Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: GHB og N2O
Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Glædelig HJUL, kære psychedelikere.

Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil have opklaret:
Jeg har i den seneste tid tænkt på at prøve at kombinere GHB og N2O (lattergas), men er klar over at man skal passe godt på med at blande GHB med andre 'depressants'. Jeg aner imidlertid ikke om N2O er en depressant - selvom jeg ikke umiddelbart tror det.
Det kunne også tænkes, at der måske var andre gode grunde til ikke at blande GHB og N2O. - Eller måske der bare er nogle gode råd, at følge?

Det eneste kritiske punkt jeg selv kan komme i tanke om, på stående fod, er, at man hurtigt kan komme galt afsted mht. forfrysninger fra gas-patronerne, når man er påvirket af GHB på forhånd. Men mon ikke det går... :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ved ikke det store om n2o, men kan næsten med sikkerhed sige dig at der ikke skulle væree nogle problemer. Ud over at nogle folk måske kan reagere anderledes/kraftigt på det, skulle man kunne blande n2o med de fleste ting, i stil med poppers.

Jeg kom lige i tanke om at det nok heller ikke er helt ufarligt da du jo kan gå hen og besvime af for meget n2o... men mindre normale doser... ingen problemer.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tjaa.. vi er da 3 som har kørt med gas og GHB en aften :)

resulterede i nogle spaced out grineflip på gulvet :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Som Tjille sagde, så håber jeg ikke det er alt for usund en kombo!
For den er lækker!!! :D

Og tro mig, man skal have meget lattergas før man blokker ud, jeg har hvertfald ikke oplevet det endnu! Tror hellerikke jeg har været tæt på det!

Og forfrysninger skal du ikke være alt for bange for når det kun er patroner du bruger, der er ikke så højt tryk i dem at det bliver superkoldt! Bare lad være med at stå udenfor hvis der er meget fugtigt, så kan du godt mærke det.

Titel:
Medlem

Hehe, det lyder som om jeg har fået en rigtig god idé mht. til den kombo, ud fra reaktionerne at dømme. :)

Kan I fortælle lidt mere om effekterne og de evt. bi-effekter?

Mht. at besvime af gassen: nej, så meget skal vi vist ikke ligge og inhalere - det burde der ikke være chance for, med mindre GHB'en kan gøre at der skal mindre gas til...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Den kombo lavede jeg en del med satori, noname og psyko på roskilde i år, og det er rigtig grineren... jeg synes dog ikke at de to stoffer forstærker hinandens virkning specielt, og jeg mærkede ikke noget til nogen bivirkninger. Bare tag de normale forholdsregler for de to stoffer, så skulle du være på den sikre side.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Gas er godt til det meste, og jeg har heller ikke oplevet nogle blackouts hverken på eget legeme, eller hos andre. Men som tidligere nævnt i topic'et så skal man sørge for at have MASSER af gas. For det er skide skægt, B3ND er stadig vinderen efter en god smadder kombo og en dobbelt gas 4-5 minutter efter siger han lykkeligt "Der er gået ca 5 minutter og jeg har stadig hørluer i øjnene *tihi*"

Der er en grund til at det bliver kaldt psykedelisk ketchup - det er godt til alt ;)

Det bliver først farligt hvis man udøver massivt hverdagsbrug, og det er sq for dyrt medmindre man er tandlæge.

enjoy :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hmm, hvad mener du med massivt hverdagsbrug?? Og hvor farligt kan det så være?? :oops:

Jeg kan meget godt lide den med at det er psykedelisk ketchup! :D

Selv har jeg meget gode oplevelser med gas og svampe eller syre, DET forlænger effekten ganske meget, op til 20 min efter et par patroner!!!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
noname > Storforbrug af N2O kan give Olney's Lesion, dvs. små huller i hjernebarken. Samme problem med DXM forøvrigt.

-Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Psyko er det noget du har en reference på? Jeg betvivler det ikke, men hvis du har et godt link eller noget ville jeg være glad, da jeg ret ofte er nyder af denne herlige gas :D

Titel:
Medlem

Vil der evt. være nogen idé med at tage noget 5-HTP før/efter/undervejs, når man tager GHB kombineret med N2O?
Måske dagen efter?

Titel:
nu du siger du psyko der er vist nåde om det :)

Titel:
Insane psychedelia user!

ahh, nu synes jeg det bliver overkill.

5-HTP er jo ikke havregryn man skal gaa og fylde sig i hele tiden!

Lidt GHB og N2O en gang imellem doer man ikk af!

Titel:
Insane psychedelia user!

Psyko skrev:
noname > Storforbrug af N2O kan give Olney's Lesion, dvs. små huller i hjernebarken. Samme problem med DXM forøvrigt.

-Psyko

Der er vist ikke noget endeligt bevis for det - forsøg med rotter har vist det såvidt jeg ved. Det betyder ikke nødvendigvis at mennesker får det, men better safe than sorry.

Op i røven med 5-HTP :twisted: Såvidt jeg ved så er der ingen af stofferne som forbruger/forstyrrer hjernens serotonin.

Titel:
Medlem

OK, så glemmer jeg bare alt om den 5-HTP idé. Jeg var heller ikke selv sikker på om det var nogen god idé, overhovedet.

Mht. N2O's skadelighed, er der på hydrogas.dk en rapport om skadevirkningen. Det jeg selv bed mærke i, som det vigtige når man nu ikke ligefrem arbejder med det, men bare vil bruge det med mellemrum, var at det kan nedsætte mænds sædkvalitet. Men det er vist stadig ikke så slemt, når man bare bruger det ind imellem...

Vil stadig gerne høre om nogle oplevelser med GHB + N2O!

Titel:
Insane psychedelia user!

N2O er en meget lidt gitigt gas, det er netop derfor man bl.a. andet bruger den i floedeskums sproejter og i hospitalet ved nakose.

Titel:
Medlem

Et lille topic-relateret spørgsmål:
Hvis en person brækker sig mens han er på GHB, virker det så på samme måde som hvis han var beruset af alkohol? Kan man således reducere rusen?

Jeg kunne forestille mig, at GHB optages så hurtigt, at det vil være mere eller mindre nytteløst, eftersom der ikke vil være meget af the good stuff at kaste op... Men på den anden side mener jeg at have hørt, at når Falck kommer ud til en GHB overdosis, så sørger de bare for at få udpumpet vedkommende, som ved en alkohol OD. - Passer det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lige en lille tandlæge instruksion hehe.

http://www.bar-sosu.dk/8/1815/pdf_lattergas.pdf

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

skambidt skrev:
Et lille topic-relateret spørgsmål:
Hvis en person brækker sig mens han er på GHB, virker det så på samme måde som hvis han var beruset af alkohol? Kan man således reducere rusen?

Jeg kunne forestille mig, at GHB optages så hurtigt, at det vil være mere eller mindre nytteløst, eftersom der ikke vil være meget af the good stuff at kaste op... Men på den anden side mener jeg at have hørt, at når Falck kommer ud til en GHB overdosis, så sørger de bare for at få udpumpet vedkommende, som ved en alkohol OD. - Passer det?

Det er et svært spørgsmål, da det jo kommer an på hvor lang tid siden det er man har taget GHB'en. Men jeg vil ikke tro at det reducerer rusen særlig meget, da det jo er når det sparker ind de fleste skal brække sig, og der er det meste jo alligevel optaget. Når du kaster op på alkohol, får du det jo heller ikke bedre fordi at alkoholen kommer ud af kroppen, men fordi du slipper af med din kvalme. Alkoholen er jo allerede optaget, så den kan du ikke slippe af med.
Mvh. Christian

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Når GHB'en først har krydset blod/hjerne-barrieren kan du knække dig så tosset du vil. -du er stadig fucked! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]