Fuck nogle tågere.

Men nogle af dem har da ret. Legalisér lortet!!!
Og smadr alle dem der siger: Man får hash-psykose... Yeah right siger jeg bare... Citat: "jeg er i behandling på tredje! år p.g.a. en psykose jeg fik af for mange stoffer (der i blandt hash)." Mmmmm han har røget hash OG andre stoffer. Og har han sikkert også haft andre problemer som bare r blevet værre ved at ryge/tage stoffer. Men derfra og ligefrem sige at hvis man ryger 1 gr. om dagen i 1 år bliver man en tåger der udvikler hash-psykose hvis man ryger videre. Hmmmm tror ikke rigtig på det. Jeg tåger ikke selvom jeg har røget jævnt.

Det påvirker mig ikke, og hvis jeg har røget, bliver jeg heller ikke påvirket i skolen. Faktisk laver jeg mere i skolen end hvis jeg ik har røget, da de ting vi laver er RØV da den vikar vi har for en af vores langtidssyge lærere er RIGTIG RØV. Derfor laver jeg mer når jeg har ryger på. Mmmmmm ikke så mange dage til at jeg skal have fat i 25 gr. go ryger

Legalisér lortet. Politiet har et større problem nu. Nu er pusherne over det hele. Før kunne de bare gå ind og hente alt rygegodset i Pusherstreet, nu skal de ud til 42 forskellige steder i Christianshavn.

Just my 50 øre...