Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Caligula skrev:
ja i headshoppen i silkeborg (NoName) kan man købe nikotinfri tobak det er billigere end normal tobak og du kan få det med mange forskellige slags smag så du må vel til 8600 :lol:

Der er langt til 8600... meget langt! Er der ikke andre, som også sælger det? Har ikke set det på staden, eller i nogen af online-headshops'ne, men det kan selvfølgelig være, at jeg bare er blind. Ellers må jeg jo bare undersøge, om den headshop kan klare forsendelser ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det med at putte tobak i vand og trække nikotinen ud på den måde har vi prøvet engang, det blev ikke noget særlig godt resultat selvom vi gjorde det på overstående måde. Det smagte ikke særlig godt og tobakken blev helt underlig. Hvis man ikke skal ryger bong synes jeg ikke det betyder så meget hvordan tobakken er ristet, bare den selføli er ristet en smule.

Det med nikotinfri tobak har jeg også prøvet. Det var noget vi købte i Amsterdam, og det kan heller ikke anbefales. Det smagte også rigtig dårligt. Jeg tror også at det var noget helt andet end tobak der var. Men hvis i finder noget der holder, så fortæl lige os andre om det :wink:

Titel: Moin
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjah, tit så sælges bl.a. skjolddrager, passionsblomst og hindbærblade(no shit) som "nicotine free smoking mix", og endda også som "nicotine-free tobacco", hvilket IMO er lidt frækt.

/Tias

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

det git næsten sig selv psylben

selv tar jeg bare en smøg... sætter lighteren under og kører frem og tilbage og puster i smøgen i ny og næ....

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

enkelt...

Tager noget sølvpapir, folder det engang så der er 2lag, laver en box af det... Tager en blyant, stikker igennem siderne som holder (så man ikk brænder fingerene)

Tager en Look Menthol Silver (Lite) grundet at der kun er 0,6mg Nikotin i!
(Man kan ikk smage mentholet)

Putter tobakken i kassen, rister med en lighter, medens jeg ryster kassen fra side til side, så tobakken ikke brænder og røgen bedre kan komme ud.. Dette bliver gentaget til røgen ikk lugter af nico og tobakken bliver tør.

Tager guldklumpen, gir den flamme liiiiige indtil det begynder at ryge, smuldrer lortet. Tager hash fnulreret over i en lille fyrfadsting, tager et plektor, hakker fnulret i stumper og stykke, til det bliver helt fint.

Tager en lille skål, putter hashen inkl. tobakken i, fnulrer først med fingeren, tager så en lighter til at stampe det og kværne det med. Færdig!

Tager bonghovedet, fylder det, sætter det på - ryger og bliver skæv :lol:

Grunden til at man skal smuldre tobakken, er at tobak brænder hurtigere end hash. Derfor når tobakken og hashen er smuldret, og man sætter ild i det, brænder det på samme tid, da det er så tæt på hinanden det kan være.!

Nogenlunde sådan her et mit "setup".... :wink:

1.G Hash
Hvis 40´r, 1,25smøg...
Hvis 80´r 2 smøgere...
Hvis 120´r 3,25 smøgere...

Men det afhænger selvfølgelig om hvor skæv jeg vil være, og om jeg ryger sammen med nogle newbies :roll: :wink:

Moin!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg ryger Samson til daglig (rulletobak), og så foretrækker jeg pot, så det er bare at tage fra den ene pose til den anden. 2/3 pot og resten tobak, smager godt, nemt at gøre, og så længe man er udenfor så fatter folk der kender en aldrig mistanke.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

lemmy skrev:
Citat:
Er det egentligt muligt at købe nikotinfri tobak nogen steder?

I Indiashoppen i Odense[/quote]

Titel:
Dedikeret medlem

brug pot som tobak istedet :D

Titel:
Junior medlem

Jeg bruger ca. 1 gram til en stopper på en ganske almindelig pibe! Grammet bliver blandet med rød orlik der er ingenting der bliver ristet eller noget! Det virker ganske glimrende :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
1 smøg til 1 g...

Ristet i sølvbakke henover spritbrænder med go flamme.. ;)

Senest rettet af dopefish 19 maj 2009 22:29, rettet i alt 1 gang.

Titel: hmmmm
Medlem

Geografisk sted: århus
Mit bedste råd er at du skal mixe din hash så fint som muligt, kan godt være at det tager lidt tid, men jeg synes det smager meget bedre, og du bliver fri for brændhuller i alt dit tøj. ellers bruger jeg ikke bundtobakken fra mine smøger, som jeg har det helt fint med at riste over en lighter.

