Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 13:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Billeder
Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
er der ikke lige nogen der gider at sætte et billede ind af sådan en spidshat, for jeg er ikke lige frem den store gartner, og ville nødig stoppe en flugefætter i kæften. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis du stopper en rød fluefætter(amanita muscaria) i kæften sker der ikke noget, men desuden ligner rød/hvid og grøn fluefætter [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] overhovedet ikke spids nøgenhat. Der er en masse billeder på www.mushroom.dk

Hejho
Ashoka

Insane psychedelia user!

Det passer jo ikke helt Ashoka, rød fluefætter virker skam fint,,

ja jensus men du døre ikke af den....

Jeg kender en gut som efter sigende skulle have guflet to røde fluesjovere - de kalder ham kamikaze rune - før hed han stener rune - et eller andet må de små sjove røde fætre da gøre - ikke at jeg har tænkt mig at prøve...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du prøvet Jensus? Jeg synes da også de virker, men ikke sådan specielt fint. Jeg har prøvet at spise omkring 10 gram tørret fluesvamp. Trippet var forurenet af sprit, men jeg blev helt sikkert afslappet. Så afslappet faktisk, at mine ansigts muskler ikke fungerede længere. Har set billeder af mig den aften, ikke et pænt syn. Jeg har siden fundet ud af at finmuskulaturen blandt andet bliver styret af muscarin receptorene, hvilket jo forklarer en hel del. Havde desuden ingen tømmermænd dagen efter. Har lige samlet en hel masse, men jeg ved ikke rigtig om jeg gider at æde dem - i ved.. de er sgu så pæne med deres røde hatte.

Mvh

Ashoka

[ 28 September 2001: Besked ændret af: Ashoka ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kunne da være sjovt en æde lidt rødflue dimmert [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Rød flueshroom er da fantasy ikke??? altså bare i anden form..??

MAN DØR AF RØDFLUESVAMP sagde de i da man var barn - hvor for fanden er der ikke nogen der har fortalt mig at man kan fråde 10 gram tørret materiale?????

Hvad med bare at fråde en enkelt frisk svamp - er det farligt eller hvad????

Er der halluer på sådan en fluedimmer eller er det bare Fantasy i naturlig form eller hvad???????

Enlighten me fellow trippers!!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rød Fluesvamp er ikke særlig giftig, men det er de fleste andre fluesvampe. De værste er grøn og hvid fluesvamp, som er yderst giftige.

Det der med fantasy er jeg nu ikke helt sikker på, men jeg har hørt noget om GABA receptorer (Dopestar var det ikke dig der skrev noget om det?).

ER.. Jeg har prøvet rød fluesvamp to gange, hvor doserne har rimeligt store 10-15 gram tørret svamp og har ikke oplevet nogen halluer overhovedet, men det kan jo være at jeg er muscimol resistent. Smagen af svampen er bedre end lugten forresten.

Ashoka

JEg har nogle venner der har taget flue dimmer (som Elven Raver så smukt udtrykker sig) De har heller ikke haft halluer men de brækkede sig voldsomt under hele trippet, men anbefalede mig alligevel at prøve.
Hvis du vil ha halluer på den danske natur så drik noget pigæble te (det er dog temmelig giftig, ikke så giftig som grøn flue dimmer men alligevel GIFTIG!!!)

MVH
PIERCER

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]