Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
...men ellers er der ingen smertedulmer som alkohol, hvis man da af natur vel og mærke ikk er tilbøjelig til aggresiv adfærd i beruset tilstand... fx er der sku en menning med gravøl, det dulmer i øjeblikket, og man får den indre smerte lidt på afstand... thank you beer :!: Mange herinde fordømmer alkohol, men jeg er sku ½ vild med det lort :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så hellere en sjat GHB... Det er IMO væsentligt mere effektivt til at få humøret op end alkohol!

Titel:
Medlem

FarmerJoe Aka. MuscleFy- skrev:
@Schotty: Jeg tror mere det har noget at gøre med ens natur.
Hvis man er et forholdsvist fornuftigt menneske er der ingen grundt til at kridte fronterne op, lige meget hvor sur man er.

Hvad skulle det også hjælpe at slå en eller anden stakkel ned?

Mvh Jonas!

Jeg er heller ikke voldelig af natur, men i denne situation tror jeg ikke ligefrem det ville gøre tingne bedre at drikke, tværtimod.
Dermed ikke at jeg ville slå en anden ned.
Men sådan er vi jo allesammen så forskellige.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Ydefar,
Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvordan det gik med de 50 pigæblefrø du spiste. Kunne du mærke noget?
Jeg har selv for en del år siden drukket et kraftigt udtræk af englebasun-rødder (en anden datura art), og jeg vil bestemt ikke anbefale at man intager det, hvis man ikke har en klar person til at kigge efter sig! Man bliver kastet ind i et univers hvor alt kan ske, og man er ikke istand til at holde sammen på hvad der er trip og hvad der er virkelighed. Tidsfornemmelsen bryder også sammen, og man snakker selskabeligt med alle mulige venner og bekendte som pludselig vælter ind på besøg, og man ser dem fuldstændig klart (selvom ingen andre kan se dem!). Jeg kan forestille mig, at det var det, som heksene tog i gamle dage, da de var overbevist om, at de havde været til sabath hele natten, og mødt djævelen, osv.
En anden kedelig bivirkning med pigæble er, at ens pupiler er max. udvidet de næste 2-4 dage, så man ser alting uskarpt. Det er måske derfor du ikke har skrevet siden du spiste frøene?

Hvis man endelig skal leje med datura, vil jeg tro (uden at have prøvet det) at man skal lave en salve af hende. Smør salven på tyndhudede områder: skridtet, kønsdelene, under armene, tindingerne, og evt. op i anus. Så vil hun være mere blid, og kontakte dig i dine drømme.

Hilsen
Fanny

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

og ikke panden... selvom det bare er noget jeg har Don Juan bøgerne er der sikkert noget om det.

Hun bliver "led" hvis du smører det på panden

Titel:
Insane psychedelia user!

Kan vi lige få en dansk oversættelse Skyd-sven? :lol: Jeg fattede i hvert fald ikke meget af den post.

Fanny, og hvis man skal indtage det rektalt eller gennem fjabben, så skal det selvfølgelig være den oldschool heksemetode med at smøre det på kosteskaft. Som de siger i The Matrix: "It's the only way to fly". :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
hehe.. yep :roll:

Matrix har faktisk nogle fede replikker :)

-Cope

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Måtte lige læse denne post da jeg lige har været i Bilkahavecenter og faldt over Datura til 59,95 måtte selvfølgelig købe en med hjem :D

De står lige klar til at blomstre - så må vi siden se om jeg for spíst nogle, har altid tænkt at jeg skulle prøve sådan et trip...

opdater lige.... fra BioPix

Billede

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]