Titel: min metode
Medlem

Geografisk sted: århus
Mit bedste råd er at du skal mixe din hash så fint som muligt, kan godt være at det tager lidt tid, men jeg synes det smager meget bedre, og du bliver fri for brændhuller i alt dit tøj. ellers bruger jeg ikke bundtobakken fra mine smøger, som jeg har det helt fint med at riste over en lighter.

Medlem

Jeg bruger selv old school måden!
Tager min lighter og rister på den måde!
Smuldrer min herlige klump og mixer det hele sammen! nice!

Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
*Shortys* skrev:

Og så slipper man også for at halvdelen af nollerne ryger af når man asker/puster what ever man gør

Titel:
Medlem

Nu er jeg jo den økonomiske type, så jeg propper 20 smøger i noget vand nogle dage, og mixer det med eksempelvis 15-20gram hash og så er der en fin bunke mix, der kan bruges både til tjubang, jays, bong og hvad man nu lyster :)

Mine joints laver jeg altid først, og så propper fyld i bagefter - har sgu aldrig lært hvordan fanden man ellers skal gøre :D

Titel:
Junior medlem

hvis det bare er en vammel joint gider jeg ikke riste tobakken, men hvis det er bong synes jeg det skal have et kvaters tid. samson er virkelig godt til bong mix det får en lille smag af knækbrød synes jeg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Sølvpapir og Prince. Helst Pirnce Light, men min far ryger Prince, og så plejer jeg bare at "låne" af ham. :D
Derefter når jeg har ristet RIGTIG godt uden at brænde på, tag hashen (ALTId god ryger. Standart får man bare hovedpine af , og man bliver ikke ordentlig skæv :) ) og varm den op med en lighter, eller i en frysepose og under det varme vand. Det skal lige siges at det med det varme vand giver et rigtig godt resultat. Hashen bliver så findelt at det ligner hvedemel. :D
Derefter laver du en joint. (MED jointrør, synes jeg, det giver et bere result) og hælder mixet derned. Så tager du og stamper det godt og lukker den. Riv toppen af, and now you can smoke some. :D

Men normalt plejer jeg at fylde den op med ren god dansk pot. Kan bedst lide den rus, og det smager også bedre synes jeg. Hvis man altså har fået noget der har en ordentlig smag. Fylder vel ca. 1-1,25 gr. pot i. Hvis jeg ryger en joint fyldt at pot, bliver jegt godt skæv, men synes ikke rigtig at det er så økonomisk at ryge jay. Jeg bliver ligeså skæv hvis jeg ryger 2x0,25gr. på bong. Men det er ikke så godt for lungerne. Kan godt få det rigtig skidt hvis jeg har røget bong fire gange om dagen i 14 dage. :(

Men hver sin smag, men jeg skal helt klart prøve #0's idé.

Mmmmmm 5. april. Der får jeg løn, og så skal jeg helt klart ind på Kanalen (i stedet for Staden) og ha' lidt GOD ryger. Synes verden er ret tom uden det. :)

/Xp3rt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
I stedet for at fælde alle træerne i alufolieskoven, kan man spare lidt på resourcerne ved at investere i en leverpostej i nærmeste supermarked. Bakken er ideel til at mixe på, noget tykkere i godset end sølvpapir, og bunden forbliver plan og glat, og den kan desuden bruges igen og igen.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: skive
tobakken: flæk smøgen ned i en bovle af sølvpapir ( 2 lag) som du former rundt om et knæ. ta et fyrfad, lav en lunte ud af rullet pap og sæt det ned op af væen, sæt ild til lortet, før bovlen over fyret (mix) med mange pauser så lortet ikke brander på.
har man spritbrænder så er det selvf. den man bruger.

1,5 smøg og et gram rygeren (altså til bong ingen sure joints :D )

tar lidt længere tid at smulre, altså rygeren, men bedre skæveret og der er længere pause mellem hovederne :D

Senest rettet af lazey 28 okt 2004 08:38, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ThirdEyeFloond skrev:
I stedet for at fælde alle træerne i alufolieskoven, kan man spare lidt på resourcerne ved at investere i en leverpostej i nærmeste supermarked. Bakken er ideel til at mixe på, noget tykkere i godset end sølvpapir, og bunden forbliver plan og glat, og den kan desuden bruges igen og igen.

og hvis man ikke kan li' leverpostej kan man også købe folieformene uden leverpostej i for meget få penge :P

ellers en fed ide...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]