Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvor ryger DU mest henne??
Afstemning sluttede 30 apr 2004 12:06
Hjemme i sikkerhed? 36%  36%  [ 18 ]
På et toilet ude i byen? 2%  2%  [ 1 ]
Ude i naturen? 54%  54%  [ 27 ]
Foran politiets næse tip? 8%  8%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 50
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Little Horn skrev:
KaFFeGrums skrev:
dappe rundt i en lille båd i solskin med øl,pinde og en god mate kan det blive meget bedere ? ^^

Lidt snacks ved siden af måske osse, men så er det osse perfekt. 8)

Og så lige en boomblaster der pumper bob marley eller andet chiller musik 8)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

har det lidt lissom stoned bush... mosen i Odense er sq det dejligt sted at ryge...
bare sidde og ryge et par pinde og stene og så når man har lyst så stene på McD eller BK eller peach pit (eller hvis man gider gå den lange vej så Emils oss) og fråde...

Der er egentlig mange goe steder i Odense man kan ryge....

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Btw er s-toget om sommeren et rigtig nice sted at ryge, bare ned med vinduerne og slappe af mmm...
Hvis i har mulighed så gør det inden de gamle s-tog er væk. Jeg kan anbefale at tage fra KBH H til frederikssund, der er god tid til at få røget sig et par pinde :P

Titel:
Insane psychedelia user!

En anden ting som er ret cool, når man ryger, er at se discoverychannel eller lignende (altså dokumentarprogrammer). Man bliver totalt fordybet i de særeste ting :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Jensus skrev:
En anden ting som er ret cool, når man ryger, er at se discoverychannel eller lignende (altså dokumentarprogrammer). Man bliver totalt fordybet i de særeste ting :lol:

Helt sikkert, så det vildeste astrologi program i sidste uge sammen med en mate, og alt i det program var fantastisk.

Ellers er det toppen at sidde i en skov eller park og ryge pinde sammen med gutterne, især nu hvor solen og varmen er kommet, det er super opper. :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
En af mine sjoveste cannabisoplevelser var at se Casper og Madrilaftalen med en god ven, efter at have røget en ordentlig skunk joint. Det var fandeme sjovt.

Jeg var lige ved at brække mig af grin, da Frank Hvam stak hovedet ud af et IKEA skab med cornflakes i hele ansigtet. :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
KaFFeGrums skrev:
jeg elsker nu også bare at sidde ude i flot solskin og betrakte verden med en lille koger... solskin er den største optur ^^

Jeg kan KUN gi' dig ret, joint + solskin går hånd-i-hånd, det bliver SÅ meget dejligere....

Derfor var Roskilde Festival sidste år noget nær det perfekte... aaarhhh... drømmer stadig.. der var vaaaaarmt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Om sommeren er det klart fedt at tage på en lille gåtur, til stranden eller en skovtur og finde et godt roligt hjørne og ryge sin pind! Gerne et sted med solskin og et vandløb, der pludrer... Ellers kan jeg også anbefale at finde et tag i byen at tage op på, så har man en fed udsigt. Hvis du prøver det, vil jeg lige advare og sige, at det helst skal være et skridsikkert tag, hvis du er skæv og skal ned igen...(!) :?
Der er kun éen ulempe ved at ryge, når man er i biffen. Vi plejer at ryge, inden vi går ind, og så er det lidt træls at man skal sidde og vente på, at 20 minutters reklamer og trailere kan blive overstået, før filmen går igang! - Så det er nok et spørgsmål om at lave pinden stærk nok til,
at man også er skæv under det meste af filmen! :P
Ja, og så er der jo lige Discovery's programmer om universet og AnimalPlanet om dyr. (Hvis det er vinter....! )

Titel:
Junior medlem

Rygr mest udenfor, pga j går på efterskole langt ude på landet.. Vi har nogle bestemte steder hvor vi altid går hen, det r sgu alt for dejligt bar a sta ude i det fri o fyre..
Ellers r det dr hjemme o t fester.. Sidr tit dr hj, md 1 par venr o rygr..

Titel:
Medlem

JinX skrev:
Rygr mest udenfor, pga j går på efterskole langt ude på landet.. Vi har nogle bestemte steder hvor vi altid går hen, det r sgu alt for dejligt bar a sta ude i det fri o fyre..

Hold da kæft...
Det danske sprog har vist udviklet sig lidt siden jeg gik i gym! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
haha enig sparg kan slet ikke magte at læse det som jinx skriver(no offence jinx)

^^

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
JinX skrev:

Jeg gir' op, in danish danke schön ?? :lol: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
DEt er virkelig nice at side til en festival og ryge en lille koger, ISÆR hvir det er varmt. Her for 2-3 år siden, var jeg på midtfyns (det var da ruben og knud 0g no doubt spillede), da var vi nogle "indianere" der sad og røg. Og lige pludselig kommer der et kamera hold og spørger om de mådte filme os. Jam det måtte de da godt. Vi havde akkurat lige røget en ORDENTLIG fed, og da de så spurgte min side kammerat om noget helt vildt sjovt, så flipper jeg ud og får totalt grineren i næsten 10 minutter og det bliver ikke bedre af at kamera manden stikker kameraet op i snotten på mig og filmer mig. Jeg griner så meget at jeg falder ned af min stol.
Grineren. Det kom i boogies en eller anden aften. Og samme år kom vi også i fyens stifttidende med en hel side om os selv.
Mit indianer navn er Skæve Busk (amerikansk er det Stoned Bush). DEt er fordi at en dag da vi røg ude i en skov (min lillebror, en ven og så mig), da var min bedste ven en busk og der af navnet.

Peace & out

Titel:
Medlem

Stoned_Bush skrev:
da var min bedste ven en busk og der af navnet.

:lol: :lol:

Men udover det ER festivaller det fedeste sted at ryge

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Det bedste er helt klart at ryge hjemme i sengen lige efter sex! det kan på ingen måde diskuteres.. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
hmm... ved ikke helt :roll:
kunne nu godt bruge en go skunk J da jeg trippede på DMT i naturen :!:
Kunne ikke forestille mig noget smukkere!

-Cope

Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Jeg holder godt nok en KÆMPE pause på ca. 3 måneder... men da jeg røg var det over alt.. mit fav. sted er helt klart steder hvor man ikke må ryge.. det gør det ligesom lidt federe...

og det fede er også at finde nye steder rundt i byen at ryge så rå lam...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]