Selvom hvad Daffy siger måske ikke kom ud så pædagoisk korrekt, mener jeg stadig at han har fuldstændigt ret!
Skyd Sven, hvor stor en dose LSD har du prøvet?
Jeg ville heller ik kalde mig selv for en helt uerfaren mand når det gælder psychotropper og jèg har da FX. ikke lyst til, at experimentere med tropaner. ikke fordi jeg frygter for min psyke, men mere fordi jeg vurdere det for evt. fysisk skadeligt.
En klog mand sagde engang, at man skal lære at kravle før man kan gå, og jeg syntes at ordsproget passer meget godt ind her!
tror du selv at du er istand til at håntere det som utroligt mange erfarne brugere af psychedeliaer ikke kunne, altså en fuldstændig omvæltning af alt hvad du troede muligt el umuligt?
Der er nogle brugere som blot får sig nogle sjove halluer, men der er også eksempler på folk som er blevet smadret fuldstændigt både fysisk og psykisk, Vil du løbe den risiko?
Hvad er det lige ved tropaner der vækker din interesse, som så mange andre psychotropper ikke kan opnå? Jeg kan fortælle dig af erfaring, at der findes rigtigt mange kraftige ting derude, som du ikke behøver risikere dit liv og lemmer over!
Mange brugere af tropaner siger selv at disse ikke giver en "udvidende" og "oplysende" rus som visse andre etheogener gør, men mere bare fuldstændig forvildelse og discosiativ effekt, som ikke er hverken særlig "sjov" eller lærerig...
hmmm jeg håber altså virkeligt, at du høre efter for det er ikke for sjovt at folk prøver at advare dig og råde dig til at lade være...
Tænk på at du kun er 16år gammel og, at du har et helt liv foran dig.
Du skal nok nå det hele, ingen grund til at skulle prøve det hele nu...
David