Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Hey!! Jeg vil gerne have lidt hjælp fra noget rutinerede svampeelskere... :0)
Jeg har taget svampe 2 gange før, dog sammen med både sprut amf og kiks... Jeg har aldrig kunne mærke svampene synderligt, så mig og en af mine venner der aldrig har prøvet svampe før vil gerne fråde nogen og få nogen halluer.. Det har jeg nemlig ikke fået med svampe endnu... Vi er vildt tændte på det, men jeg vil lige høre om I mener 4 gram mexicanske er for meget til 2 personer eller om det er passende..??

Insane psychedelia user!

På mit første svampetrip var vi 2 der delte 4 g. mexier. Jeg vil gætte på at du nok har udviklet lidt tolerance så æd 2,5/3 gram, og lad din ven æde 2, det virkede fint for mig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg mener 2g mexikanske er en ok begynder dose.

Prøv at tage svampene alene, så tror jeg bedere du kan slælne effekterne fra hinanden.

Jeg startede selv med omkring 1,5 hawai svampe og det var sgu fedt, og der kom rigtigt klem på.

@Jensus, hvorfor tror du han har udviklet tollerence? Platon har "kun" tage svampe 2 gang før, og platon skriver ikke noget om hvorlang tid siden det er han har taget dem sidst.

Du skal fanme ikke komme her og spille smart! *GG* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Fråd 4 gram mexier, eller hvis du kan få fat i danske/islandske så fråd en 70 stykker hver (ikke 70g) men 70 enkelte svampe.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror næppe at tolerance for svampe opbygges så hurtigt... jeg har trippet en go del over 50 gange på diverse psiloer de sidste 3 år, og jeg kan stadig blive lige så påvirket af samme dosis som for 3 år siden... dog tager jeg lidt mere nu, pga. man lærer at kontrollere, forstå og styre sine tanker og sit trip.

Syre derimod, syntes jeg hurtigt man kan få opbygget tolerance for.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Første gang jeg prøvede svampe glemte jeg alt om set og setting, og det kan eddermanme være farligt i en kombo med kix, amf, eph, alkohol, galar og svampe! Medmindre du er meget psykisk stærk, så skal du passe på ikke at være i en alt for forvirrende omgivelse med halluer, ellers kan man blive meget fucked up tror jeg!

Medlem

Geografisk sted: DK
Hey alle !! :0)
Ja så frådede vi 2 g hver igår.. Og fuck hvor blev vi mega blæste.. Det var fandeme sindsygt... Jeg halluede for sygt og tænkte ca 890 tanker i sekunder.. Det er sindsygt.. Så nogen gange tænkte man bare de underligste ting og det var helt klart.. Og man må sige naturen har aldrig set bedre ud.. Heheh .. :0)
Så jeg tror de 2 g var meget passende.. Faktisk var det endda til sidst lidt ubehageligt, jeg blev pludselig nervøs og lidt ilde til mode... Men så forsvandt det igen da vi gik ind, og så lå vi bare og trippede i hver vores verden.. Jeg troede ikke svampe var så vilde, men det må man sq sige de er!!
Nå tak for de replies, og hyg jer nu alle sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tillyke Platon, dig og din homie er nu indviet i svampenes verden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Man opbygger ikke langtids-tolerance overfor tryptaminer. Normalt regner man med at tolerancen er på et normalt niveau efter omkring 5 dage. Det gælder både for LSD, svampe og de andre tryptaminer. At det føles som om man er mere tolerant, regner jeg for en rent psykisk effekt, hvor sindet lærer at kontrollere følelsen, og sorterer de mest kaotiske tanker fra.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hmm, jeg har lige været til festival her i weekenden, og jeg fik visuals, mindfuck, tracers og halluer på noget der minder om 1g svampe, 1 kiks, ALT for meget spurt og noget god amf! Jeg kan specielt huske et tidspunkt hvor jeg sad og kiggede på tracers inde i et diskotelt og der kommer en hen og spør om jeg har det godt, han står bare og lyser helt lyst og ligepludselig er han væk!! Bland lidt og få det sjovt!

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Jeg prøvde svampe første gang for en måneds tid siden... Tok 3,5 gram mexicanske, tror det var litt mye , men du verden for et eventyr [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Det er det meste sinnsyge jeg har opplevd i mitt liv... Trodde ikke at det skulle være så heavy

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
lol pongo.der kan du bare se naturen er ik til at spøge med.men så længe du passer på moder natur passer hun på dig...lol hvad er det for noget pis at skrive.jeg er totalt blæst....lååål

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]