Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Her igår var jeg til noget privat fest. Alle sammen var nogen jeg kendte og stemningen var god.
Vi røg så en håndfuld joints og det gik godt... men ligepludselig fik jeg det ad helvedes til... blev rundtosset bare jeg bevægede mit hovede lidt. Så jeg besluttede at gå ud på WC'et hvis jeg nu skulle brække mig.
Der er så optaget på toilettet så jeg sætter mig på gangen og venter... efter jeg har siddet i måske 10 sekunder går alt galt. Jeg falder ned i et hul (hvor jeg ser mig selv udefra) og underlige objekter falder ned sammen med mig (objekterne var 4 kanter, 3 kanter osv osv i forskellige farver)
jeg ved ikke hvor lang tid dette foregår men da jeg vågner op fra "trancen" er jeg vædet i sved og jeg ved ikke hvor jeg er... jeg sidder et stykke tid (sikkert kun et minut eller to men det føltes som længere) det går op for mig hvor jeg er da jeg ser min ven (babyflip) stå og lave æbleskiver i køkkenet (mit syn er stadig sløret og alting bølger kraftigt) jeg får læsset mig selv ud at sidde på kummen hvor jeg er i op til 30 minutter(måske mer) indtil jeg har det godt igen. Jeg sætter mig så ind på en stol hvor jeg tåger resten af aftenen.
Det hele var meget specielt... og fik mig til at tænke på at droppe hash... og gør jeg da måske også... der skal da lige gå et stykke tid ingen jeg ryger igen. Var fyldt med angst under hele oplevelsen...

Forstår egentlig ikke hvorfor det skete.... jeg har røget i en del år og plejer at ryge langt mere ned vi røg der men alligevel... nogen der ved hvorfor det kan reagere så voldsomt? (og hashen var tilmed bare standard... eew)

ps. grunden til at bad står i "" er at det hvist ikke lige helt kan kaldes badtrip men.... mange tænker jo på forfærdelige syre oplevelser når man siger badtrip og det var det sq heller ikke.... og gider ikke kalde der "nedern"

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
havde du også drukket eller hvad?

lyder psyko ihverttilfald, har aldrig selv prøvet noget i den retning. Men kender en pige der til en fest efter at ha røget, fik syg noia og toilettet fortalte hende at hun skulle dø og alt muligt crazy.... meeen hun havde vist oss drukket en del...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tjaeh... havde kun drukket 1½ øl... og jeg er ikke ligefrem svag drikker så det har hvist ikke spillet ind

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg har prøvet noget lidt ligende, jeg havde røget en del, og kun drukket omkring 2 øl, og jeg er vant til at ryge. Men lige pludselig begyndte alt bare at dunkle i min krop, alt flimrede, og jeg følte mig lidt "uden for" og vidste ikke hvad der foregik rundt om mig. Jeg svedte temmeligt vildt, men så trappede det ned. Det var ikke ligesom andre gange hvor man kan få det dårligt, pågrund af dårlig kombination af for meget øl og hash...

Det jeg røg var osse kun pot, og jeg plejer at ryge mere end den mængde jeg gjorde der.. Men lidt efter røg jeg bare videre...
Ved heller ikke hvorfor det skete :?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg har haft en lignende oplevelse på standard hash (ikke nogen særlig stor dose), som jeg hverken før eller siden har haft mage til.
Alkohol havde intet med sagen at gøre.

Jeg gik simpelthen ud og brækkede mig, hvorefter jeg stadig var meget, meget skæv, men ikke havde kvalme. Gik i seng ret hurtigt derefter.

Muligvis har det noget at gøre med de fuldstændig vanvittige ting, som ind imellem er at finde i standard. - Jeg ved det ikke...

Titel:
Medlem

Ja, jeg har da også prøvet de dér mystiske oplevelser med hash - godt nok ikke i så ekstrem grad. Gad vide, hvad fanden der har været i den standard... Min kammerat har en gang prøvet at ryge noget (ved ikke om det var standard) som, fik han bagefter at vide, var laced med heroin. Nederen, skulle jeg mene.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

sikke da en dum pusher... at spilde heroin på hash vrag...

men dem om det...
tror jeg vil ryge en stille pind med mig selv en af dagene... og se hvordan det går.

Titel:
Dedikeret medlem

knæk og bræk.. eller ja lyder dumt, men bare træls at slippe et så "uskyldigt" produkt pga. 1 skidt oplevelse.. Men selvfølgelig, du skal jo nok lige vente 1 uge for lige at få angsten ud af kroppen ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Har prøvet lide det samme engang, en sommer formiddag hvor jeg havde drukket et par øl og røget rimelig massivt. skulle på tanken med en af mine venner, men på vejen fik jeg det pludselig vildt mærkeligt, så alting i et mærkeligt blåt lys, og lidt efter så jeg mig selv udefra, meget noia, men fik det hurtigt godt igen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har haft en lignende oplevelse engang for nogle år siden da jeg var på vej afsted fra en fest, hvor jeg lige skulle ryge med på en "lille" joint før jeg tog hjem...
Jeg endte med at ligge på maven på fortovet nede på gaden ude af stand til at kunne bevæge mig og mit synsfelt havde rykket mig bagover så jeg så mit hoved bagfra og inde i det var der et stenhjul der kørte rundt.
Jeg var så svimmel og konfus under hele oplevelsen at det endte med at en god ven måtte brække en cykel op og skubbe mig hjem til ham (ydre Nørrebro) fra Østerbro, åbenbart har jeg siddet og fortalt sørøverhistorier hele vejen men den del kan jeg nu ikke huske :lol:

