Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
jeg var nede hos soma i dag og købe noget svampe extakt alt virker alt for fedt men han havede slet ikke hørt at det var vedtaget at svampe bliver ulovlige og selv om de gør ville han forsætte med at sælge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, du er fuld af *Beep*.

De ved det udmærket. Jeg var dernede i dag, de har tænkt sig at droppe at sælge svampene fra søndag af, og de vil muligvis lukke biksen hvis folk ikke kommer og køber andet.

/Tias

Insane psychedelia user!

Damn damn damn...håber virkeligt at vi kan gøre at deres forbud kun er midlertidigt. Nåh men vi må støtte soma, de har sgu mange gode ting...desværre bor jeg i Vejle og der er lidt langt derfra men jeg kigger helt klart ind næste gang jeg er i KBH

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er som man tager det.... De vil jo rådgive kunderne angående effekten i forhold til Cubensis... Det forsikrede han mig i hvert fald for.

Og, jeg ved det er off-topic, men der MÅ da være noget vi kan gøre for at få svampene lovlige igen...?

Kan vi muligvis starte aktivisme af en art? Jeg har været med til mange aktioner for fri hamp, og andre sager, så jeg har da noget viden som demonstrant...

Forslag ville sættes pris på,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han har vist ikke Ephedra... sidst jeg spurgte ham om det gik han helt amok og snakkede om at det var ulovligt og farligt...

Gad vide om han tror jeg mente Efedrin?

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
nop de har ikke ephedra i soma.

Medlem

Geografisk sted: kbh
jeg ved ikke hvem du har talt med tias men ham jeg talte med var ham svenskeren som ejer butiken og han sagde til mig at de ville fortsætte med at sælge svampe [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ked af at sige det Undoit, men jeg tror du er fuld af pis.

Jeg har snakket med selvsamme fyr der ejer stedet. Tror du han har tænkt sig at sælge et ulovligt stof i en butik midt i Studiestræde? Han sagde i hvert fald direkte til mig, at de ikke sælger dem fra den første af.

Til gengæld sælger han jo meskalin, DMT-urter og en masse andet guf, så vi må håbe på at nok folk slutter op om dem ved at købe andre former for psykedelika.

Peace,
/Tias

Insane psychedelia user!

De har et pænt sejt udvalg, ja, bare tjeck deres site, som jeg før har sagt skal galangal prøves, læs om det her:

Edit: forhandlerlink fjernet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det eneste der kan gøre at Soma ikke lukker er, at folk stadigt kommer og køber deres andre ting.

I næste uge får de nogle Meskalin krystaller i pilleform, som de vil prøve at præsentere for deres normale svampe-kunder..

Problematikken ligger i at folk kommer der næsten kun for at få deres svampe, og derfor må de lukke hvis folk opgiver. Men hey, de har Ayahuasca, Salvia, Datura, Meskalin, Ephedra og forskeliige psychedelika og afrodisika.

Jeg vil prøve at støtte dem, samt henstille alle andre til at gøre det samme...

Peace,
/Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Lidt vildt at de vil prænsetere meskalin for deres normale svampe-kunder, synes jeg.

Men hvad fanden, de skal jo tjene deres penge på en eller anden måde - men så ender det nok med at vi om ½ år kan takke soma for at meskalin også står på listen over forbudte stoffer.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
"TIAS!"
Du har så væmmeligt ret!!!!
JA det var svenskeren!!! var der selv!!!!
DR-D

Insane psychedelia user!

Nej svenskeren Jan kan inte li ephedra. Jeg vil faktisk også gætte på at det er noget af det næste regeringen forbyder.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nej de har ikke ephedrea ekstrakt i soma "myke farlig" som han selv siger. ephedrea er da heller ikke ulovligt.
ja det er noget sur røv at man ikke længere kan købe svampe der mere,men så må vi jo bare købe deres dejlige larkris.
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]