Hmmmm første gang at de fandt ud af at jeg havde røget var dajeg var til en fest hos en der hedder Jonas. Han havde bællet to flasker rustbehandling (blanding af alt muligt shit) og var godt og grundig stiv. Kunne ikke stå på benene osv. Men senere på aftenen røg jeg så lidt på en joint sammen med to andre, og Jonas kom forbi, og jeg tilbød ham lidt. Han røg resten (var ikke særlig meget tilbage, ca. 1 cm af jointen)
Men da det var prima pollen, blev han fucker skæv og forsvandt ind i drømmeverdenen. Desværre var han så stiv/skæv at han ikke kunne rejse sig, og han gik ind og lagde sig. Men så besvimede han!!! Fuck tænkte jeg. Så vi ringede efter en ambulance, og den kom også. + panserne. :/ Så jeg tog alt mit rygegrej og fuckede utrolig hurtigt ind i buskene.

Men senere var der så en anonym pige der havde skrevet til min skoleinspektør om at jeg havde røget heroin og det var det han var blevet "syg" af. Han havde fået nogle sprøjter mod stoffer. Jah right. Men inspektøren ringede så til min far, og det var jo ikke så godt. Så han spurgte mig om jeg havde røget hash og sån. Men problemet var jo bare ikke at jeg havde røget hash, men at de mente at det var heroin. :/
Men fik ham så overbevist om at det var det altså ikke. Det var helt alm. pollen. Havde røget omkring 15 gr. før det, (så omkring 30 joints) og var rimlig kendt med det. Jeg sagde til ham at jeg havde købt et gr. for 40 kr. og fortalte ham at det var så og så stort. Han har selv røget, så han vidste godt hvor meget et gr. var. Men det var så det, og vi snakkede med ham Jonas's forældre, og han havde bare været til udpumpning. Og det var rigtigt nok. Han havde fået sprøjter, og han havde fået stof-forgiftning. Men det var alkoholforgiftning.

Så der skete ikke noget. Det var før sommerferien 2003... Der var jeg kun 15. Har røget siden den. 17/5/2003.
Så begyndte jeg så at ryge hver dag fra d. 5 december her sidste år, og til den et eller andet i sidste måned. Min far fandt desvære ud af det da jeg en sen aften sad og nød et hoved på mit værelse. (dum som jeg er)
Fuck det var da ikke smart. Men vi snakkede så, og han var egentlig ikke så sur, men jeg måtte aflevere de tre gr. jeg havde tilbage, og min bong.

Men fuck det. Jeg havde ikke kun tre gr. tilbage. Det var den pose der ikke var så meget i heldigvis. I den anden lå der 15 gr. god pot.

Så jeg lovede ikke at ryge mere, og dagen efter tog jeg ind og købte 15 gr. til (500,-, god dansk pot, 60,- gr.) og et nyt hovede.

Men han opdagede det igen da jeg blev mere og mere stenet i hverdagen. (hov hov. Jeg fratager mig ethvert ansvar for hvad jeg skriver nu. Mit DXM-trip sparker!!!

)
Men det var OK. Nu er jeg stoppet af 3 grunde: Jeg skal snart til eksamen, Pusherstreet er lukket og det er svært at få fat i så store mængder god pot, er blevet fyret så jeg har nada penge...
Men han har taget det ret pænt...
Min mor ved det ikke. Kun det der med ham Jonas. Men det fik ejg da bortforklaret.
Den første gang min far røg var også ret sjov. For de fleste starter jo med at ryge en joint med hash eller lign. Men han startede lidt "sværere":
En MEGA glasbong med et MEGA hoved og noget pot med hash-olie. Så THC-% har været oppe omkring de 70% i hovedet.
Alm. pot ligger på 1-3%, hash på 4-6 og skunk 4-8... Ice ligger rimlig højere.

Men alt i alt en OK historie. Det kunne have gået værre. En del af min familie ved det også incl. min grandfætter, min onde stedmor

, min halvlillebror og min grandkusine, min grandonkel og grandtante. Hmmmm så må det vel være det.

Jeg vil læne mig tilbage og nyde mit trip der er ved at sparke grundigt.