikke sammen med svampe ?

Man kan fint drikke lidt sammen med svampe, jeg nyder at spise svampe sammen med en god flaske rødvin, det er min erfaring.

Personligt startede jeg ud med omkring 1,5 Copelandia Cyanescens (Hawaii svampe), ekstremt potente, men det var fanme et mega fedt trip. Jeg var helt vildt oppe at køre på forventningens glæde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@morphos : opfør dig ordentligt, du har vel læst regelerne , ellers sladrer jeg til TM (eller lukker tråden eller noget værrere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Sukker afbryder ikke en skid.

[ 11 Juli 2002: Besked ændret af: *LiQuiD* ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvor kommer den med sukkeret fra? Sukker er fint nok, da det kan give dig energi og løfte dit humør lidt, men bortset fra det, så sker der ikke noget.

Medlem

*LiQuiD* & dankdawg

Det er noget fis at sige sukker ikke har nogen effekt på svampe. Det kan godt være at det ikke påvirker jeres trip, men det er bevist at sukker og c vitamin nedsætter effekten af psilocybin. selvfølgelig vil det for nogle være svære at nedbryde effekten,men det er jo individuelt.I kan derfor ikke generalisere og sige det ikke har noget på sig.

Amnesia

Dedikeret medlem

Jeg siger sq bare at flertallet (alle jeg kender der har taget svampe) ikke bliver påvirket af sukker på nogen måde (så skal der i hvert en MEGET stor mængde til) Så at sige at sukker slår det ned på få minutter, og det så ikke gør, gør sq bare det hele meget værre da han så tænker: fuck det skulle virke. HVAD FANDEN SKER DER? ARGH! FUCK!....you get the point!

Medlem

*LiQuiD*

Jeg bekræfter ikke at sukker slår trippet ned, i løbet af et par minutter. Det er en fejlopfattelse fra Nanobyte. Jeg har sq heller ikke hørt om nogle der er kommet ud af et svampetrip, fordi de har spist sukker.However.Eksperter på området udtaler at sukker og c vitamin kan nedsætte effekten af psilocybin.Det betyder jo ikke at trippet stopper, men virkningen kan formindskes eller forkortes.Og igen, det gælder jo ikke alle mennesker.Jeg prøver sg ikke at spille klog eller være på tværs,jeg har læst det en del steder.

Amnesia

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Første gang er det meget vigtigt at være "klar" på at spise dem.. Du skal være udhvilet, i godt humør, og i det hele taget føle dig godt tilpas, ellers skal du vente (sådan har jeg det ihvertfald)

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for nogle i har bestilt, men når det er første gang, går jeg udfra det er mexikanske... Start med at spise et halvt gram.. Vent en time og se hvordan du har det... Er det ikke for vildt, kan du så æde det sidste halve gram, på den måde har du føling med dit trip, og kan kontrollere det nogenlunde...

Hvis du nu skulle gå helt galt, og du badtripper, så ha noget sukkerholdigt i nærheden. Sodavand, chokoladebar eller lignende... Det afbryder virkningen efter få minutter...

Men ellers godt trip [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
første gang jeg spiste svampe, tog jeg, og 2 venner 1G mexikanske, og det var en virkelig fed oplevelse. jeg ku sikkert godt have taget mere, men ville ikke

jeg drak en masse øl til, og spiste 3 timer senere 2 hashkager..... fuck det var grineren, og der sker ikke noget ved at blande tingene!!

det med sukkeren kan jeg ikke bekrafte, da jeg sad og drak sodavand med vodka i, og det blev sq kun bedre

start med 1G, det er sikkert, bare husk at det kun er et stof... det er ikke virkelighed!!

Medlem

TIL
TurboTorben

Jeg synes det er helt fint at du kan blande en masse stoffer og slippe godt fra det.
Jeg forstår bare ikke hvordan du kan generalisere og sige at der ikke sker noget ved blande. Alle de episoder hvor svampe har ført til voldlig eller panisk handling, har der været alkohol involveret. Alkohol får det værste frem i svampene og omvendt.
Der findes mange der ligesom dig og mig for den sags skyld kan drikke alkohol og ryge tjald på et svampetrip, men hos en del mennesker,kan denne kombination få det til at gå
gruligt galt. Forstil dig en uerfaren person
der drikker sig halv stiv og derefter
spiser nogle svampe. Personen bliver
derefter bange og panisk, fordi svampene
åbner en helt ny sanse stimulerende verden
som personen ikke kan forstå. Det kan fører
til et slemt badtrip.
Og et badtrip på alkohol er ikke sundt.Bare
tænk på alle de hoveder, der bliver
dumstive og voldlige når de drikker,
hvordan tror du de vil reagere på et
badtrip?.Alkohol, er en af de største
grunde til at svampe er blevet ulovlige.
De første gange jeg prøvede at spise
svampe, drak jeg også alkohol, men efter at
jeg virkelig begyndte at interresere mig
for hele relgionen bag psychedeliske
stoffer, har jeg lært at de to ting ikke
hører sammen.Ihvertsfald ikke efter min
tro, men jeg skal ikke fortælle folk
hvordan de skal trippe, det må de selv
finde ud af.

PEACE..

AmNEsIA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg har spist svampe 1 gang, der havde jeg osse drukket lidt alkohol. da svampene begyndte at virke blev jeg ædru underligt nok.... det var dog kun 1G mexi [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

synes lige jeg ville pointere at svampe virker forskelligt fra person til person [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Til Confusion.

Det er rigtigt hvad du siger,at svampe har en individuel effekt. Det har jeg også selv givet udtryk for. Dog skal man aldrig opfordre til at drikke alkohol, eller sige det ingen effekt har på et svampetrip. Det kan godt gå galt for nogle og det ville være at gøre dem en bjørnetjeneste. Fordi du og andre herinde, sagtens kan drikke alkohol på svampe, betyder det ikke alle vil slippe godt fra det.

Amnesia

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg ville ikke opfordre nogen til at drikke alkohol til svampe, hvis jeg har skrevet det sådan undskylder jeg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

faktisk så tror jeg stoffer er bedst hvis de er 100% rene og uden blanding [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 21 Juli 2002: Besked ændret af: Confusion ]

Medlem

Confusion

Jer siger ikke at DU har opfordret til at blande alkohol og svampe. Andre har dog.
Du skriver bare at effekten fra alkoholen blev nedsat, da du tog et svampetrip. Her er det bare vigtigt at pointere, at det var en individuel effekt og at andre ikke kan regne med at det samme vil ske for dem. Det synes jeg da også du har giver udtryk for der, så der er ingen is på koen eller er det omvendt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Amnesia

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]