Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hehe jeg vil lige fortælle lidt om hvad der er sket i dag...

Eller rettere sagt: For noget tid siden.

For nogle måneder siden skulle vi lave OSO (Obligatorisk Selvvalgt Opgave) som nærmest er en projektopgave, bare i 10. Men jeg var røget ind i et forbrug af tjald, og sugede rimelig voldsomt på det tidsspunkt. Det forløber over en uge, og jeg laver ik rigtig andet end at suge alle dage til torsdag. (startede en mandag) Om torsdagen ænkte jeg: Det kunne da være at jeg skulle se at komme i gang... :)
Fik så lavet noget, og selvom jeg røg, fik jeg lavet en hel del. Fik lavet en rapport og en flash-animation og lavet et godt foredrag, og fik det fremlagt. Mens jeg røg!!! Her er der så lige at man faktisk kan læse at det ikke har den store betydning for nogen personer at de ryger 1-2 gr. go pot om dagen på bong. :) For jeg fik i dag en udttalelse og et 11 tal. Det var den bedste af de fremlæggelser der havde været, og de andre var altså ret gode... Men jeg kan altså godt lave noget selvom jeg ryger, så det er lidt noget vrøvl. Men jeg laver ikke så meget hvis jeg er basket. Men bare man ryger lidt, så kører det.

Så var det lige... Hvad med jer??? Har i store problemer med at lave noget eller har i ingen ???

Personlige erfaringer er da gode. :)

Go ryger :P

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu er 10 klasse ikke det sværeste i verden men....

well... jeg har det med at få temmeligt kreativ tankegang når jeg har røget så det behøver ikke at være et absolut minus når man skal lave et eller andet projekt... man kan i hvert fald tænke på tingene fra betydeligt mange flere synsvinkler end ellers...

så er der jo bare det at jeg bliver noget så doven af skidtet....

tillykke med 11. tallet

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Tillykke med 11-tallet

Selvom det gik rigtig godt vil jeg ikke anbefale det samme til mateksamen :)

Titel:
Dedikeret medlem

Vel, tror ikke du skal forestille dig at du kan gøre det i gym eller uni engang...

Sov hele folkeskolen uden egentlig at lave lektier eller afleveringer, og fik et snit på 10.5 til eksamen (mat, dansk, engelsk, tysk, fysik). Men tilykke :) bare stram lidt op mht. gymnasielle planer i fremtiden så

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Tillykke med det, men pas på som de andre siger, hvis du vælger gym. eller lign.

Titel:
Medlem

Du kan s'gu sagtens få høje karakterer på gym, selv hvis du er et bonghoved - hvis du er klog nok alligevel. Jeg kender da en gut, som bl.a. fik 13 til filosofieksamen og 10 til matematik A-niveau-eksamen på trods af, at han ryger hver dag. På den anden side kender jeg også én, som måtte droppe ud, fordi han røg så meget, at han ikke kunne tage sig sammen til at møde op. Førstnævnte gut havde også over 10% fravær.

Titel:
Dedikeret medlem

Men problemet er vi ikke alle er klogehoveder, og kræver også man kan tage sig lidt sammen for at få gode karaktere (man kan selvfølgelig altid være 1 af en 1.000.000..), folkeskolen/10 er ikke så slem, hvorimod gym/uni har er lidt strammere pensum ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jamen nogen mennesker kan sagtens lave hvad de nu engang skal lave, selvom de ryger den fede hver dag... det er bare ikke anbefalelsesværdigt... gør det selv og det kører faktisk fint nok for mig, men ser flere og flere dårlige eksempler, så pas på dig selv, på et tidpunkt bider ganjaen sig fast i dig, og den er sku svær at ryste af sig igen :!:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
*shrugs*

Jeg har lige fået terminskarakterer for HTX 2. år, med et snit på 7,4.

Det lyder måske ikke af meget, men jeg har ikke afleveret en eneste aflevering hele året, plus jeg har røget fed hver dag siden noget der ligner september.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hehe tak for det...

