Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: The underground of me.....
sig mig engang kan du ikke klare presset?

iiihh hvor i dog føler jer truffet hihi det er da for latterligt, det er jo bare en mening, lad dog vær med at gå helt i koma bare på grund af der er nogen som har andre meninger end jer! hivs i kan ha andres meninger, hvad fanen laver i så her på nette? jeg spør nu bare...

By the way, jeg er ikke hankøn kære ven ;)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
ja hvad fa´en laver du her hvis du ikke gider diskutere dine holdninger? :roll:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
AngelFuck skrev:
Jeg har så stadig ikke fattet ideen i og ta det hvis det går galt hele tiden!

Hvorfor kører folk i biler?
Det går jo også "galt" hele tiden, folk bliver dræbt i trafikken hele tiden
Det er et spørgsmål om prioritering og om man er villig til at tage en risiko, det er en risiko at stå op af sin seng hver morgen, risikoen ved at tage stoffer kan man nok ikke forstå før man selv har prøvet det, man kan opleve ting som normalt ikke er muligt under helt normale omstændigheder, det i sig selv gør at mange vælger at berige deres liv med et stof eller en kombination af stoffer, for at få en rigere livskvalitet og opleve nogen spændende ting, det kan være at man synes at man har lyst til at kryde tilværelsen med et ekstra lille pift kryderi, en spliff eller lidt til næsen eller en svamp etc. Der findes mange muligheder, alt efter hvem man er som person og hvilke bevidsthedstilstande, humørmæssige planer eller andet som man finder dragende og underholdende for en.

AngelFuck skrev:
Og lad vær med at sig, at det handler om og ta det rigtig og bla bla bla, får i kan så åbenbart ikke finde ud af og ta det rigtigt

Hvem er i? Det findes jo utroligt mange mennesker og der findes også mange meninger om hva som er rigtigt....
Mange herinde har netop den mening at deres måde at indtage en substans på af den eller anden art, er den rigtige...

AngelFuck skrev:
Mit spørgsmål er så, hvorfor fanen i blir ved? Alt det der pladder med at man ser verden på en hel anden måde, og man bliver mere bevidst om forskellige ting, det kan da godt være i tror det, men vis man er stærk nok (hvilket JEG mener i IKKE er) så kan man sagtens se !
verden anderledes, uden hjælpemidler! IIHHH ja hvor kan jeg godt se det sjove i og lege med sit liv på den måde, helt vildt sjovt :roll: Har været tæt på døden, og derfro vil jeg aldrig nogensinde indtage noget som kan få mig til og opleve det igen, aldrig nogensinde!!

Ja alt kan lade sig gøre, hvis man som du siger er stærk nok, men det er en misforståelse at tro at ikke også hvores krop har indflydelse på hvores evne til at opfatte verden på, hvis man ikke har nogen øjne, så er det ikke helt så nemt at se og hvis man ikke har øre er det ikke så nemt at høre, det samme med stoffer som jo netop påvirker blodet og nervesystemet og gør altså ikke andet end at trykke på nogen "knapper" i kroppen som fortæller at kroppen kan udføre nogen bestemte funktioner, disse "knapper" kan tænkes på andre måder også, men medmindre at ens bevidsthed har herredømmet over ens fysiske krop, så vil stoffer stadig gøre det muligt for én at opleve visse bevidsthedsstilstande som ellers er meget vanskelige at opnå

AngelFuck skrev:
Nu må i svine mig til så meget i vil, og kalde mig uvidende og bla bla, men det hele kommer tilbage til jer, det er ikke mig der har brug for et stof, for at ku nyde verdens smukke skabninger..

Hygge!

Hvorfor skulle jeg svine dig til?
Det virker mere som om du forsøger at svine os til :?:

Gør mig desuden utroligt ondt at høre at du har været døden nær, håber at du har det bedre nu, jeg tror også godt at jeg kan forstå hvorfor dit indlæg herinde, hvis jeg ikke tager helt fejl er det netop på grund af at du har været døden nær og netop ikke vil have at det skal ske for andre, eller for at demonstrere hvor dumt du synes det er og at vi ikke har respekt nok for hvores liv, men du må huske på at stoffer er mange ting, stoffer er også ting som findes i maden og som er essentielle for hvores overlevelse, stoffer er altså ikke udelukkende nogen dårlig ting, stoffer kan også have medicinske virkninger på både legemet og psyken, mange stoffer er også rent praktisk meget vanskelige at dø og få overdosis, så derfor hvis man ved hva man laver og man passer nok på og indtager stoffer som kræver en relativ stor dosis for at dø af, så e risikoen for at komme alvorligt galt afsted minimal, der findes mange ting som er meget mere farligt...

Titel:
Dedikeret medlem

Kan faktisk godt se hvorfor folk føler sig lidt truffet, da emnet handler sig om "hvorfor vi egentlig tager stoffer og hvor dumt det er af os".. Og da jeg vil skyde på størsteparten herinde har erfaringer med stoffer, og så der kommer sådan et indlæg der nærmest tilsviner os ved at spørge hvorfor vi er så dumme at tage dem. Kan jeg måske godt forstå nogen vil reagere lidt mere end bare et moderat svar :)

Vil være nogenlunde det samme ved at gå ind på FDM og fortælle hvor dumme folk var at køre bil, da det dræber utallige mennesker om året..

Håber der ses ironien i det sidste :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
AngelFuck skrev:
sig mig engang kan du ikke klare presset?

iiihh hvor i dog føler jer truffet hihi det er da for latterligt, det er jo bare en mening, lad dog vær med at gå helt i koma bare på grund af der er nogen som har andre meninger end jer! hivs i kan ha andres meninger, hvad fanen laver i så her på nette? jeg spør nu bare...

