Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvor ryger DU mest henne??
Afstemning sluttede 30 apr 2004 12:06
Hjemme i sikkerhed? 36%  36%  [ 18 ]
På et toilet ude i byen? 2%  2%  [ 1 ]
Ude i naturen? 54%  54%  [ 27 ]
Foran politiets næse tip? 8%  8%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 50
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Hvilke steder syntes i det er rart at fyre en lille fed.
Jeg ynder for eksempel at sidde inde i mosen i odense, mellem nogle træer og buske og kigger ude over søen mens jeg ryger en koger.
Det er noget af det fedeste at ryge udenfor om sommeren.
Jeg havde sågar en hændelse.
Jeg sad og røg og tænkte at jeg lige ville have min stikker for at rense hovedet (den lå cirka ½ meter væk) og lige med et var den op i min hånd. Jeg ved ikke om det er fordi at jeg havde det så fedt at jeg ikke kunne huske at jeg havde taget den, eller hvad det var.
Men det er i hvertfald det sted jeg bedst kan lide at ryge.

Jeg glæder mig til at høre om jeres steder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvad med foran en god film? Eller i pausen i biografen? :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
City 2 om aftenen kan klart anbefales... der er dog ikke pansere, men vagter kan man også ryge foran

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Helt klart naturen :)

At gå rundt i den lille bypark i Fredensborg og fyre en fed, for derefter at gå gennem den hyggelige gågade i solskin, inden man igen når vagtkasernen ved Slottet. Det holder.

Fredensborg slotshave er virkelig også fantastisk at gå rundt i med en tændt skunkjoint.

Eller at sidde på jernbanebjælken (ved den runde betonting) ved søen på Christiania og ryge, og høre fuglene synge, eller svanerne danse rundt på vandet. Langsomt mærke at man er ved at være godt bagt.

En sen lun sommeraften i København, lige liste ned af Gothersgade med en kammerat og sammen ryge en godnatjoint, for derefter at liste ind på kasernen igen.

Titel:
Medlem

En kammerat og jeg tog sidste sommer ud på Trekroner-fortet i Øresund og hang ud derude hele dagen i det bedste solskin og en kølig brise fra havet - der var en J på sin plads! Det hele blev bare endnu mere bemærkelsesværdigt af, at en helikopter lige pludselig svævede 3 meter over vores hoveder, out of the blue. Meget mystisk, men totalt fedt.
Klart anbefalelsesværdigt.

Ellers skulle det være fedt at ligge lige ved slutningen af landingsbanerne ved Kastrup Lufthavn og ryge fed. Det skal helt sikkert også prøves.

Titel:
Kaospilot

Sparg skrev:
Ellers skulle det være fedt at ligge lige ved slutningen af landingsbanerne ved Kastrup Lufthavn og ryge fed. Det skal helt sikkert også prøves.

Ang. Kastrup, så skulle der også ligge en pølsevogn/spisested helt ude for enden af landingsbanerne. Det kunne være det ultimative sted at ryge en fed, opleve den specielle stemning der er sådanne steder, og sidst men ikke mindst få en god gang fråder. Og det kan vi jo godt lide, når vi har røget vores Peter Belli-tobak, ikke sandt? :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan bedst lide at ryge på Christiania, for dér kan jeg gå frit omkring i en ordentlig koger, uden at folk kigger på mig, og så render man ofte ind i nogle tosser, som man kan få den ondeste griner på over. Ellers nyder jeg også at ryge udenfor på en varm sommerdag.

