Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Ja det er da bare noget de skriver for at få lov at sælge det her i landet.. som der blir skrevet.. de er da godt klar over det blir frådet..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
*cope* du skrev at ololiuhqui frø ikke virker optimalt hver gang - har du eller nogen andre herinde nogen erfaringer med dem fra soma som måske har prøvet dem her for nylig og kan udtale sig om effekten?

-DEER

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Copelandia skrev:
Endnu engang må jeg sige det men ok...

Ethnoplanet sælger ikke deres produkter for at kunderne skal indtage dem! Det står både i deres Handelsbetingelser og på pakkerne man får tilsendt.
"Not for human Consumption"

-Cope

Hvad er det du prøver at sige Cope - eller skulle jeg sige reklamere for ?

Drop nu dit sludder...

Titel:
Junior medlem

Ja så sku vi jo have haft vores vilde tur igår.. men vi fik ikk rigtig nogle frø.. vi var ellers vildt opsatte og tændte på det.. og havde gjort klar og det hele.. fuck vi var sure da vi fandt ud af det ikk kom!!

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Endnu en gang.. Lav et ekstrakt af frøene!!
Lad være med bare at spise dem, i bliver dødsyge.
Har spist dem 2 gange nu, og begge gange har jeg ikke kunnet gøre andet end at ligge ned og have kvalme.
Første gang knækkede jeg mig voldsomt lige i starten og der gik kvalmen væk efter ca. 4 timer. Anden fik jeg ikke knækket mig, og der gik kvalmen ikke væk før efter ca. 8-9 timer.
Begge gange var på en dosis af 5 frø.
Første gang var det en temmelig stor oplevelse (havde så heller ikke prøvet så meget på det tidspunkt) og fik da set en del svage halluer og tænkt en masse. Anden gang var der næsten ingen effekt ud over et mind-loop og en meget forgiftet krop, samt lidt flyvske tanker sidst på trippet.
Så som sagt før kan frøene let variere i styrke, så lad være at spise for mange af dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja brug hellere den metode som Fanny og Halifaxx benytter med at dyrke sine egne Morning Glory / Oloiuhqui frø... Så kan man jo prøve igen og igen indtil det går godt (vel og mærket gratis).
MG og Rivea frø giver heller ikke så megen kvalme som HBWR! Dog er det ikke hver gang det virker :cry:
Elsker ellers Rivea frø :wink:
-Cope

Titel:
Junior medlem

det er fucked at --------.com ikke kan levere til den tid de reklamere med jeg og to af mine venner var overdrevet opsat på det fucking trip, vi går på en højskole vor deer ikke sker en skid andet det FUN man selv blander
..
det er en neder uden lige, vi er forberete og klar til det hele og så bliver leveringen ud i det kolde. MEN JUHUUUUUU det kan jo være den kommer på mandag ................. fedt

skriv tilbage hvis der er andre der har prøvet det samme.

:(peace love and FUCK

Titel:
Dedikeret medlem

du kan købe hwbr frø mange stedder..

er også links til forskellige ethnoboniske shops i links sektionen.. også shops i dk der levere inden for 2 døgn :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]