Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Selvom jeg har udsat at prøve natskygger har de stadig min interesse... vil især gerne høre mere om Kartoffel og tomat... helt præcist hvordan det foregår!?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
@skyd-svend jeg tror du har skudt dig selv i foden, bare en ide jeg har.

Men jeg kan kun sige drop ideen med de natskygger, ellers prøv at gøre som andre internet brugere når de vil lære noget nyt. Hvis du er i tvivel om hvad du skal gøre så tjek linket. Det vil hjælpe dig til at lære ALT hvad du ønsker (næsten)

L0rn

Go fornøjelse med studierne

MVH
Piercer :twisted:

PS. Prøv bibloteket, de har også en masse godt!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Lidt af et newbie-spørgsmål: Men ville det ikke være en god idé at erstatte natskyggerne med noget 4-HO-DiPT? Dr-D's triprapport forklarer hvordan trippet har været, og at hallucinationerne næsten var helt virkelige, knivskarpe, osv.

Ved ikke om det er specielt sikkert at indtage research chemicals fremfor natskygger, men sådan lyder det i mine ører.. og så ser det altså ud til at det er langt farligere at indtage natskygger.

Hvis det er så vel, så ville jeg næsten anbefale Skyd-Sven at indtage en 20-30mg 4-HO-DiPT istedet, hvis han har sit liv kært... :?:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
aliaarhus skrev:
Lidt af et newbie-spørgsmål: Men ville det ikke være en god idé at erstatte natskyggerne med noget 4-HO-DiPT? Dr-D's triprapport forklarer hvordan trippet har været, og at hallucinationerne næsten var helt virkelige, knivskarpe, osv.

Ved ikke om det er specielt sikkert at indtage research chemicals fremfor natskygger, men sådan lyder det i mine ører.. og så ser det altså ud til at det er langt farligere at indtage natskygger.

Hvis det er så vel, så ville jeg næsten anbefale Skyd-Sven at indtage en 20-30mg 4-HO-DiPT istedet, hvis han har sit liv kært... :?:

Nej - man skal ikke anbefale research chems til begyndere. Slet ikke et der er så eksotisk som 4-HO-DiPT, da der vides så lidt om det...

Desuden, Svend, efter hvad du skriver at du søger i et stof så kan jeg ikke se, hvorfor LSD (som du har prøvet en gang og sikkert (?) har mulighed for at skaffe igen) ikke skulle opfylde dine ønsker og drømme?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

fordi jeg mangler halluer der er mere ægte og skarpe... har ingen planer om de stærke nat skygger i den nærmeste fremtid (måske den fjerneste) men vil da gerne prøve de milde selv om jeg jo ikke kan forvente så skarpe halluer fra dem.
Vil bare gerne prøve forskellige ruse!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

At jage hallucinationer er det samme som at jage kvinder. Er du for opsat på at få hallucinationer - så dukker de aldrig op.
Efter min erfaring er hallucinationer ikke noget der umiddelbart er forbundet med særlige substanser eller bestemte mængder af et stof. Jeg har oplevet kraftige trips uden hallucinationer - og milde trips med mange.

Du har ret i at Natskyggerne med garanti frembringer hallucinationer, pointen er bare at disse hallucinationer styrer dig og ikke omvendt. Du vil ikke opleve dem som hallucinationer med som virkelighed.

Titel:
Insane psychedelia user!

zionboy skrev:
At jage hallucinationer er det samme som at jage kvinder. Er du for opsat på at få hallucinationer - så dukker de aldrig op.

HAHAHA, du har vundet dagens quote award'en Zionboy, den sætning har fundet mit plads i mit hjerte og signature. 8)

Jeg er ganz enig med dig i hele din post.

Drop nu bare ideen skyd-sven, du har kun taget LSD én gang. Jeg er 100 % overbevist om at LSD/DMT/Psilocybin kan give dig rigeligt med hallucinationer.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

damn you musejens... skulle lige til at sætte den i min sig :D

Tjaeh på en måde har i vel ret men.....
For mig er DMT/LSD langt svære at skaffe end nat skygger så det er en af hoved grundene.
Jeg ved det er direkte latterlig grund men sådan ser jeg det... nok desværre...

Men hvis jeg i den nærmeste fremtid får skaffet LSDhvis jeg nok droppe natskygge tanken i et stykke tid!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Skyd-Sven skrev:
damn you musejens... skulle lige til at sætte den i min sig :D

Tjaeh på en måde har i vel ret men.....
For mig er DMT/LSD langt svære at skaffe end nat skygger så det er en af hoved grundene.
Jeg ved det er direkte latterlig grund men sådan ser jeg det... nok desværre...

Men hvis jeg i den nærmeste fremtid får skaffet LSDhvis jeg nok droppe natskygge tanken i et stykke tid!
DMT er ganske lovligt og kan sikkert findes i planter i naturen (aner det ikke, men man er optimistisk), ellers kan det købes på nettet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nej, ren DMT er faktisk ganske ulovlig ;)

Men altså skyd-sven, jeg synes ikke at man skal trippe bare for at trippe, og det lyder det altså meget som om at du vil. Det er ikke en sund holdning og du kommer ingen steder med den. Det svarer lidt til at sige "Vi har ingen øl i huset, men hey, vi har methanol i skabet" hvis du forstår mig.

Få dig noget godt sativa skunk og lav dig en hashkage....så skal du nok få en god tur til mars 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
MuseJens skrev:
Nej, ren DMT er faktisk ganske ulovlig ;)
Ja ren er self., akkurat som Meskalin, men jeg snakker ikke om ren (lyder måske sådan med at sige at DMT er lovligt), men heldigvis er DMT indholdige planter ganske lovlige :)

Og de er ihvertfald ikke svære at skaffe, som han nævner.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

de er sværre at skaffe idet jeg stadig er mindre årig og bor hjemme og mine forældre nok lurer lidt hvis jeg får en pakke hvor på der står Ethnoplanet... også selv om det kun står diskret nede i hjørnet

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Skyd-Sven skrev:
de er sværre at skaffe idet jeg stadig er mindre årig og bor hjemme og mine forældre nok lurer lidt hvis jeg får en pakke hvor på der står Ethnoplanet... også selv om det kun står diskret nede i hjørnet

og de vil altså ikke lure, hvis du har taget natskygger og tripper i over 20-24 timer? Det giver jo ingen mening.

Jeg kan heller ikke se hvad du vil med natskygger - de hallucinationer du vil få, vil minde om virkeligheden. Du kan ligeså godt gå ud på gaden, skabe dig totalt og skubbe til folk, så de kan gøre nogle underlige ting - og så tage det som et trip... for det er jo nok det samme du kommer til at se.

Desuden vil du ikke vide, om du har set syner eller ej - selv under trippet. Du vil ikke få noget ud af det, fordi du netop ikke kan kende forskel på virkelighed og trip - hvor fedt er det?

Titel:
Insane psychedelia user!

Mener du virkeligt at hjerneskade/permanent sindssyge er en risiko der er værd at løbe, blot fordi du simpelthen ikke kan få fat i andre stoffer ?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

i misforstår mig så lad os droppe emnet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]