Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hejsa alle tripvenner derude!

Så har jeg prøvet svamene endnu en gang (indtil videre kun 2. gang) - denne gang på 2g amazon (christiania version).
Først vil jeg lige fortælle om mit trip og så høre om det bare var nogle ualmindelige svage svampe (eller om det bare er mig) !?

Jeg spiste de 2g samtidig ved 4-tiden, og ca. en halv time senere begyndte alt det sjove.
Egentligt ret fedt...en del anderledes end dxm...og med adskilligt varmere følelser under trippet! Men desværre [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] også kortere! Mine dxm trip plejer at vare 6-8 timer, hvor der kun gik 3-4 timer denne gang....
Nå, tilbage til trippet - jeg havde lette hallucinationer/synsforstyrrelser,
hvor der ligesom kom 'mønstre' frem når man kiggede på noget. Alting begyndte
også at blive 'regnbuefarvet' i en overgang....og jeg tror nok at trippet
toppede da jeg sad og lallede ved følelsen af at drikke noget vand - det var så
facinerende at jeg var lige ved at hælde det hele ned over mig selv.
Og HVILKET antal af tanker man får!!! Det er enormt - og samtidig med at jeg prøvede at sammenligne med et dxm trip - samtidig med at man får ekstremt svært ved at koncentrere sig om én ting!....det gik der vist en del tid med.
Ikke at forglemme den helt vidunderlige, VARME følelse jeg også havde under
trippet...det ville jeg ønske kunne vare evigt!

Hvis jeg skal prøve at sammenligne med dxm kan man kort sige - dxm trip er koldt og upersonligt - svampe trip er varme og dybt personlige, tætte, nære på dét man er. Jeg fik i den grad mærket at vi er mere end bare en krop...at vi er åndelige væsner indenunder.
Man bliver slet ikke så klodset som med dxm - jeg havde ingen problemer med at gå rundt og jeg kunne skrive hvad jeg ville. Sløret syn/problemer med at fokusere...nope! Nærmere en slags skarpere fokusering...
Og så den ansolut største forskel! Under et dxm trip er man ikke videre tankeaktiv - det kan man vist kun sige at man er under et svampe trip! Hvis man kan sige at man bliver gjort til en genstand under et dxm trip, så opløser et svampe trip dig fra din legemelige form, din krop, og får dig til at blive bevidst om din åndelige side.

Hvis jeg skal vælge mellem dxm og svampe - så falder valget klart på svampene!

Nu forstår jeg hvad du mener, Dumbtribber, når du under mit indlæg "DXM !!?!?" (i "Syntetiske drugs" forumet) skriver at man
bliver ude af stand til at tænke, at ens sind bliver helt uanvendeligt - men dengang havde jeg ikke prøvet andet end dxm (stakkels mig *L*).

Så videre til min ide....måske kunne det være sjovt at prøve at blande dxm med svampe (ca. 3g amazon svampe - igen, christiania version og 600 mg dxm over en times tid). For på den måde at få den ændrede tidsopfattelse fra dxm...og den vidunderlige VARME, kærlige følelse fra svampene...???

Effekten bliver sikkert mere spektakulær end som sådan - men kort sagt. Det kunne da være fedt at prøve....eller hvad siger i ? Skal man være mere forsigtig med at blande psykoaktive stoffer ??

Dark Sky - endnu en nybegynder

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dark Sky:

"Man bliver slet ikke så klodset som med dxm - jeg havde ingen problemer med at gå rundt og jeg kunne skrive hvad jeg ville. Sløret syn/problemer med at fokusere...nope! Nærmere en slags skarpere fokusering..."
<HR></BLOCKQUOTE>

Så har du ikke taget nok...ej...
Jeg mener bare at på større doser kan det være et seriøst problem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ellers lyder det som en kewl ide, men måske tage en mindre dosis, og så tage en større næste gang, men hvad ved jeg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jamen tillyke vi glædere os da alle sammen til at læse din trip report (inde under trip reporter) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

HEJZA!!!

Så er det ved at være tiden til eksperimentet... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg regner med at det bliver på fredag, hvor jeg har fri og kan komme tidligt ud på christiania og få fat i noget amazon svamp - dexofanen er jo ikke noget problem med alle de dejlige apoteker vi har herovre i KBH *LOL*

Skal nok lægge en notits om det ind under triprapporter bagefter [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Hvad mængden angår køber jeg nok 5g amazon og en enkelt pakke dexofan. Hvor meget af det jeg skal guffe er jeg ikke blevet helt enig med mig selv om endnu - men jeg starter mildt, så kan jeg altid tage mere hvis der ikke sker noget.

Glade triphilsner
Dark Sky

Insane psychedelia user!

Lyder som om du glæder dig... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg glæder mig også til at læse din trip-report [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Hej igen!!

