Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
På den modsatte side af gaden hvor abegrotten og fælleskøkkenenet ligger er der en bod der sælger amazon-svampe. Jeg har aldrig prøvet dem så stærke før, desuden koster de kun firs, men jeg syntes de sparker ligeså meget røv som hawaii.
Grunden til at jeg også skriver advarsel i overskriften er at jeg fik bad trip på af at æde 3g, fordi de var uventede stærke. Jeg plejer normalt at kunne tage tre gram uden problemer, men med de svampe blev det sku for meget. Det var sådan så jeg lavede en verden oppe i hoved, og den kunne jeg ikke skelne fra den virkelige verden, fordi det var nogle totalt stærke svampe. Så det gav mig noiren på. Men jeg kan kun anbefale de svampe, men start dog med lidt mindre doser end i plejer, for de sparker virkelig røv.
Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

Fråder totalt fedt at se dig herinde igen, det er sgu da lang tid siden. Ok tak for rådet, det skal jeg huske...

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Jamen fråder... nyd da trippet???

jeg spiste 5-6g ret gode cubensis på tripturen + lidt kaktusbryg... og jeg var også for langt væk... og jeg lavede også en RET syret verden oven i hovedet... og jeg løste nogle ret vilde mysterier... og mig og smurf fik snakket en hel del grineren ting igennem?!?!?!? =)))

men hvorfor ikk nyde der... der går bare nogle timer så kan man tænke klart igen... jeg nyder det for hårdt når jeg kan rende og stene på den måde i mit eget hovede! =)))

Men hey folkens... ikk rende og spise så mange svampe hvis i ikk r nice svampetrippere... for det bliver ret intenst! og flot.... ! =)))

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Jeg er enig : amazon svampene er mine fortrukne svampe. Det er virkelig gode. Mig og en ven købte engang tre gram og gik ned ved søen på staden. Vi ville bare lige sidde lidt mens de "Toppede". Vi regnede ikke med at kunne mærke dem så meget. Vi lå og kikkede ud over søen i 2 timer, uden at snakke.

Kender i syndromet "frostsvampe" lige efter den første nattefrost kan man jo stadigvæk hente danske , aight, ikke at jeg har prøvet at guffe dem, men en kammie spiste 100 (omkring de 2-3g) og han blackede out og holdte op med at trække vejret, og han er en temmelig erfaren tripper, så well, måske de har fundet en måde at "nattefryse" dem på, for at gøre dem stærkere, hvad ved jeg, kemi er ikke min stærke side!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]