Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 105 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ololiuhqui
Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Jeg har i den sidste tid haft nogle fantastiske oplevelser med somashops Ololiuhqui. Jeg startede med en 5-10 frø dosering og er lige så stille gået op på 10-15 frø. Er der nogle her der har arbejdet længere varigt med Ololiuhqui? Jeg finder dem som sagt helt fantastisk og kunne godt tænke mig at høre lidt om andres oplevelser med Ololiuhqui..( både positivt og negativt)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvilken slags effekt giver Ololiuhqui?

Kunne ikke lige finde planten på erowid heller ikke med dens latinske navn Rivea Corymbosa...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Og jeg kunne godt tænke mig at se noget triprapport derfra!
Så vidt jeg ved er det psykoaktivt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af epo:
Jeg har i den sidste tid haft nogle fantastiske oplevelser med somashops Ololiuhqui. Jeg startede med en 5-10 frø dosering og er lige så stille gået op på 10-15 frø. Er der nogle her der har arbejdet længere varigt med Ololiuhqui? Jeg finder dem som sagt helt fantastisk og kunne godt tænke mig at høre lidt om andres oplevelser med Ololiuhqui..( både positivt og negativt)<HR></BLOCKQUOTE>

Ololiuhqui er de "rigtige" Morning Glory frø - dem der refereres til under navnet yaxce´lil. Mere potente end BHWR men uden bivirkninger.
Jeg har selv haft gode erfaringer med optil 8 frø.
Bemærk at disse frø stadig er meget nye på markedet - og at visse kilder påpeger at høje doser kan være skadelige. Om sidstnævnte er rigtigt - ved jeg ikke, men pas alligevel på.

Senest rettet af zionboy 30 okt 2003 22:30, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg tog 10 stk og fik KEINE effekt, prøvede næste dag - også - med 10. Stadig ingen effekt. Har efterhånden købt en del ting hos ethnoplanet der ikke funker :P (am I cursed)

Vil prøve dem fra somashop nu, og rapportérer tilbage senere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mere potente end HBWR, har haft oplevelser med 7 HBWR frø, og det var meget intenst men oplevede dog ingen bivirkninger, hvilke har du/i da oplevet?

Medlem
Brugeravatar

Har kun haft en oplevelse med HBWR og den var ikke just god. Jeg havde ædt 10 stk. og vi var nogle venner der kørte rundt og der så jeg da ting og sager og bilturen var vildt grinern. Men senere på aftenen ville vi i byen og feste og der regnede vildt, så vi løb alt hvad vi kunne fra bilen til diskoteket hvilket resulterede i min mave blev skvulpet godt rundt. DET fik mig ned med nakken! Sad udenfor diskoteket i 30 min. og kunne ikke røre mig ud af flækken da jeg havde det så utrolig dårligt. Kom dog hjem og fik det bedre... Men halluerne kom aldrig, lå bare med en banan i munden og glemte konstant at tygge lortet.

Men det er også 3 år siden og jeg har lige købt nye der skal prøve og denne gang føler jeg mig mere forberedt og vigtigst af alt har jeg fået respekt for det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af killahkristian:
Mere potente end HBWR, har haft oplevelser med 7 HBWR frø, og det var meget intenst men oplevede dog ingen bivirkninger, hvilke har du/i da oplevet?<HR></BLOCKQUOTE>

Oplevelserne kan bedst sammenlignes med svampe, dog en smule mere konstruktureret mentalt. Frøene stammede dog ikke fra Danmark, men fra en ven i mexico.
Der er desværre meget fusk med kvaliteten - og kopifrø forekommer.

Her en lille report - ukendt forfatter.

