Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey folkens...

Jeg tænkte på hvordan faen det kan være jeg aldrig hallucegenere når jeg ryger hash, og det er i ok store mængder jeg ryger..!

Fatter det ikk...

Forresten, det forløb sig fint at ryge selvom jeg var på pencillin - ikk noget at tale om ell. klage over, alt normalt.
Så slå jer løs ;)

MoiN!

Titel: Trip
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Erfaringsmæssigt, så er det de første par gange man ryger eller spiser hash/skunk, at man kan opleve hallucinationer, men det er meget individuelt, hvordan man oplever en hash rus, især hvis man ikke ryger mere end et par gange om året....

MoS:mrgreen:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg har ALDRIG haft halluer på når jeg har røget. Og tvivler også på at man kan... Men jeg ikke starte en ny debat da vi har været her før!

Søg og du skal finde! :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Hehehe.... :D

Titel:
Dedikeret medlem

hvor fra kan du sige hash er et hallucigen?

Titel:
Insane psychedelia user!

RTOFT !!!!!!! (Read The Old Fucking Topics)

Dette topic bør låses nu !

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Smurf hvad siger du, skal vi begynde at kaste med mudder? :D

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil sige at muligheden for at hallucinere/få synsforstyrrelser af hash afhænger meget mere af hvor sjældent du ryger, end hvor meget du ryger. Hvis du fx. ryger hver dag, kan du roligt glemme alt om at få så meget som bare lidt svage synsforstyrrelser, om du så ryger 5g ice-hash på én gang.

Og endelig er der så rigtig mange som bare aldrig får nogen former for synsforstyrrelser, uanset hvor sjældent og hvor meget de ryger på én gang. Mange af dem tvivler oprigtigt på at det overhovedet kan lade sig gøre, som du nok vil erfare.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg foreslår at i bruger det gamle emne...

Netop dette er blevet diskuteret til totter af hår og hud fløj rundt i lokalet...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

bleh.... troede ikke på hash halluer før igår aftes... damn en mærkelig oplevelse... laver en seperat post om det senere for det er det mærkeligst jeg nogensinde har oplevet på hash...

edit: fik lige lavet en post om det: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 6083#86083

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 15 feb 2004 21:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Emnet er blevet debateret til hudløshed, så ingen grund til, at rive op i det igen, lad folk dømme, udfra deres egne prøvelser og erfaringer...

MoS:mrgreen:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hmm alle jeg kender der ryger reglmessigt og kender af russen siger man ikk for halluér

men førdste gangs gym elever der bare lige prøver,plajer at se både det ene og det andet.
det er meget forskæligt fra person til person

jeg kan fks også få halluer på af at drikke øl
og hvis nogen siger mig imod så er det fordi de er en flok inkompetente fjosler som ikk kan glæde sig over andre kan få den virkning øl giver folk,
øl virker forskæligt på folk og der er ingen der skal sige jeg lyver, selt ikk når jeg har selv både har set rum mænd,regnbue favet skyér og blå elefanter

(hvad er det for en holdning at have så er man da ihvertfald aflukket sig selv for nye input og ny viden så er man ikk andet end indavlet & aflukket og kun ude på at missionere det man selv "blindt thor på")

her er svaret på den virklige konsprirastion
ja det er regtik at folk oplever rusen på en anderledes måde
og at folk opfatter tingne anderledes og lægger mærke til forskælige ting
men hvad folk drømmer og fantaser sig til er ikk det samme som det man faktisk ser,

kender i ikk det med man er halv vågen og man halv sover og så virker tingene fra den vågne tilstand og den sovne (lige meget virklige/regtik )
,jeg thor bare folk tåger lige lovligt meget igennem når de når det stadige hvor de mener de ser de ting som de i virkligeheden bare forstiller sig,

de sande cannabis halluer ses bedst i 3d

Billede

Titel:
Dedikeret medlem

hehehe

DR-D> hehehe, Du er klar!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
Jeg ryger hver eneste dag og jeg har prøvet op til flere gange at have vaskeægte hallucinationer med hash.
Dog får jeg det aldrig mere p.g.a at jeg ryger på hverdagsbasis. Jeg har både set fedtmule og alverdens
andre sjove figurer og de gange jeg ikke har været så tilvendt fik fik jeg altid synsforandriger når jeg røg.
De gange jeg har prøvet at få ægte hallucinationer (i form af at jeg har kunnet se små dansene figurer på div.
overflader) har været hvor jeg var minimalt tilvendt og så er det iøvrigt kun sket hvis jeg røg helt
alene uden nogen form for forstyrelser andet end den naturlige baggrundsstøj fra biler osv og dose
har været ligegyldig. De ægte hallucinationer har højst fundet sted i en halv time af rusen men det
er svært at sige for min tidsfornemmelse ændres altid enormt når jeg ikke er så fucking tilvendt. Dengang
jeg kunne styre mit forbrug og kun røg ca hver 14. dag da skete det stort set altid når jeg bare røg alene,
hvis jeg var sammen med vennerne når jeg røg blev det mere til grineflip, men jeg fik altid virkelig
bemærkelsesværdige synsforandringer når jeg røg. Lys og skygge blev altid forstærket hvilket fik ting
til at skinde og se virkeligt ædle og indbydende ud og skygger oplevede jeg kraftigere hvilket fik
alting til at stå i en sændende lækker kontrast, og jeg fik osse altid den helt store filosof på når jeg
havde grint færdigt og begyndte at stene (jeg får stadig nu en ganske lille filosof på når jeg ryger)!

Til alle jer non-believers vil jeg bare sige surt for jer at hash ikke er ligeså lækkert og dejligt på jer som
det engang på mig, måske skulle i prøve at holde en pause på nogle måneder og så prøv igen at ryge eller
tag det oralt udelukkende i dit eget selskab! Og lad vær med at sætte dig til at glo fjernsyn eller spille computer
for så optager dette hjernen og lader ikke thc'en vise hvad den kan! Man kan f.eks sidde udendørs og bare
stirre på noget længe medens man lytter til baggrundstøjen og så sker det pludseligt. Det er osse engang
sket i en bus hvor jeg sad for mig selv og filosoferede medens jeg stenede på mine bukser, pludseligt
begyndte der bare at rulle tegnefilm på bukserne :shock:

Senest rettet af Narkose-Bøvsen 17 feb 2004 05:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Arghh Smurf lukker du ikke lige det her emne, man ved jo bare hvad det ender med!

Læs her http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=2099&postdays=0&postorder=asc&start=0

og tag selv stilling istedet for at lytte til Nostalgic! hahaha :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

selvom det er blevet diksuteret meget skader det vel ikke at diskutere igen... hash virker jo åbenbart MEGET forskelligt fra person til person...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Hashish ER perceptionsændrende, men at påstå at man hallucinerer på det er løgn. (Punktum)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

cobz så det vil sige at du påstår at de fleste herinde er løgnere?
Nogen reagerer bare kraftigere på hash end andre...

Titel:
Dedikeret medlem

DR-D> det er som sagt ikke en børnehave. og måske har andre en anden mening end dig. og et forum hvor man ikke kan diskutere er ikke et forum. men en opslagstavle... det holder bare ik...

Titel:
Medlem

@Skyd-Sven; Nej, enten er de utrolig svage, eller også kender de ikke forskel på de to ting. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]