Skal lige siges at niveauet på vores skole ligger i 10. på omkring 1-2 g. alt efter fag. Vores skole er en af de skoler i Danmark der har det højeste gennemsnit. Det kan man så få forskellige ting ud af, men niveauet er ret højt. Derudover kan det måske have noget at gøre med at jeg er halv-klog. Jeg er i gang med en test til Mensa (hvis der er nogen der kender det :) for jeg har alle de symptomer der plejer at påvise "dem": Keder mig i skolen og synes ikke rigtigt at det er svært, kun på nogen områder, + mange andre ting. Min mormor var tæt på at blive meldt ind, men så døde hun, så det kan være at jeg har arvet noget af det. Men derudover er der jo ikke så meget at sige til det udover at det nok er meget forskelligt hvordan man bliver påvirket. Kender også nogen der bare ryger i weekenderne, men er totalt væk i en uge efter. :/

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

log skrev:
*shrugs*

Jeg har lige fået terminskarakterer for HTX 2. år, med et snit på 7,4.

Det lyder måske ikke af meget, men jeg har ikke afleveret en eneste aflevering hele året, plus jeg har røget fed hver dag siden noget der ligner september.

Det lyder af lidt af det samme. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

killahkristian skrev:
Jamen nogen mennesker kan sagtens lave hvad de nu engang skal lave, selvom de ryger den fede hver dag... det er bare ikke anbefalelsesværdigt... gør det selv og det kører faktisk fint nok for mig, men ser flere og flere dårlige eksempler, så pas på dig selv, på et tidpunkt bider ganjaen sig fast i dig, og den er sku svær at ryste af sig igen :!:

Tjaaa, men nu er jeg også holdt op. Indtil d. 5 i næste måned, for så får jeg løn, og så har vi lånt mine bedsteforældres sommerhus i påskeferien, så det bliver pænt stener, på to måder. ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lungefisk skrev:
Nu er 10 klasse ikke det sværeste i verden men....

well... jeg har det med at få temmeligt kreativ tankegang når jeg har røget så det behøver ikke at være et absolut minus når man skal lave et eller andet projekt... man kan i hvert fald tænke på tingene fra betydeligt mange flere synsvinkler end ellers...

så er der jo bare det at jeg bliver noget så doven af skidtet....

tillykke med 11. tallet

Du har da fuldstændig ret, og det er da også nogen gange et problem med at få taget sig sammen når man hellere vil ligge og nyde sin koger... :)

Tak for det...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
jeg vil ikk ligefrem sige jeg er blevet specielt meget mere doven af at ryge hash... har sq altid været alt alt alt alt for doven ^^

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

KaFFeGrums skrev:
jeg vil ikk ligefrem sige jeg er blevet specielt meget mere doven af at ryge hash... har sq altid været alt alt alt alt for doven ^^

Hehe det kan jeg godt skrive under på ;)

Titel:
Dedikeret medlem

spørgsmålet er så om man bare blive mere doven af det, men kan man nærmest ikke sige om man gør jo :roll: så forskelligt fra person til person hvor angageret man er "naturligt"

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
.

Senest rettet af dopefish 19 maj 2009 22:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
KaFFeGrums skrev:

Ja nemlig... jeg vil faktisk sige at jeg i folkeskolen var endnu mere ligeglad med skolen, end jeg er nu, i hashnydende stund.... men det kan selvfølgelig også have noget at gøre med at man modnes :D men doven har jeg sku altid været!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvordan ved du at din 10. klasse har sværhedsgrad som 1.-2. g?Desuden er gym hellerikke det helt vilde, jeg åbnede sjældent en bog og fik snit på 9,3, og 10,5 fra folkeskolen.

Den rigtige udfordring kommer først når du skal på uni (hvis det er den vej du vil), men her varierer sværhedsgraden meget fag til fag. Alt efter hvilke eksamensformer de kører med (projekt, mundtlig med/uden forberedelse, skriftlig med/uden forberedelse eller bare bestået pga et par afleveringer) og hvilket studie man vælger.

Men tillykke med det! Altid rart med gode karakterer... :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
noname skrev:
Hvordan ved du at din 10. klasse har sværhedsgrad som 1.-2. g?

Det står der heller ikke. Der står at niveauet ligger på omkring 1-2 g. alt efter fag. De ryger åbenbart mere i nogle timer, end i andre?? Men stadig flot at se så højt et niveau i folkeskolen! :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]