Alle fora her på boardet er i en eller anden grad afledt af hovedtemaet : brug af (psykedeliske) stoffer. Det filosofiske forum hedder f.eks. PSYKEDELISK filosofi osv. Religion er et tema for sig, som ganske vist kan relatere til oplevelser fremkaldt af stoffer, men det kan lige så vel være noget helt andet. Man kan ikke rigtig tale om psykedelisk religion - kun om psykedeliske, religiøse oplevelser. Religion hører til i forskellige kirker og trosretninger, som jeg ikke synes er relevante for det her sted. Jeg kunne forestille mig at man kunne tiltrække en masse irrelevant snak til boardet hvis der begynder at komme folk her som mere er interesseret i den religiøse side af sagen end den psykedeliske side.
Citat:
Om ikke andet for at seperere det ufaglige(religiøse) fra resten af boardet........
Alt det ufaglige er forsøgt separeret fra boardet i retningslinjerne for hvad samtalen på boardet egentlig bør handle om. Jeg synes ikke det er en god ide at lave fora til de forskellige off-topic-emner der kommer op, bare for at slippe for dem.