Jeg vil gerne lige kytte et par kommentarer. Det er ikke en gymnasiel uddannelse, men derimod en universitetsuddannelse jeg går på. Der er sindssygt meget matematik at følge med i, og da jeg røg syntes jeg godt at jeg kunne forstå det meste. Men nu her ved eksamenstid har jeg indset at der er masser af ting der er gået ind af det ene øre og direkte ud gennem det andet, og selvom jeg forstår principperne i matematikken, er der en masse dybdegående teori der er gået op i røg. Men jeg tror også specielt matematik er svært at koncentrere sig om når man ryger hash til hverdag.
Og for lige at quote Swimmer54
Swimmer54 skrev:
har én ting at sige: Howard Marks - uddannet ved Oxford univeristet - 20 joints om dagen.
Det kan altså lade sig gøre... jeg tror personligt at de mange skræmmekampanger mod hash og om hvor sløv og doven man bliver af det er stærkt overdrevet... selvfølgelig er det ikke uden effekt hvis man ryger hver dag... men som Hr. Marks selv siger det, når man er påvirket af hash finder man ud af hvad éns virkelige interesser er... altså med andre ord, hvis det man studerer ikke intresserer en (i hvert tilfælde under påvirkning af hash) ja så kan man heller ikke finde ud af det.... man skal altså finde ud af hvad man virkelig gerne vil... og så kan man ryge og lære samtidig:)
Tror at han har meget ret i at man ikke kan lære det der ikke interesserer en, for selvom jeg ikke er skarp til matematik har jeg alligevel lært elektronikken som er mit hovedfag, og det passer meget godt med at jeg synes elektronik er spændende, men matematik er røv tørt og kedeligt..
- Peace