Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Hej derude.
Er der nogle psychonauter der har prøvet Etnnoplanets nye Amnita Ekstrakter?
De findes under på startsiden finedes det under (urte ekstrakter)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Testrapport Fra en ven i Finland.

The letter arrived today and I tested immediately the new extract; it was a success. All extracts smelled very fine. I wrote some notes about that green one. Here they are:
11:30 - 11:40 I smoked the extract in a pipe. The smoke was actually quite nice, not to harsh. My heartbeat rate increased, though not unpleasantly. (It may have been an effect of excitement).

11:45 Extract strated to work: I was feeling that arising level of calmness... and dreamy state started to take its place on me... Feeling of smoothness and well-being increased well. I felt no nausea at all. Closed eye visuals started at the same time: I closed my eyes after the first effects were present. Heartbeat rate came normal.

12:00 Mind state got deeper and was smooth and splendid. I started to feel little bit sleepy. No distortion of visuals were present, but clear shift or modification of (in)sight took its place on me.

12:15 I had very relaxed and almost blessed feeling. There was little bit of disorientation of motorics or behaviors of muscles but nothing like under the influence of alcohol. State of mind was again very pleasant or came all the time pleasantly deeper. There were no feelings of poisonousness like there is when one eats raw Amanita.

12:30 I went on bed to enjoy that calm, dreamy state and its visions. I was feeling bit like opium or black hashish like half-sleep. I don't remember exactly those dreams which I had but that that they were bit like sleep but awake and nice. That state lasted until 2 PM and then I sudenly woke and had a hard erection. Unfortunately my "wife" wasn' there.

Time is now 5:20 and I feel that the effects of extract are still lingering, though diminishing...

Conlusion: If I compare that mind state and pleasure to eating raw Amanitas, it is a "heaven" and completely different experience. No nausea and nice dreamy state (could be that that Damiana has something to do with that also). In my opinion that state and experience is much like opium or black hashish experience... My pupils went also small like on opium. Very good product... Thanks very much!

I think that I'll try that black one yet tomorrow because I don't see any reason to so fastly growing tolerance that i have to wait a day more. It's much more like those mentioned substances than any trip, in my opinion, although there were visuals present there. I'll report then again.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok tak der.

Men jeg vil lige vide en ting inden jeg er 100% overbevist.
Får man overhovedet visuals med åbne øjne?
Jeg synes bare at have læst så mange triprapporter hvor de beskriver trippet som; fuldemands opførsel og en lille smule mind-fuck (måske fordi det ikke er psilocybin)
Altså langt svagere rus end Syller.

Har jeg ret? :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok tak der.

Men jeg vil lige vide en ting inden jeg er 100% overbevist.
Får man overhovedet visuals med åbne øjne?
Jeg synes bare at have læst så mange triprapporter hvor de beskriver trippet som; fuldemands opførsel og en lille smule mind-fuck (måske fordi det ikke er psilocybin)
Altså langt svagere rus end Syller.

Har jeg ret? :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det handler ikke om overbevisning, men om oplysning :wink:

Du kan på ingen måder sammenligne psilocybin svampe med amanitas, udover at de begge er svampe og begge har religiøs/historisk tilknytning til shamanistiske samfund.

Mine opleveler (max 10g) med amanita har aldrig givet visuelle hallicinationer, men en lyksagelig oplevelse med høj hjerneaktivitet. Den fysiske tilstand samt lyksageligheden minder om alkohol, men der er samtidig hjerneaktivitet og bevidsthed tilbage.

Det er vigtigt at fastslå at virkningen er forskellig fra person til person - og at effekten svinger fra trip til trip. Jeg har hørt at svampen også kan føre til MEGET ubehagelige psykiske oplevelser (uden mental kontrol eller latent årsag) - også selvom man har indtaget samme dose 100 gange før med gode resultater. Dette er måske Somas største hemmelighed!
Derfor, vær varsom med dosering. Start med små doser og test kroppens/psykens reaktion.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå så tror jeg at jeg holder mig til Rivea frø. De giver trodsalt OEV og det er det jeg synes er fedest.

Jeg har altid været varsom med dosering undtagen en enkelt gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]