Så er det prøvet af og jeg har postet en triprapport (arrgh....nu er der 2 af den samme triprapport! skod).

Nå, men den ligger altså derinde..

Jeg har lige et spørgsmål - er christiania svampene virkelig så svage ?? Ellers er 5g amazon jo en rimelig høj dosis...men det føltes ikke sådan...
Hør, er der nogen der er bedre at købe svampe af end andre derude ?? Hvem, efter jeres mening, skal man købe af ??

Er der andre der har erfaringer med at blande svampe og dxm ??

Dark Sky

Insane psychedelia user!

Jeg kender en hvis person som snart skal igang med at dyrke svampe som ***** (censoreret al salg på boardet er ulovligt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ), desværre er han lidt sløv, forpulet bonghoved! I første omgang vil han dyrke mexier og hvis det går godt skal han bruge sine hawaii sporer.

Dedikeret medlem

dark sky, hvorfor tager du ikke bare ud i naturen og plukker spids nøgenhat. det er en af de bedste rent styrkemæssigt, det er gratis & så får du også masser af frisk luft og fuglefløjt.

ps: pas på golfkuglerne [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

offtopic:

det der med at være sløv må du da kende noget til jensus [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Ja, jeg ville sq gerne ud og plukke nogen, men der er bare nogle skod problemer....

1) Jeg er totalt uerfaren, og aner stort set ikke hvordan man kender forskel på svampene...

2) Jeg kender ikke nogle gode steder her i nærheden af KBH (udover på/ved bakken ?!).

Argh! Fuck det jeg kan godt se hvor tyndt det lyder! Det eneste der nytter noget er da at komme ud og se sig omkring....men jeg ville virkeligt gerne have været med på en af de plukketure til bakken!

Hvor længe plejer de at være derude ?? (altså, jeg mener ikke til de er plukket, men til de forsvinder p.g.a. frost eller lign.)

Dark Sky

Dedikeret medlem

check lige topics ordenligt ik:
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=000284

svampe på bakken [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 14 Oktober 2001: Besked ændret af: eb ]

Insane psychedelia user!

Eb >==> "Han" har brændt cd'erne, nu skal de bare sendes....

Medlem

eb -> Ja, men det er jo i jylland!!!? Ikke fordi det er umuligt at tage derover, men det koster jo - og så kunne jeg lige så godt køre ud på staden og købe et par g....

Der er sq ikke noget i vejen med jylland, der er bare så langt derover, no hard feelings!

Dark Sky

Dedikeret medlem

dark sky, skal du ha det ind med skeer, prøv lige at LÆSE posterne også:
http://www.mushroom.dk/phpBB/viewtopic.php?topic=53&forum=6&9 [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

derudover kunne du måske SELV udvise lidt initiativ og planlægge en svampetur, det er nu det sner og ikke om en måned.

[ 15 Oktober 2001: Besked ændret af: eb ]

Medlem

ok, ok. Eb, du behøver ikke at skære det så meget ud i pap.

Tage initiativ - ja, det er jo det jeg har gjort under emnet "Er her nogle som vil ud på en plukke tur i dyrehaven?"

...men jeg havde ikke tænkt på at kigge efter svampeture på det andet site..

Dark Sky

Insane psychedelia user!

eb: "..derudover kunne du måske SELV udvise lidt initiativ og planlægge en svampetur, det er nu det sner og ikke om en måned.."

Næste månede er November..Det kan da godt sne i November! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Havde et af de bedste 2CB + syre + svampe trip igår! Blandede med DXM(210 mg) på halen af svampe/syre trippet. Første halve time var underholdende. Visuals blev fostærket meget. Efter en time, blev det totalt mareridsagtigt! Det ødelagde et mildt sagt genialt trip 100% Det gjorde alt fjendsk og gav de grimmeste mind loops jeg nogensinde har oplevet!

Kan absolut ikke anbefale svampe + DMX! Det er ret forfærdeligt.

mvh
Bandil

Medlem

Lige et spørgsmål, bandil....mener du at mind loops er ubehagelige, eller var det på grund af indholdet af loop'ene at det blev ubehageligt ???

Efter min erfaring er det da svampe, der giver mind loops...ikke dxm..?

Jeg kan forøvrigt slet ikke genkende det du nævner med mareridtsagtige mind loops...bare mind loops. Tja, de handlede om døden, livet og i den retning, men det føltes egentligt ikke ubehageligt. Det var jo bare tanker...som kan ignoreres (eller jeg mener vel at lade være med at tænke over dem - selv om man godt kan blive lidt træt af at de bliver ved med at komme frem).

....men det med at alt bliver fjendsk og koldt kan jeg godt genkende...fra nogle af mine rene dxm trip.

Vi må vel drage os de erfaringer, som er påkrævet, for på den måde at undgå det ubehagelige og onde.

Dark Sky

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]