I chewed 15; first effects (mood-lift) came in about in 20 - 30 min... Now it is about two hours from chewing and my pupils are quite dilated (I just checked them) and I feel energic and my sight is more bright than normally, colours appear more colourful and shapes of things are much more clear than normally... And, I feel at the same time very relaxed and energic. I'm in a library and nothing is bothering my mind, like some things could usually do; man, I feel relaxed in that warm way of LSA and I can concentrate on things well, and other people here don't bother me at all; all that chattering around here feels confortable. That typical (at least to me) peace of mind on LSA or LS* alkaloids, in a moderate dosages, is present and I'm feeling happy. Very high dosages could cause so bright sight and so dilated pupils that that could bother little, isf there is many other unknown people around; at least, I try to avoid other peoples eyes and watches... But now, and typically on LSA, I feel that this is absolutely Right what I have done and there is nothing wrong in my behavior; I don't do any harm to anybody or anything like that. And I feel that it's somewhat easy to express my feelings and thoughts... I must sound quite trippy, and I hope that I could transmit or convey that sincere and warm feeling and attitude to you...

Titel: Hawaii..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jeg har selv engang spist 12 HBWR frø og startede ud med et bad-trip der varede ca. 3 timer. Pludseligt afløst af den mest fantastiske rejse i et stort farve-hav i universet, dette varede også 3 timer det var dog kun med lukkede øjne at der skete noget. Sindsygt trip og jeg rør det aldrig mere.. MEN
jeg kan se at der er nogen der har haft gode oplvelser med de her Ololiuhqui som er henholdsvis nye ( på markedet ) frø.. Kan i ikke skrive en trip-rapport om jeres oplevelse for jeg er vildt interesseret i disse Rivea Corymbosa/Ololiuhqui som siges at give halluer selv med åbne øjne og ingen bivirkninger som f.eks. de ekstreme smerter det giver ca. to timer efter indtagelse af HBWR frø.. :?:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[color=red][/color][size=12][/size]Jeg har lige købt nogle få Ololiuhqui frø af en go ven og har allerede drukket et glas vand med en enkelt knust frø i. Den stod i fire timer før jeg drak det og allerede en time efter kunne jeg mærke noget! Der var lidt farver hvis jeg konsentrerede mig. Det var sku sjovt når det er første gang!! de virker slet ikke som HBWR frø. Ingen mave-problemer, kun psychedeliske tanker og få farver i luften. Jeg har været helt frisk idag og har slet ikke haft den der blæste følelse som jeg plejer at have dagen efter et HBWR-trip.

Dem der har prøvet HBWR og ikke har fået et posetivt resultat SKAL prøve Ololiuhqui! De er sku sjovere end HBWR det er helt sikkert! Glæder mig til at drikke syv!

Skal nok skrive tilbage om det (trippet)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu føler jeg mig snart som den eneste der skriver i dette emne.
Men jeg håber at der er nogle der har overvejet at bruge nogle af de penge de fik i julegave til nogle Olo.. frø.
De er lette at tilberede,
de giver ingen bivirkninger,
de er temlig potente,
de virker mere farverige end HBW frø osv osv..
Jeg skriver dette fordi jeg gerne vil væksle erfaringer med nogle der har prøvet det.
Eller i såfald få nogle af dem der har prøvet dem til at skrive en trip rapport.
Nå men god jul til jer alle psychonauter

Hilsen copelandia

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
er det nødvendigt at have det til at stå og trække i væske, eller er det bare for at det skal virke hurtigere?!? eller vil det virke fint hvis man bare knuser dem sluger det?!?

har fulgt denne tråd med god interesse, men må jo lige vente på at der er tid og penge til at prøve det af

