<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dumbtripper: Jeg har prøvet både Copelandia (Panaeolus) cyanescens, Psilocybe cyanescens, Psilocybe cubensis, og måske en fjerde type.
Jeg synes der generelt var stor forskel på oplevelserne, og Psilocybe cyanescens var næsten altid meget "mildere", mindre klart, og mindre stimulerende end de andre typer.
Men jeg har på et eller andet tidspunkt haft oplevelser på alle typer af svampe som jeg ikke kunne skelne hinanden.
Specielt foretrak jeg i lang tid Copelandia cyanescens, som jeg syntes var nemmere at "tænke på" end cubensis. Lige indtil jeg tog en pakke cubensis med fuldstændig identiske effekter.
Men jeg tror heller ikke på der er i de samme stoffer i alle svampene.
[ 28 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]<HR></BLOCKQUOTE>
det kan jeg ikke fatte Psilocybe cyanescens sparker da meget meget meget mere røv end mexikanske,spiste en gang 3 g mexikanske fra indra og damm der var smæk på. så prøve jeg 0.7 Psilocybe cyanescens fra indra og så turde jeg næsten ingen gang at ryge cigarat bagefter.
den rus jeg har fået på 0.7 Psilocybe cyanescens var ca dobbelt så vild som på mexikanske og hvis ikke mere.
og det var ikke placebo efekt,fordi jeg faldt i søvn og glemte at jeg havde spist svampe og så vågnet jeg op midt i en anden verden.
angåne det eksperiment så vil jeg godt være med,hvis jeg alsår for de 2g mexi'er hihih [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
|