Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
som sagt er der nogen der har hårt om de.om de vil blive til nåde [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ....

Medlem

Det er altså nogle sjove ideer du får af og til.. Men tjah, hvorfor ikke. Hvis du prøver må du meget gerne skrive lidt om det.

/para

>para de var en gut i soma der fortalde mig han lavet de sådan...hvem hved der for spør jeg ..... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At bruge kokosmælk er en meget normal metode. Det handler om at de aktive stoffer i kava er nemmest at opløse i fedt. Man kan bruge olie, men kokosmælk smager lidt bedre. Den metode med hvisvin som Guffe ofte taler om - lyder sku også lidt klam.
Når jeg selv har leget med kava, har jeg forsøgt at følge den traditionelle metode (selvom det er svært med tørret rødder).

Smid den ønskede mængde (f.eks. 30 g) ned i en strømpe (bedst hvis den er ren.
tag derefter en skål med ca. 1 ltr. lunkent vand (tilsat lidt olie). Nu dyppes strømpen ned i det lunkne vand og vrides og æltes i en lille times tid. På den måde vrider du de aktive stoffer ud i vandet. Når du er tilfreds så drikker du vandet. (giver en fed "numb" effekt i munden - og smager ellers ok)

(Ryger smiley)

>zionboy de du snakker om med vand.kunne jeg så bare bruge kokosmælk i stæden for vand ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@trold - ja kog din kava en times tid i kokusmælk - så opløses de kalvatonerne i mælken. Kava kan ikke opløses i vand, med mindre der er en form for fedtstof tilstede. Kan også koges med kakaomælk (det brænder hurtigt på).

(Ryger Smiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
virkligt lærkket at høre der er mange andre der syntes om kava kava, (jeg syntes bare russen svinger gang fra gang,ihvertfald med dossering mener jeg, nogle gange kan jeg merke helt ned til 1.5 g ekstrakt og falde i sønv, har før prøvet at nappe 5.5 g uden regtik at føle det helt store,og så på et andet tidspunkt har jeg haft en fed rus af lalle afslappede rus hvor jeg kunne føle blodet køre langtsomt roundt i korppet ved bare 4.5 g jeg syntes godt nok det er lidt mærkeligt,måske har ens kost inden indtagelse noget med det at gøre,tja jeg ved det sq ikke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]