Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 105 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det er heller ikke sådan jeg mener det. Du behøver slet ikke nogen omfattende viden for at være med i diskussionen. Vi er her jo alle for at lære noget. Men når du fx siger at Corymbosafrø indeholder en langt mindre mængde af S9-stoffer, så ville det være rart med et lille link til siden hvor du fandt informationen. Det er det der kaldes bevisførelse. Sådan ved vi andre at det ikke bare er noget du finder på! ;) Det er en vigtig del af enhver saglig debat.

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
jo men så gir jeg dig ret..

Jeg er bare en dør til at huske linket!! :(

Jeg mener jeg læste det inde på erowid :? ka sq ik huske det..

Vi to ska jo også holde os venner ik?
ellers er der jo ikke noget ved at mødes vel..?

Hilsen Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har lige erhvervet mig lidt frø fra Soma, og skulle prøve dem i går. Jeg havde knust 5 stk. grundigt, hældt stumperne i et glas vand, og dernæst ladet det stå i ca. 20 timer køligt og mørkt. Jeg drak vandet, som ikke var blevet inficeret med dårlige smagsstoffer fra frøene, og så ventede jeg... og ventede. Efter en halv times tid, kunne jeg observere, at mine pupiller var meget "aktive" - de ændrede sig fra små til store på meget kort tid, og tilbage igen. Tingene var en smule diffust, og det var ikke svært at smile. Men det var også det... Sådan fortsatte det i et par timer, og så tog det af. Øv! Samlet: Minimal virkning :x
Men jeg har 15 frø mere, så der er mulighed for at lave en fordobling, eller simpelthen indtage alle 15 - men det er måske lige i overkanten.
Dog virker det som om, at det er nogle dårlige frø, som Soma sælger, og det kan de jo ikke være bekendt! Ud fra Copelandias rapport, fik han mærkbar virkning ved bare ét af hans frø - mere virkning end jeg oplevede ved fem :(
Næste gang lader jeg det stå i 40 timer, og så må vi se... Ellers må jeg jo bare få lavet det ekstrakt af mine HBWR-frø.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Trist oplevelse du har haft dig der Lemmy!
Jeg har haft samme oplevelse med nogle frø derfra jeg bestilte forige uge. Første gang jeg bestilte frøene derfra ar 3-5 frø nok til en lækkert effekt, men anden gang var jeg helt oppe på 7-10 frø for samme effekt.
Jeg skrev til dem om problemet og fik en pæn undskyldning og et cool tilbud på en ny sending frø de ville modtage sidst på måneden. Men de skrive dog også at frøene ikke er til menneskelig indtagelse og jeg må sige at de virker fint til såning så pengene er dog ikke helt spildt for mit vedkommende...

-Xochipilli

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja, det kunne jo være, at jeg skulle prøve igen med 10 stk., og så så resten... Hvad er udbyttet pr. plante?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

når planten først groer går der jo lidt tid før den får blomster.
Men når den først blomstrer så kommer frøene ligeså stille..
Men du må først plukke dem når de er ligeså store som dem du plantede!!
Desværre kommer der kun et frø pr. skud/blomst

Hilsen Cope

Titel:
Medlem

Nogen der har nogle erfaringer med frøene inde fra maya? Står det er mexicanske fra 2003.. Regner med at bestille 50stk, men vil gerne lige vide kvaliteten?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xochipilli skrev:
10-15 frø er OD grænsen - Jeg har diskuteret dette med især Maurice fra Maya.. Der er ingen grund til at gå over denne dosis a rivea C. frø.
Der er dog en stor forskel på kvaliteten af de frø der bliver solgt rundt omkring.. egen erfaring siger at de mexicansk dyrkede frø er klart overlegne.. Frøenes relativ høje pris skyldes det faktum at der kun er et frø pr. blomst..

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info om dødeligheden af disse frø.

Som tidligere nævnt har jeg haft gode opleveler på små mængder frø 5-10. Men de frø som pt. er i Danmark (ethnoplanet) - har jeg en fornemmelse af det er de samme som Maurice køber er ikke særlig potente. Jeg har forhørt mig hos de indianske farmere, der selv klager over at de enkelte frø afhænger meget i styrke. Ved mit sidste eksperiment indtog jeg 22 frø - dog kun væsken hvor de havde trukket et par døgn. Effekten var der, dog meget mild. Mine pupiller var dog den største overbevisning. En mulighed kunne være at kun de dårligste frø sendes til Europa og USA - hvilket så også må betyde at dette kan identificeres. Men som sagt der findes ikke meget info om disse frø - så tag alle informationer med et gran salt...

Titel:
Junior medlem

Ja det er trist med den svingende kvalitet på disse frø...
Men i onsdags købte jeg nogle friske mexicanske frø fra Soma.
Jeg testede dem igår og de var betydeligt stærkere end de frø jeg fik sidst. Jeg tror det afhænger meget af sæsonen. :?

