Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

det vil sige at efter din mening, sir haze, så burde både psychedelias og dcfs cannabis rum lukkes fordi de er noget lort?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Ja, ingen information er bedre end dårlig eller forkert information (ikke fordi der er noget misinformation på Psychedelias hampe board (der er nemlig ingen info))

Titel:
Dedikeret medlem

hmm, jeg tror bare du skal holde dig til overgrow og cannabis world sir haze, men der finder du da også masser af misinformation, ligesom på alle andre offentligt tilgængelige cannabis sider. nææ, i virkeligheden skulle du nok bare være glad for dig selv og din totale ufejlbarlighed.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
det er jeg også :lol:

Har du forresten lagt mærke til eb at det er de mest erfarne hampedyrkere der forlader DCF (jeg emailer med en del ex medlemmer), og det kan godt være at det er fordi vi er nogle egocentriske gamle bonghjerner, men da vi IKKE får noget ud af DCF (jeg har foreksempel ikke fået noget af vide på DCF ang. hampedyrkning jeg ikke vidste i forvejen) skal der heller ikke ret mange "gnidninger" til før at det negatiove overskygger det positive, men ja du har nok ret jeg befinder mig bedre på lidt større sites hvor der er mulighed for at krydsreferere de oplsyninger man læser før at man ophøjer dem til facts, og hvor der er folk der ved mere end mig så jeg også får lidt intellektuel udfordring.

og total ufejlbarlig er jeg ikke, på grund af dovenskab har jeg lige smidt 15 planter ud, fordi de skulle have været sprøjtet mod spindemider og sørgemyg for mindst en uge siden :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

hmm, sandheden har mange ansigter. lad os nu snakke om psychedelias cannabis forum. er der virkeligt ikke andre end sir haze der vil deltage i debatten???

mit foreslag går på at cannabisrummet her på psychedelia skal være et rent h.r. sted. et sted hvor nybegynderen og misbrugeren mødes for at få en dialog med andre. der er ingen grund til at battle med dcf om at være det bedste dyrknings forum og den politiske del af sagen tager andre sig også godt af. selvfølgeligt er det da hyggeligt med joint battle konkurrencer, men det bliver man hurtigt træt af. eller også tager jeg fejl når jeg siger at der intet originalt sker? hva sir i drenge? kom nu?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ideén om psychedelias hampeforum som HR er da god nok.. Men DCF og psychedelia er jo to forskellige sider hvoraf nogle foretrækker den ene frem for den anden.. Jeg synes selv at DCF er et langt bedre hampeforum end psychedelia (psy er bedre på andre områder), men jeg sigre ikke at det derfor er nødvendigt at lave Psychedelia's forum om til HR. Det er rart nok hvis en af moderaterne på det ene board sviner én til hver gang man poster noget, at man så kan skifte board et stykke tid. - Så hvad med at fortsætte med at udbygge hamp forummet i Psy (både HR og dyrkning)? Hvis nogen gad at skrive en hampeguide specielt til psychedelia ville det helt klart højne folks fornemmelse for boardets "seriøsitet". Ikke at jeg ikke mener at psychedelias hamp forum er seriøst, for det er det da. Der er bare mere viden at hente på DCF ang dyrkning.. indtil videre..!

Titel: Svar
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Suma sumarum, lad folk vælge den side, de synes passer dem bedst, og så er den ikke længere...

MoS:mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]