Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cannabis OD
Dedikeret medlem
Brugeravatar

faldt lige over denne artikel..

http://www.mirror.co.uk/news/allnews/page.cfm?objectid=13837056&method=full&siteid=50143

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg stiller mig kraftigt tvivlende... Seks blunts om dagen?? Jeg kender gutter som ryger det tredobbelte og de er sunde som en neger om søndagen!

Titel:
nej det tror jeg sku hele ikke .så skulle jeg og det halve af min bekends kras være døde :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Han kan kun have haft arvelige anlæg der forsagede døden, måske måske fremprovokeret af store mængder hash, men jeg tvivler sku på det... for det første vare det blunts og ikke bong han røg, det skal satme være nogle stærke små banditter han har røget.. jeg ville sku være død for længst hvis det er sådan at tingene hænger sammen: Det første tilfælde i menneskehedens historie - en rimelig god statestik hvis du spørger mig!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det lyder meget mystisk da det burde være umuligt at ryge sig selv ihjel. Man kan måske besvimme hvis man tænder det ene hovede med det andet og bliver ved sådan, men med joints ? Det kan simplethen ikke passe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo garantrisse noget de skriver for at sætte det i et dårligt lys..

synes nu bare artiklen var meget underholdende

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Håber ikke at det har så meget som rod i virkeligheden for så ska der sq nok blive strammet op... det ville ihvertfald ikke undre mig...

Diverse politikere kan sikkert fordreje det her til at hash er verdens stærkeste narkotika (især nu her hvor der snart er valg og bush prøver at score billige point)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg tror simpelthen ikke på det, hvordan kan det lade sig gøre??!! :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder fandme usandsynligt... Bare det at han siger at pga. at cannabis er blevet stærkere nu end tidligere(pga. forædling af planterne, antager jeg), så skulle det nu være meget farligere. Jeg tvivler meget stærkt på at THC-indholdet er steget så meget at dette er realistisk, måske nogle af de mere vidende hampehoveder kan kommentere dette? Det er sandsynligvis bare sensationsjournalistik af værste skuffe...

Nå, men for nu at snakke om noget helt andet, så er der også et board jeg kender som har et forum som handler om netop stoffer i medierne.. hvor er det nu... NÅÅÅRH jo, det er jo her på boardet! Håber ikke nogen har noget mod at jeg lige flytter dette emne ned hvor det hører hjemme... :P

Senest rettet af йети 22 jan 2004 02:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Citat:
Lee, of Summerhill, Pembrokeshire, had complained of a headache the previous day. The cause of death was recorded as cannabis toxicity.

Hovedpine kan jo være et tegn på forhøjet blodtryk. Han har sikkert haft et hjerteproblem og er død af hjertestop imens han tilfældigvis også har haft THC i blodet. Så er det jo en ren politisk beslutning om man siger at det er hjertestoppet eller THC'en der har forårsaget dødsfaldet. Han kan da umuligt være den første mand på jorden, der er død af et hjertestop med THC i blodet.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Child
Man kan få hash nu tildags der er langt stærkere end i de gode gamle 70'er... se bare skunk og olie (ved ikke det oss eksisterede dengang (skunk gjorde da ikke?)men det er mere udbredt nu) men ikke mindst Ice... Det har et THC niveau på op til 78%... Men på trods af det burde det ikke kunne være skyld i død... heftige nedture ja... men ikke død...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Er ret overbevist om at man også dengang i 70'erne kunne producere olie, trække nol osv. krydsning af planter kunne man vel også!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Child_Inside skrev:
Nå, men for nu at snakke om noget helt andet, så er der også et board jeg kender som har et forum som handler om netop stoffer i medierne.. hvor er det nu... NÅÅÅRH jo, det er jo her på boardet! Håber ikke nogen har noget mod at jeg lige flytter dette emne ned hvor det hører hjemme... :P

Haha, du er sgu mod. med stil! :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
Ryger man det når man at besvime inden dosisen er så stor at du dør af det. Spiser man det er det sgu det samme, man skal fanme være sulten og ikke ha for sarte smagsløg for at æde så meget at du dør, inden rusen bliver så kraftig at du besvimer! Den eneste måde jeg tror man ville kunne dø af thc ville være hvis man forarbejdede så man på en eller anden måde kunne fixe det!!!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Artiklen er sgu blot et tilfælde af Gonzo-journalistik af værste skuffe... Den er hentet fra Mirror, som er den danske pendant til Se&Hør...
Kildekritik, mine damer og herrer! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg kan huske jeg postet et link om en der døde af overdosis i sverige eller norge.
men ham gutten havde vist taget amf og drugget som et hul i jorden så havde han røget hash for at falde ned,

mener enten det var dehydering eller hjertestop han døde af til følge af en hash overdosis,

har også oplevet at få hjerte banken af for meget hash men det døde jeg sku ikk af men måske hvis man har dårligt hjerte og hang til at dø af dehydering.
i det tilfælde burdte det være amfén der tog livet af ham,,,

Titel:
Medlem

The Mirror er, tro der eller ej, 100 gange værre end Se & Hør. Det er sådan noget "Prince Charles-flirter-med-fakir"-læsning.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Skyd-Sven skrev:
Man kan få hash nu tildags der er langt stærkere end i de gode gamle 70'er... se bare skunk og olie (ved ikke det oss eksisterede dengang (skunk gjorde da ikke?)men det er mere udbredt nu) men ikke mindst Ice... Det har et THC niveau på op til 78%

Hvilken slags hash indeholder så store mængder THC?
Jeg har røget ice et par gange og jeg ja, det er voldsomt stærke sager, men at det ligefrem skulle indeholde op til 78% THC stiller jeg mig lidt tvivlende overfor, har du evt. en kilde?

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
Jeg nævnte forresten denne historie for min hashpusher og han påstod hårnakket at den eneste måde man kan dø af hash på ville være hvis du på uheldig vis fik kylet 50kg lige i fjæset :mrgreen:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
"A MAN died from cannabis poisoning after smoking around 24,000 reefers in 11 years." ...

... 6 joints om dagen kan sgu ikke slå en ihjæl, det er jeg et levene bevis på ... Dog ikke lige i 11 år som ham her, jeg tror nærmere han har haft en fejl et andet sted. 6 joints, det er vel også pænt meget røg at få ned, især hvis det har været ordentlige joints - meeen at det er THC'en skyld nægter jeg at tro på :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]