Titel:
Kaospilot

PsyGoa: Angående sære skabninger på christiania, så har jeg oplevet at snakke med en skæv/fuld grønlænder iført hjelm og gasmaske, om hans livshistorie, på taget af nemoland.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
*LOL* Dén er svær at overgå. Den mærkeligste, jeg har mødt, var en sindssyg kvinde, der vraltede over til mig og min ven, som sad på en bænk og lige havde røget, og begyndte at snakke om, at hendes mand var maaaaaaler, og det andet var så sort, at jeg ikke engang kan huske noget af det, mens jeg grinte hende så meget op i ansigtet, at jeg ikke engang kunne klemme en lyd ud. Frækt, men jeg var ved at eksplodere. Hehe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
jeg elsker nu også bare at sidde ude i flot solskin og betrakte verden med en lille koger... solskin er den største optur ^^

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg er kravlet op i et træ efter at have drukken pils og røget stærke joints to dage i træk. Det var totalt hyggeligt :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg ryger stort set aldrig hjemme, jeg ryger aldrig foran policen og heller ikke i naturen.

Så måtte svare toilet :P Sidst jeg røg var i et rengøringsrum på skolen til fest lige ved siden af et toilet hvor jeg blev bustet :(

Men plejer at sidde rundt omkring til privat fester og ryge.

Titel:
Dedikeret medlem

Nu det er ved at blive sommer, forregår nok 90% af mit forbrug uden for!.. men self. kan det også hænde at der lige ryger en enkelt til en fest jo.. men hovedsageligt i naturen.. bedste oplevelse af sanseindtryk der, for mit vedkommende!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Naturen helt klart, når det er varmt selvfølgelig.
Mosen i Od. er faktisk et godt sted, især i de både man kan leje, det er for nice og sejle rundt i dem med nogen par joints og øl (skal selvfølgelig være mere end en person her)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
dappe rundt i en lille båd i solskin med øl,pinde og en god mate kan det blive meget bedere ? ^^

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Spiller en selvopfundet sportgren ude i naturen, efter en god jordfed holder. I det hele taget fortaget sig et eller andet aktivt efter man har røget, istedet for at sidde og glo. Jeg er virkelig ved at eksplodere efter denne vinter, det er så fucking trist at sidde og glo på flimmer kassen, dag ud og dag ind. Ikke fordi det er noget jeg dyrker meget, det er nok mere puterflimmer kassen der er blevet glo'et på.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Et anbefalings værdigt sted at gå hen hvis man alligevel er på staden er helt klart Refthaleøen (B&W) Fortsæt så langt i kan ud I kan af Prinsessegade (eller Refthalevej første vej på højre hånd lige efter Christania) og I er på Refthaleøen. Det er det mest trippede sted (har boet der ude) i København. Gammle nedlagte fabriks bygninger over det hele, og mærkelig ting og sager. Virkelig speciale atmosfære. Hvis nogen har været til fest på Halvandet må de ha trasket rundt i en ordenlig koger der ude på vej hjem (turen igemmen hegnet). Har forresten skrevet en del om mine trips der ude tidligere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Der er da ikke noget bedre end at ryge ude i naturen, når vejret er til det. Selv har jeg min egen sø, hvor jeg gerne sætter mig ned og ryger en lille pind. Det er en gåtur på ca. 15 minutter fra mit hus. For mig er der ikke noget bedre end at sidde ved vandkanten og glo på ænder mens jeg ryger. Da det er privat grund kommer der ikke nogen og forstyrrer, og alt er bare fredeligt.

Ellers kan jeg godt lide at slæbe et par venner med på borgvold, der er sådan et parkanlæg vi har her i viborg. Det er bare store plæner med bænke, vandløb, høje træer og buske hvor stierne går igennem. Det ligger på bredden af Nørresø, der deler Viborg op i 2. Jeg ved ikke hvad det er der gør det, men vand virker meget beroligende på mig.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Når jeg er i naturen synes jeg det er rarest at enten være helt clean, eller på trip... Det er også ok at ryge en gang imellem derude.. men ellers synes jeg bedst om at sidde på mit værelse med nogle venner og ryge og høre musika ;-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
KaFFeGrums skrev:
dappe rundt i en lille båd i solskin med øl,pinde og en god mate kan det blive meget bedere ? ^^

Lidt snacks ved siden af måske osse, men så er det osse perfekt. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]