Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I går skulle jeg igen indtage ayahuasca med en ven, og jeg delte 8 g P. Harmala-frø op i kapsler, som vi slugte, og en time efter indtog vi ca. 9-10 gram hver af M. Hostilis-rodbark-bryggen, som havde kogt i 3½ time med masser af citronsyre. Det virkede overhovedet ikke. Er det, fordi jeg skulle have knust frøene, eller hvad?

Det er faktisk lidt mærkeligt, nu jeg tænker over det, fordi jeg er temmelig sikker på, at jeg fik en mindre psykedelisk virkning noget tid efter at have slugt kapslerne med Harmala'en... Jeg blev mere stenet, og det var, som om jeg var lidt småskæv. Okay, så begynder jeg at tænke på, hvorfor Mimosa'en ikke skulle have virket. Vandet kogte aldrig helt ned, selvom der kun var et par cm til sidst, og det kogte i 3½ time og blev meget mørkerødt.

Senest rettet af Minimal 17 jan 2004 17:30, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja det tror jeg Desværre nok du skal regne med..
Det er bedre at lave en bryg af Perganum frøene tror jeg..

Hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Copelandia - Jeg læste en triprapport af DR-D, hvor han indtog frøene i kapsler (virkede fint, og han skrev egentlig ikke noget om at have knust dem), og da Harmala skulle smage endnu mere frygteligt end B. Caapi, vil jeg helst ikke nyde noget af at lave en bryg på frøene. Det er bare lidt ærgerligt, jeg brugte 30 g Mimosa Hostilis, to sæt. Og som prikken over i'et kom der en alkoholisk mand forbi og slukkede sit skod i bryggen. *g*

Senest rettet af Minimal 17 jan 2004 17:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
det skulle gerne virke enes vis man spise dem elle lave bryk .det hele komme jo ned i maven .

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Trold - Tror du godt, at frøene kan opløses hele i maven?

Titel:
ja det er bare et ? om time .mave syre kan sku rykke lidt af hvert :)

men når jeg har lave de gar jeg bare smit .maoi i en gryde en ½ time får det ande med nåde citron og dmt plante i bageefter .også lave det koge end til der ikke er så meget tilbage også kom nåde mere vand ved end til det er koge så langtid du kan vente også ned med det sammen med nåde og skylde efter med ...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Trold - Ja, så kan jeg sgu ikke forstå, hvorfor det ikke virkede i går. Jeg fatter det ikke... Så du indtager altså både MAOI og DMT-planterne samtidig i én og samme bryg, og det virker, som det skal? Fordi det ville jo være meget smart, så skal man kun drikke én klam bryg i stedet for to.

Hvor meget kan man egentlig koge det ned? Kan man koge det så meget ned, at vandet kun er 1 cm fra grydens bund (ikke at jeg har gjort det), og gør det noget, at rodbarken rører bunden, når det allerede har kogt i 3 timer?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det kommer ned i maven ligemeget om man sluger dem hele eller knuser dem. Men jeg har før været udsat for at en af mine venner slugte tre HBWR frø.
Han kunne i hvertfald ikke mærke noget!
Lav dem til en bryg og hæld dem derefter i kapsler,,
det ville jeg gøre :wink:
men jeg tror også at de virker selvom men sluger dem hele..

Hilsen Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ikke for noget men er det ikke noget med at man kan ryge rodbarken?
(mine lunger kan holde til meget :D )

Hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Copelandia - Jeg har også selv prøvet at sluge 6 HBWR-frø, og jeg kunne heller intet mærke. Og jo, jeg har også læst en triprapport, hvor der bliver røget pulveriseret rodbark, men man skulle få en sindssyg hovedpine af det... men det skulle jo også virke temmelig godt, og jeg må indrømme, at jeg har overvejet det. :)

Titel:
det er nok nåde med at i har gang i for små mængter .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

??
forstår ikke lige det ovenstående desværre!

Hilsen Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det kan jo ikke være rigtigt, jeg kogte 30 gram Mimosa Hostilis, og vi delte et godt stykke over halvdelen. 6-8 g skulle være rigeligt til et godt DMT-trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja den er god nok!!

/

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
men lige et godt råd... lad nu være med at uppe dosen helt vildt hvis du skal prøve igen, for at være på det sikre side for et trip. der er alligevel en del historier om folk som drikker af samme bryg ved to forskellige lejligheder, og en gang får en vild oplevelse og en anden gang intet mærker. man kan vist aldrig være 100% at en given bryg virker som den skal. har haft samme oplevelse som dig, bare med en caapi/viridis bryg.

med hensyn til nedkogningen har jeg kogt 12½ gram mimosa ned til under en halv kop, uden problemer. det var stadig samme konsistens som vand (var dog rigtig godt filtreret, en af nøgleordene for at undgå for mange maveproblemer!)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg skal nok lade være med at øge dosen. Det kan jeg jo heller ikke nu, da jeg kun har ét sæt tilbage. Jeg tror heller ikke på, at det er dosen, der har været for lille. Hvad der er gået galt, det er virkelig et mysterium. Men jeg har denne hér fornemmelse af, at det heller ikke vil virke, hvis jeg prøver igen. Det var sgu så nederen. Jeg blev bare træt og irritabel, der var ingen farver.

Titel:
ja det er sku rimlig mærkeligt .men send det til mig så skal jeg nok få nåde ud af det ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Tja, nu har jeg desværre ikke endnu fået taget mig sammen til selv at forsøge mig ud i denne drik... det har ellers været planen længe. :P

Men; er der ikke noget med en masse forskellige ting, man ikke må spise når man er på ayahuasca - nogle bestemte ensymer, som kan give frygtelige problemer!?

Kunne man tilsvarende forestille sig, at hvis man har spist noget bestemt, med nogle bestemte ensymer (eller andet), så virker det ikke!? :?

Sump

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Trold - Right! :)

Sump - Vi havde spist et stykke chokolade inden, og det var sådan set dét.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Jeg har selv været ude for det samme både med Caapi/viridis og P. Harmala/Jurema. Det er en trist fornemmelse når man har stået over komfuret i så lang tid og kogereret..

Den manglende virkning kan skyldes at kroppen ikke er "opladet" til det helt store. F.eks er det normalt ved svampe at hvis man spiser dem to/tre dage i træk så er virkningen anden/tredje dag minimal eller endog ikke tilstedeværende. Jeg vil tro det måske er på samme måde med aya.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]