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Anjin-san skrev:
Ja, jeg har da også prøvet de dér mystiske oplevelser med hash - godt nok ikke i så ekstrem grad. Gad vide, hvad fanden der har været i den standard... Min kammerat har en gang prøvet at ryge noget (ved ikke om det var standard) som, fik han bagefter at vide, var laced med heroin. Nederen, skulle jeg mene.

Jah, jeg tror dig... eller det gør jeg egentlig ikke!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har også prøvet noget lign. Det var en dag da vi var inde og hente 15 gr. god dansk pot på Staden (den gang der var noget af den tilbage) og valgte så lige at drøne over i den Irma der ligger mellem staden og Christianshavn St. og købe nogle juleøl, (tror at det var den 5 eller 6 december sidste år). Købte så en 6-pack, og vraltede ned til kanalen 100 meter væk. Der fandt jeg så min bong frem og røg to hoveder mens vi drak de der beers. (mig og en ven) det gik OK, og jeg blev godt skæv/stiv, og vi drønede hjemad med Metroen. Men i toget fra Nørreport, møder vi en af vores gamle klassekammerater der også lige havde været inde og købe noget go ryger. Snakkede så lidt med ham, og fandt faktisk ud af at han havde røget i de to år han havde gået i vores klasse. WTF ??? Det havde vi ikke lagt mærke til ? Vi vidste at han røg smøger, og han stank altid af det, men han havde altså taget et par gr. om dagen. :D

Well... Finder så lige på at vi ska ryge lidt mere, og finder et godt sted ved stationen vi ankommer til. Jeg er det man kalder godt fucked up, og jeg gik i gang med at mixe et hoved med hans ryger, mens de gik i gang med et bonghovede fyldt godt op med top-kvali dansk pot. :Þ~~~~

Der var jeg stadig ved "bevidsthed", men da vi så gik i gang med at ryge mer' forsvandt jeg fuldstændig. Ved ikke hvor meget jeg havde røget, men det var en del. Sætter os så op i bussen, og kører derudaf. Jeg skal på arbejde, og kører direkte derhen. Kan ikke rigtig huske hvordan jeg kom derhen, men lige pludselig vågnede jeg kort op og fandt mig selv uden for centeret hvor jeg arbejdede. Havde det MEGA skidt, skulle brække mig, men kunne ikke, var svimmel og havde de sygeste smerter i maven !!! (indbildning????) Det hele kørte rundt og der var underlige ting over det hele. Jeg følte at jeg faldt, og faldt, der kom huller over det hele, pludselig bliver jeg blind og kan ikke se noget, men alligevel kan jeg se lidt. Er utrolig træt, kan godt svare nogen gange når der er nogen der spø'r mig om noget, men det er kun noget jeg kan huske svagt. Går ud efter nogle vogne på et tidspunkt, og der er der gået omkring 3 timer fra det første indtag. Falder i søvn da jeg kører med ti vogne og bliver vækket af en forbipasserende der stopper vognene. Rimelig scary. Stavrer tilbage til butikken med vognene og drøner ud på toilettet. Fik set på tiden, (18:30, ca) og sover så i 1½ time. Det var da godt at de ik manglede mig. Puha. Men fik det lidt bedre, og kunne nogenlunde fungere. Men noget der var underligt var at jeg skulle brække mig noget så voldsomt. Det føltes virkeligt sådan, og jeg havde også den der før-bræk smag i munden der altid kommer, men den havde jeg i al den tid der. Jeg kunne ikke brække mig selvom jeg fremprovokerede det, og jeg droppede det. Puha.

Endelig begyndte det at stilne af kl. 20:30 da jeg havde fri, og jeg kom ud igen, i den friske luft og tog bussen hjem. Hold kæft en mærkelig oplevelse. Under det havde jeg de vildeste tanker kan jeg huske, men kan ikke huske hvad de handlede om. Jeg kunne ikke se noget, og alle mennesker så ens ud. Alle lign nogen jeg kendte (har jeg altid når jeg ryger, så ser alle mennesker på gaden ud som nogen jeg kender. :D ) men for satan det var uhyggeligt. Jeg kan overhovedet ikke beskrive hvad det var jeg så og i hvilken rækkefølge. Dette jeg har skrevet er en fuldstændig brain-storm over hvad det var der skete, og det er lidt rodet. Men ikke desto mindre er det sandt. :)

Er 100% sikker på at det var hash og pot og julebryg jeg havde indtaget, og der var ikke nogen hårde stoffer i...

Scary................. :(

/Xp3rt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]