Dette har jeg ikke sendt endnu. Er de herrer søde at rette fejl, samt give mig noget feedback til hvordan det burde se ud?
"Goddag.
Jeg ønsker at udtrykke min utilfredshed over den nye lov om rusmidler, samt stille nogle spørgsmål til den.
At I indsætter 2C-B og relaterede syntetiske hallucinogener i forbudet kan jeg ikke sætte mig imod. Stoffet er ustabilt og dødeligt i for store doser.[Det er min holdning... kan slette den hvis I vil.]
Jeg kan, til gengæld, sætte mig stærkt imod forbudet af Psilocybin/Psilocin holdige svampe. Jeg forstår at forbudet blev fremtænkt da man opdagede at over 3% af målgruppen havde prøvet det, og man gik i panik. Dette føler jeg er dybt forkert. Det er sandt at der er naturlige risici forbundet med Svampene, såsom maveonder og sindsyge. Men maveonder forekommer kun hvis svampene er inficerede eller tørret dårligt, og sindsyge forekommer kun hvis der er galskab i ens familie i forvejen. Folk der tager massive doser svampe, eller gør det på trods af sindsyge, inviterer jo afgrunden på samme måde som folk der tager for meget amfetamin eller lignende. [Argumentation.. Forslag til andet/mere?]
Som jeg ser det er svaret ikke yderligere kriminalisering af dette stof - Det eneste vi får ud af det er dårligere kvalitets hallucinogener, flere stofbrugere(Kriminalisering har det med at tiltrække flere der synes det er spændende, samt at folk nu må gå i et miljø hvor de bliver tilbudt farlige stoffer sammen med deres Svampe), samt de rent økonomiske faktorer, nu hvor Christiania og andre pushere tjener stort på Psilocybin/Psilocin-svampe, penge der kunne have tilfaldet staten i moms. Selvfølgelig må penge ikke gå før menneskers sundhed, men svampe er kun farlige hvis man ikke kender til deres brug. Det er præcis det samme med Alkohol og Cannabis, for nu at tage nærliggende eksempler. [Yderligere argumentation samt fedteri]
Jeg mener ikke at hvad der er brug for er yderligere kriminalisering - Snarere en fortsat afkriminalisering, samt flere kampagner der informerer unge om fornuftig brug af Psilocybin, hvis de nu har valgt at bruge dette stof. Derfor spørger jeg jer - Hvad håber I at opnå med forbudet af disse svampe? [Forslag og Spørgsmål.]
Mange Hilsner, XXXX
Hvad siger I?
Senest rettet af Tias 06 apr 2011 20:41, rettet i alt 1 gang.
|