Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Hey... her på fredag skal jeg prøve Hawaiian baby woodrose ville høre om der var nogle der havde nogle ideer til hva mig og mine kamerater skal gøre for ikk at få et dårligt trip.. og så fedt et trip som muligt.. det er vores første gang og vi har tænkt os at spise 6 frø hver.. eller lave et udtræk eller hva det hedder.. :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Velkommen til :)

Well... Hvis I ikke har erfaringer med hallucinogener, så er det vigtigt at I starter med en lav dose, så I ikke bliver chokerede over det frøene har at byde på. En 5-6 frø lyder godt. Væn jer til den verden!

Og du skal altid huske, at det er dig der afgører om det bliver et dårligt eller et godt trip... hvad det end så ender med, så er det jeres egen skyld, for det handler allesammen om set and setting. Lad mig uddybe:

- Find et sted hvor I ikke bliver forstyrrede
- Sluk mobiltelefoner og cut al kontakt til omverdenen (andre folk)
- Hav dejligt musik på anlægget
- Planlæg så meget som muligt af trippet
- Læg en dag af til trippet... (altså: undgå skole, arbejde, familien, etc.)
- Trip sammen med en god ven
- Ungdå at skulle passe dyr, børn, etc
- Sørg for at I har gjort jeres pligter inden i tripper... ellers kan I ikke nyde trippet
- Undgå at være deprimerede eller kede af det. Det kan fucke jeres trip op.
- De ting der behager jer normalt, kan blive fantastisk under trippet. Så tænk jer om selv.

Hvad der end så sker, så forhold jer rolige. I vil blive normale efter få timer, så nyd det mens det varer.

Jeg ved ikke hvor meget jeg ellers kan fortælle... vi har et leksikon som I kan bruge:

Hvis det går galt: http://www.psychedelia.dk/lexikon/etc/faq.html
Om set and setting: http://www.psychedelia.dk/lexikon/etc/s ... tting.html

Held og lykke, og god rejse :)
Glæd jer, den er en smuk verden hallucinogenerne gemmer på.

Titel:
Insane psychedelia user!

Lav et udtræk for at mindske kvalmen. Søg på kemi forumet.

Titel:
Junior medlem

Tusind tak for rådene.. det skal nok blive fedt.. jeg skal nok skrive en go rapport på lørdag eller søndag.. jeg glæder mig os rigtig meget til at prøve det.. :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Når I er nye med HBWR så lav for guds skyld det ekstrakt! Ellers får I det helt sikkert ganske ubehageligt...

Og jeg vil godt tilføje noget til Alis liste... Nok mest en rettelse...
Lad være med at forsøge at planlægge trippet, når I ikke har prøvet dem før så . Det hvertfald med mindre I har stor erfaring med psykedeliske stoffer og det lyder det ik umiddelbart til.
Slap af og lad være med at stresse over at I skal opnå kosmisk bevidsthed eller den slags... Det sker ik første gang!! :D

Og selv om det godt kan være lidt ekstra hårdt ved maven, så lad være med at indtage ekstraktet på fyldt mave, så virker det ikke nær så godt og der er mere at brække op hvis det bliver aktuelt. 2-3 timer efter et let måltid plejer at være passende.

Men held og lykke med det!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
første gang jeg prøvede HBWR frø spiste jeg 4 frø og det var faktisk et af de bedste trip jeg har haft på disse frø. Jeg ved det ikke men mange af dem jeg kender fik det heller ikke dårligt første gang de spiste frøene.
Jeg skal ikke udelukke at det er tilfældigt :roll:

Men glæd jer. Det er også en god måde at starte sin psychedeliske eksperimentering på (altså med HBWR frø)

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg syntes ikke at HBW er et godt begynder psychedelisk stof.. LSA har jeg sku haft temmelig syge trips på.... jeg ville hellere anbefale SpidsNøgenhat....

personligt har jeg ikke følt ubehag ved LSA, kun en enorm træthed i benene, så jeg ikke kunmne stå i mere end max 5 min, før jeg næsten bare faldt om på gulvet af træthed og svækkelse i benene!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg synes bare, at få "open eye visuals" (OEV) første gang man tripper vil være skræmmende. Men hvis du tænker på en lav dosis som f.eks. 1/3g tør, ja så vil jeg nok give dig ret :)
Men nu gror de jo først om et ½ år så...

