Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Den flap der sidder på 10-stk-smøgspakker er ret god synes jeg. Den er måske lidt kort. På 20-stk-pakken (hardbox) er flappen for smal, men resten af pakken kan rives i stykker og bruges i stedet. Fordelen er, at man næsten altid har en pakke smøger ved hånden når der skal mixes.

Men generelt holder jeg også på tobiletter. Busbilletter og klippekort er også gode.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Amager
dsb biletten er en klassiker som bare virker :D

men dem der har et månedskort kan med fordel bruge den side for den sidste måned.

syntes strippen i en 10 pak er lidt for smal og lidt for hårdt pap.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Dem af jer der ligesom mig ruller jeres egne smøger på den gode gammeldags metode med rizzla og bali shag ved at der i bunden af en pakke rizzla, altså når pakken er ved at være tom er nogle små, aflange grønne pap strimler til at holde det hele sammen. disse er rigtig gode til at lave en roach af. ellers bare almindelig pap og ikke så meget rør, men jeg har da et.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg må indrømme, at efter jeg så lyset, pga. denne tråd i forummet - og tænkte lidt over hvilken effekt det giver at ryge på et klamt rør - har jeg udelukkende lavet joints med deluxe filter tips.
Og det er MEGET bedre! :D (især kombineret med mit nye lakridsflavoured papir)
Jeg kan meget bedre lide at ryge på det og det giver bedre smag i jointen. Når man lige har lavet joints med det et par gange, er det heller ikke sværere end med rør!

Rygere: gør jer selv en tjeneste og tænk over hvordan I kan gøre det bedre for jer selv. Det er det værd. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er godt at høre, at du er kommet på bedre tanker, skambidt :wink: Papfilter all the way! :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
bruger altid selv rør
kender mange der brokker sig over det men det er nemmere og hvis de ikke vil ryge så er der så meget mere til mig :lol:
det sker bare aldrig når det kommer til stykket :cry:

Titel:
Junior medlem

Goddag alle sammen

Hmm jeg bruger altid pap til røret..nok mest fordi jeg endnu ikke har fundet er rør jeg ville eje og samtidig har ville betale for det, hvis jeg skal have et godt joint rør skal det være et jeg er stolt over at eje og selvfølgelig skal det være en stor nydelse at ryge af.
Men indtil videre synes jeg pap rør fungerer fint, det er altid rent..meen hader dog at skulle lave alle disse pap rør.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Foretrækker at bruge julekort fra mine forældre.. :D

Titel: altid pap
Medlem

Geografisk sted: århus
Bruger altid papfiltre, kan godt lide at få en "frisk" blunt hver gang. Det er ikke noget problem at tilpassen formen på filtret til en perfekt cone. 8) [/b]

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Hvad koster de der deluxe filtre ? (vist et såkaldt retorisk spørgsmål)

Har selv fået nogle foræret på et tidspunkt, virker da ganske ok til formålet, men er ikke noget jeg ville ofre penge på da. Små stykker pap eller papir er da til at støve op næsten overalt, DSB-billetter er stadig nr 1, har dog også fået sikret mig et massivt forråd af de her sygekort/tro-loveerklæring som bliver benyttet flittigt i industrien, har også en glimrende tykkelse og fasthed.

Generelt kan alt bruges, det er dog at foretrække at der ikke er trykt på det, og at det ikke er behandlet (altså ikke sådan en glat overflade ligesom reklamer har) da jeg tror det kan være smågiftigt.

Alm. papir kan også bruges i en nødsituation, skal bare rulles lidt flere omgange så joint-tippen bliver fast

Kan godt være det bare er mig, men synes bare at et rør af pap burde være en overkommelig opgave for en kreativ ryger, og tror såmænd ikke købt pap smager meget bedre. Processen skal da bare lige tilføjes til den hyggelige rituelle handling det bør være at rulle en god joint.

Hvis man skulle være rigtig smart købte man et ark karton, og lavede en skabelon af formen på deluxe tippen, og holdte klippeklistre dag til den lyse morgen.
I tror vel heller ikke D'Leth fik sin første vaporizer fra en headshop ? :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har selv brugt det meste. Bagsiden af et kladdehæfte, busbillet, HT-kort, DSB-billet, pap, karton, div. sedler i min oung, osv. men...
Mit jointrør af glas er altså dejligt. Det har den rigtige længde, perfekt rundt, dejligt hamp-blad udenpå, ;) og nemt at rengøre...

Desværre skal jeg lige nogle dage i sommerhus, og jeg har ik noget ryger. :(

Øv bøv...

Kommer til at kede mig... :cry:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Saa er jeg ogsaa gaaet over til papfiltre i omtrent 84% af tilfaeldende hvor jeg ryger en joint..
Mit procenttal er dog paa vej op skal det lige tilfoejes..
Kom til at koebe ca. 500 filter-tips (eller hvad de nu hedder), som jo skulle bruges..
Og er saa gaaet hen og blevet rigtig glad for dem :D
Proev det roer-rygere, jeg er overbevist..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Filtre er da det bedste. Man har altid et eller andet man kan lave dem af, de skal ikke renses bagefter, og de smager ikke af sur askebæger.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem

Der er da ikke noget bedre end et godt gammelt fedtet rør :D

Til nød kan noget papfilejs bruges

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pap er sagen.
Jeg bruger altid pakken fra joint papiret.
Med lidt træning holder hele pakken til alle stykker papir.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]