Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
noname skrev:
Den rigtige udfordring kommer først når du skal på uni (hvis det er den vej du vil), men her varierer sværhedsgraden meget fag til fag. Alt efter hvilke eksamensformer de kører med (projekt, mundtlig med/uden forberedelse, skriftlig med/uden forberedelse eller bare bestået pga et par afleveringer) og hvilket studie man vælger.

Ja, men det er heldigvis sådan at på uni, hvis man vælger den uddannelse man gerne vil, bliver lysten til at arbejde for den viden meget høj, og derved også forholdsvis nem... Og derfor, er der imo ikke noget fag på uni der er sværere end noget andet.. Det er interesse og lyst der præger arbejdet der.

Og jeg vil med det, også sige at selvom man måske ikke var en haj i gym eller noget, kan man nemt blive det på uni.. Netop pga af stigende lyst. Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det. :-)

-Odden

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
Det er interesse og lyst der præger arbejdet der

wut? hvorfor er der aldrig nogen der har fortalt mig det?!

ej seriøst, tror det afhænger meget af studiet. Synes det virkede som om de fleste på mit eks-studie egentlig mest var der fordi de ikke lige kunne finde på noget bedre at lave. På de studier med meget lidt valgfrihed vil der jo også altid være en del fag man synes er dødssyge.[/quote]

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg går på HF, men sammen med HF ligger gymnasiet også, og der er sku mange der ikke selv har valgt at gå der, derfor er motivationen ligeså! :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjaaaa... I'm back. :)

Jeg er ikke noget wonder-barn eller lign, jeg har bare en lidt underlig indstilling til skolearbjede. Jeg kan sagtens når jeg vil, men når jeg ryger, er jeg ikke så opsat på at lave noget, så det er nok ikke så godt. Problemet er bare at efter noget tid med to uger eller lign, kan jeg godt blive så sløv at jeg nogen gange falder i søvn. Men da jeg plejer at holde en pause på 1-2 dage for hver ti dage, så er det ikke noget problem. :)

Normalt plejede jeg at købe for 500,- god dansk pot, og fik 15-17 gr. Og de holder - underligt nok - i 10 dage, ligemeget hvor meget jeg ryger synes jeg, og hvor lidt jeg ryger. Det er altid den 10. dag jeg løber tør. :)
Plejer at købe ind om fredagen, så holder det til mandagen efter igen, altså ca. 10 dage. :)
Så kan jeg godt lide at holde pause til sådan onsdag, og gå ind og købe 3 gr. om fredagen køber jeg så lige 17 gr. :)

Men det er svært nu, da der er lidt problemer på Staden. :) Der er pansere overalt, og ingen pushere. Derudover lyder det som om at de forskelllige rygeklubber har hævet priserne. Jeg hørte nogen af dem inde på Staden snakke om at en af dem på Nørrebro havde nogen fucking priser. 120 danske dollars for Ryger ??? :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Xp3rt 4 ever

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Øhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... Hvad er det LIGE du vil sige med det ???

Har du røget hash ??? :wink:

hehe...

Go weekend

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]