-Cope

Titel:
Junior medlem

Nu er det heller ikk første gang vi skal trippe og få oev. det har vi haft før på kix og svampe.. så det ikk så meget det.. vi har os trippet mescalin sammen før.. og fuck det var griner.. og fedt!! så vi har haft en del halluer før.. bare ikk sådan rigtig kontakt med den psychedeliske verden.. og tusind tak for alle de gode råd.. vi skal nok skrive en go rapport hver.. vi vil nyde vores tur til vores lille psy trance rum i skyerne.. :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
MDMA boy skrev:
Nu er det heller ikk første gang vi skal trippe og få oev. det har vi haft før på kix og svampe.. så det ikk så meget det.. vi har os trippet mescalin sammen før.. og fuck det var griner.. og fedt!! så vi har haft en del halluer før.. bare ikk sådan rigtig kontakt med den psychedeliske verden.. og tusind tak for alle de gode råd.. vi skal nok skrive en go rapport hver.. vi vil nyde vores tur til vores lille psy trance rum i skyerne.. :D

Hvorfor hulen spørger du så om hvad du skal gøre for at undgå et badtrip?! :D I har trippet meskalin og svampe, så I burde sagtens kunne komme igennem et trip uden problemer. Bare gør som I har gjort før, og lær af de fejl I har lavet i tidligere trips, hvis I har nogle :)

Meget enkelt :P Æd de frø og så er den ikke længere :wink:

Det værste der kan ske er at man ikke bliver lam! TruckerMuffins HR #1!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja da vil jeg give Ali ret...
Bare spis frøene (4-6) stk. og nyd trippet før giften går i kroppen.
Jeg ved ikke hvorfor men jeg synes både OEV og CEV først kommer når giften kan mærkes. Ved ikke om det er unikt men det sker hver gang for mig. Undtagen første gang jeg spiste dem :wink:
Men jeg vil råde MDMA til at drikke DMT istædet for LSA!
Skal lige reklamere lidt for DMT for det er det smukkeste jeg har oplevet på psychedelics. OEV er helt utrolige på DMT og efter en times tid er de til at styre :D

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Da i alligevel har noget erfaring vil jeg foreslå 8-10 istedet. Jeg trippede første gang på 8 og det var rigtig fedt, dog med pænt mange mavesmerter den første time, men bagefter var det alt for lækkert i 3-4 timer. Men trippet kunne godt have været kraftigere. Bare lidt :D
Men sådan som jeg har forstået skulle ololiqui have næsten samme effekt uden smerter og endda lidt billigere på soma - har jeg ik ret?
jeg skal ihvertfald trippe 10 rivea frø på lørdag så jeg glæder mig :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er bare et problem med Ololiuhqui. Det er faktisk sjældent de virker optimalt. I starten da jeg prøvede dem var de OK men nu er næsten alle dem man køber ikke særligt gode :(
Tilgengæld virker HBWR hver gang! Dog ikke nær så lækkert trip :(

-Cope

Titel:
Junior medlem

Hmm okay.. men aligevel tak.. jeg tror helt sikkert os det blir godt.. for det mescalin der.. fuck det var griner og fedt.. selvom jeg ikk fik oev men cev.. jeg sys det føltes som en blanding af kix og hash.. bare mer stille og roligt.. og DEJLIGT!! Men tror at jeg æder 7 frø så.. vi er tre og har bøbt 20 frø..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvis du har god erfaring med psykedelika, kan du sagtens oppe dosen til 10 frø.

/karma!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
er der egentlig nogen der har nogen erfaringer med de ekstrater man kan købe?!? nu kan jeg jo godt være lidt doven en gang imellem, og man kan jo feks. købe det der 60* ekstrat. er godt klar over at det nok er rimelig potent, men hvis der er nogen der har prøvet så skriv lige, ik :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pas nu på med BHWR frø - kvaliteten er meget svingende og i visse tilfælde kræver det 15 frø for at opnå en effekt der kan opnåes med 3 frø af anden kvalitet.

Her er en lille vejledning til hvordan du kan spore dig ind på kvalitet, jeg sætter dem op efter styrke:

1. Frø fra det sydlige afrika. Ofte Madagaskar frø

2. Frø fra Hawaii - i mange tilfælde så potente som Madagaskar.

3. Mellem-afrikanske frø. Som regel Ghana.

4. Indiske frø - dem er der rigtig mange af på markedet...
Prisen er kun 1/10 af f.eks. Hawaii eller Madagaskar. Her kræves det
ca. 15 frø for en lille virkning. Disse frø er ofte på tilbud!

5. Hjemmedyrkede frø - der er simpelt hen ikke de rette forhold i Danmark.

Undersøg oprindelsen af dine frø - så er det lettere at pejle sig ind på dosis.

Titel:
Junior medlem

..

Senest rettet af Psychedelic dancer 25 mar 2004 16:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Endnu engang må jeg sige det men ok...

Ethnoplanet sælger ikke deres produkter for at kunderne skal indtage dem! Det står både i deres Handelsbetingelser og på pakkerne man får tilsendt.
"Not for human Consumption"

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Cope* Jeg håber godt du ved at det er noget de iflg. dasnk lovgivning skal skrive på pakkerne. Ethnoplanet er da udemærket klar over at de ryger lige ned i sækken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]