By the way, jeg er ikke hankøn kære ven ;)

Hallo det er sku da det der er en af hovedformålene med denne side - at høre andres menninger mm... Men hvis du lige checker dine første poster i dette topic, vil du se at din tone er pisse nedladende, og du får sku hvad du sår so!! :twisted: hvis din interesse ikke er oprigtig, og du bare kommer med løftet pegefinger uden af have en skid erfaring, syntes jeg du skulle holde dig til http://www.pollypocket.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
AngelFuck skrev:
.. så kan man sagtens se verden anderledes, uden hjælpemidler! IIHHH ja hvor kan jeg godt se det sjove i og lege med sit liv på den måde, helt vildt sjovt :roll: Har været tæt på døden, og derfro vil jeg aldrig nogensinde indtage noget som kan få mig til og opleve det igen, aldrig nogensinde!!

Overvej hvis du ikke havde været syg og døden nær.. så ville du ikke have så "travlt" med at opleve livet, undgå døden og være lidt hellig.. Så ville du måske også have prøvet det selv, på et tidspunkt i et eller andet omfang..

Tanken ramte mig bare efter at have læst Astrals indlæg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis gud(erne) findes, må han, hun eller dem jo bestemt også har haft en idé da de skabte alle de naturlige stoffer som hamp, svampe, kokain, khat, salvia, opium (denher er vigtig), meskalin, gurana, koffein, nikotin osv. osv... Meneskeheden har jo brugt dem siden tidernes morgen. Vikingerne med deres mijød og fluesvampe. Bjergfolket i Columbia og deres coka blade. Indianerne og deres fredspibe. Inkaerne og deres DMT-planter. De kristen og deres jesu blod osv. osv...
Det er jo også de absolut færreste menesker i verden der ikke tage en eller anden form for stoffer på et eller andet tidspunkt endten som hjælpemidler, nu tænker jeg på diverse former for medicin, du var sikkert også dopet flere gange under din sygdom. Eller tænk på i gamle dage hvor man ik lige fik en ordenlig dosis n2o (lattergas) hos tandlægen, fuck det må ikke ha været sjovt med sådan et bor med håndsving :shock: hehe. Eller som nydelses/bevidsthedsudvidende midler.
Både illegalt og legalt narkotika/medicin er noget af det mest vigtige får at få verden til at fungere, hvis man nu også tager alkohol, panodiler og kaffe med ind i billedet. Hvordan skulle man på nogen måder kunne gemmenføre en hjerne operation unden stoffer (måske med en hypnotisør, men det siger vi ikke til nogen) Eller hvordan pokker skulle amerikanske jægerpilot nogensinde kunne holde til 14 timers bombe togter i Iraq (selvom det ikke får verden til at fungere bedere) Og til sidst hvordan ville en god rock koncert være unden alkohol, fordi alkohol er sq også stoffer om man vil det eller ej. Når man nu har muligheden, så hvoffor lade vær :roll: Der må jo være en mening med de her gaver fra guderne. Det er min personlige holdning til stoffer :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Topløs bar
Det er sjovt at tage stoffer. Det er hvert fald en god grund :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kære AngelFuck :!:
Hvil i dig selv og lad være med at angribe andre individers være, gøren og haven!
- Dertil har du, som ganske lille og absolut ubetydeligt væsen i kosmos, ingen ret.

Hvordan ville du iøvrigt ha' det med at få din "nærdødsoplevelse" anfægtet.
Ex:
Du kan jo ikke vide om det var døden du så i øjnene, når du ikke har prøvet være helt død - kan du?!?

Jeg har også haft en kæreste, som har været erklæret klinisk død i adskillige minutter - ved jeg så også hvad jeg taler om?!?

Dit liv er åbentbart ikke så fantastisk, som du får det til at lyde, siden du gider bruge så megen energi på andres. Du har sikkert allerede sikret dig en plads på tømmerflåden når jorden går under - så tag en slapper!
- Jeg kravler op ad bønnestagen når tiden kommer

:mrgreen:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Angelfuck, du har aldrig prøvet stoffer, men har været meget syg. Hvad har det med stoffer at gøre? Og hvis du ikke kunne lide din kæreste når han var på stoffer, så burde du måske finde en ny!!

Jeg, og tror jeg kan snakke for de fleste her, tager narko for b.la at opleve nye sider af os selv, og se verden på en anden måde, og de stoffer jeg har erfaret mig med er så (lidt) farlige at jeg på ingen måde har frygtet noget slemt, da jeg blandt andet gennem psy.dk og erowid.org osv. har læst mig frem til stoffernes generelle virkning, eftervirkning, birvirkninger, dosering osv. for derefter at kunne bedømme hvilke stoffer jeg havde lyst at smide i løgneren. 8)

Du har jo ingen personlige erfaringer med hvad stoffer gør, og det er da rigtigt at nogen ikke kan styre det og har opført sig dumt, og det er jo det der kan undgåes (oftest) ved at folk bruger stoffer med omtanke.

Hmm, ved sq ikke helt hvordan jeg skal få afsluttet det her, men mit råd er at du burde sætte dig bedre ind i tingene, evt. prøve at fråde et par kix og så komme herind igen.. så tror jeg stemningen var en anden fra både vores side og også din egen :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
det er altid et tegn på høj iq at personen er af hunkøn og bruger z istedet for s...

hun har sikkert ret siden hun er så klog, og har så megen erfaring...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvad med at lade gamle emner ligge i arkivet istedet for at genoplive dem hvis i ikke har noget konstruktivt at tilføje dem?

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]