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MEGET interessant! BHWR-frø giver den lækreste rus, og jeg holder mig kun fra dem pga. bivirkningerne, som er utålelige. Jeg vil helt klart købe nogle af disse frø, men jeg kan bare ikke forstå, hvorfor man ikke har hørt om dem, hvis de er så gode og uden bivirkninger. Og så er de eddermaneme dyre på somashop... Dr. Hemp anbefaler, at man tager hele 15 af disse frø og maler dem til fint pulver for derefter at lade dem trække i vand natten over, filtrere vandet og drikke det. 10 frø koster 140 kr., 20 koster 250, så det er sateme dyrt. Og nu vi er i gang, er der så nogen, der kan svare mig på, om ayahuasca sæt 1 fra somashop er nok til et fuldkomment trip til én person? 10 g Harmala lyder jo ikke af meget. Og er der nogen, som har prøvet at drikke både Harmala og B. Caapi og kan fortælle, hvad der er slemmest af få ned? Thank you.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
MEGET interessant! BHWR-frø giver den lækreste rus, og jeg holder mig kun fra dem pga. bivirkningerne, som er utålelige. Jeg vil helt klart købe nogle af disse frø, men jeg kan bare ikke forstå, hvorfor man ikke har hørt om dem, hvis de er så gode og uden bivirkninger. Og så er de eddermaneme dyre på somashop... Dr. Hemp anbefaler, at man tager hele 15 af disse frø og maler dem til fint pulver for derefter at lade dem trække i vand natten over, filtrere vandet og drikke det. 10 frø koster 140 kr., 20 koster 250, så det er sateme dyrt. Og nu vi er i gang, er der så nogen, der kan svare mig på, om ayahuasca sæt 1 fra somashop er nok til et fuldkomment trip til én person? 10 g Harmala lyder jo ikke af meget. Og er der nogen, som har prøvet at drikke både Harmala og B. Caapi og kan fortælle, hvad der er slemmest af få ned? Thank you.
Det er så vidt jeg ved de 15g Mimosa Hostilis der er Ayahuasca, harmala'en er maoi så du kan optage det oralt og der skulle 10g være nok.

Men hvorfor ikke købe deres Jule tilbud? :)

Der får du 2x ayahuasca sæt, 50g tørret kaktus og 10 Ololiuhqui (hader det navn!) frø. Det er meget billigt for kun 375kr og så har du ihvertfald også til en del sjov :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Lyder alt for nice! Det er helt sikkert jeg skal købe nogen til den 1.!
Nogen der ved om planten er til at få til at gro i dk?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BRB - Okay. Jeg synes ikke, jeg vil give 375 kr., selvom man sparer nogle kroner. Jeg vil ikke bruge mere end 200 kr. på sådan noget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Jeg synes ikke, jeg vil give 375 kr., selvom man sparer nogle kroner. Jeg vil ikke bruge mere end 200 kr. på sådan noget.
Nej ok, jeg synes nu prisen er meget fair taget i betragtning af hvilke oplevelser man kan få ud af det..

Det er ganske lovligt, du kan godt få en del trip ud af alt det i den pakke (50g tørret kaktus, 10 frø og 2 x ayahyasca sæt) og så for sølle 375kr.

375kr er ikke mange penge hvis du skal købe stoffer på det illegale marked.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja de er så vidt jeg ved ret så nemme at gro i danmark... De må bare ikke udsættes for frost!
D.v.s. at du nok ikke ska plante et "River C." frø udendørs før sommerferien.
Istædet for at kalde dem Ololiuhqui så vil jeg kalde dem for "River" (ligner jo Rivea Corymbosa) for som BRB siger så er det fucking svært at huske i hovedet!

Nå men håber trods alt kritiken at der er nogle af jer der vil købe nogle selvom de er dyre...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Takker mange gange Copelandia.. Det skal prøves.. Vil sætte dem i vinduet under en varmelampe, og se hvad de siger til det..! For til den pris de frø har, kan det jo let betale sig selv at dyrke dem..

Titel: til LeSeiD
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til: LeSeiD

Ja jeg ka sku kun gi dig ret.
Men efter min mening er de pengene værd!
Prøv at sætte frøene i perspektiv med f.eks. alkohol..!
hvor tit bruger man ikke 140 kr. i byen? Er det pengene værd? (tømmermænd)
Jeg vil hellere bruge 140 kr. på River og så ha det fedt med vennerne en rolig aften med en fed oplevelse!

godt nytår alle sammen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 105 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]