Ud over at indtage 4 shots tequila med 50 frø til en flaske.
Prøvede jeg også at sniffe 4 frø. Det var en klar success enten er frøene bare bedre i alkohol eller også er det rigtig godt at sniffe dem knust..
:twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

RE:
Ud over at indtage 4 shots tequila med 50 frø til en flaske.
Prøvede jeg også at sniffe 4 frø. Det var en klar success enten er frøene bare bedre i alkohol eller også er det rigtig godt at sniffe dem knust

knuste du dem bare og så sniffede dem eller var de knuste i tequilaen før du sniffede dem eller hvordan gik det til?

Ku du ikke skrive en lille triprapport om oplevelsen?

Hilsen Cope

Titel:
Junior medlem

Jeg knuste frøene og sniffede dem..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Frederiksbeerg
Jep, Soma siger også selv at de Ololiuhqui frø de fik hjem i slutningen af januar skulle være rigtig gode. Så nu har jeg modtaget 20 stk. af disse, og glæder mig til at stifte bekendskab med dem.

Dog lige et spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på nogen steder: Hvor lang tid skal jeg regne med et Ololiuhqui trip varer?

Regner med at "starte" med 7 stk. Prøvede først med 1, men nok ingen effekt (læs: "nok" = sikkert kun lidt placebo)...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe det kan vare fra 5-12 timer afhængig af hvor høj dosis du tager!
Men når du tager 7, så vil det vare i ca. 7-9 timer :D
glæd dig!

Hilsen Cope

Titel:
Junior medlem

Copelandia skrev:
hehe det kan vare fra 5-12 timer afhængig af hvor høj dosis du tager!
Men når du tager 7, så vil det vare i ca. 7-9 timer :D
glæd dig!

Tak for dit svar, Cope :)

Ja, glæder mig til at prøve dette tilsyneladende meget spændende stof. Dog frygter jeg også, at jeg ikke vil være i stand til at mærke nogen som helst effekt. Har efterhånden prøvede en bunke forskellige urter, x10 Salvia i 3 gange anbefalet dosis, samt 2C-C. Og har generelt intet eller kun meget lidt kunne mærke. Tror det måske det hænder sammen med at jeg er for rationel som person, og hele tiden er bevist om den "objektive virkelighed". Sjovt nok er hash det stof der virker kraftigst (og bedst) på mig...!

Nå, men jeg smider nok lige en post når Olo er prøvet!

Titel:
Junior medlem

hmm, måske det egentlig ville være en god ide at have en vandpipe med hash stående som backup. Har erfaring med at det kan hjælpe med at "kick starte" effekten på en del drugs ... Just in case. Desuden ville det jo også være ærgeligt, hvis man overhovedet intet kunne mærke, når man endelig har tid til at tage en trip aften.

Titel:
Junior medlem

Har lige fundet en webshop som sælger 100 Rivea Corymbosa for 16$ og 400 for 60$, det lyder jo næsten for godt til at være sandt, de skriver ikke noget om oprindelse eller høsttidspunkt :o

Titel:
Junior medlem

Købte 25 frø hos Maya sidste måned startede med at indtage 4 efter alle kunstens regler ingen virkning. I fredags øgede jeg dosen til 10, heller ingen virkning. Sidste uge modtog jeg så en sending på 200 af de tidligere nævnte billige frø fra USA, indtog 10 i går ingen virkning, tog så 25 i dag, følte en meget lille virkning, kan være indbildning, næste forsøg bliver nok næste weekend med +50. Frøene fra USA ligner og smager præcis som frøene fra Maya, men koster kun en tiende del, men hvad fanden ingen af dem virker alligevel, ellers har jeg bare fundet det første stof jeg måske har en naturlig resistans imod. Jeg har i det mindste ikke fået nogle bivirkninger af frøene. :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flere der har haft samme oplevelse som spat?
En af mín kammerater "drak" 5 her for et måned siden og han kunne heller intet mærke :?

-Cope

Titel:
Junior medlem

De 25 frø gav mig lidt ondt i maven, så jeg øgede kun dosis til 30 sidste weekend. Jeg har talt med Maya ang. kvaliteten, den ville de undersøge nærmere, jeg blev anbefalet at tygge frøene og have dem i munden i lang tid. Jeg tog de sidste 11 fra Maya og 19 af de andre, rimeligt ubehageligt at have i munden i 15 min. og meget stor spytproduktion, efter de 15 min. var mine kinder ved at eksplodere af spyt, men man må jo lide lidt for den eftertragtede virkning. Virkningen var da også øget, til et klart niveau +1, (Stadig alt for lidt med så stor indtagelse)jeg håber næste gang at nå +2 med 60 frø.
De 30 frø gav iøvrigt ikke problemer med maven, så forrige gang skyldtes maveproblemet nok noget andet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er frøene brune eller sorte og hvilken form? Oval eller ligesom HBWR?
Tror nemlig det er MG frø du har anskaffet dig der :?
Det er heller ikke normalt at Ololiuhqui giver maveproblemer.
Prøv eventuelt at sniffe en 5 stk. eller sådant noget. Har hørt det skulle give en fed virkning :)

-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 105 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]