DR-D skrev:
Kan ikke helt se hvorfor det skulle være så slemt og forøvrigt underligt, at nogle mener, at det er lidt dobbeltmoralsk at DCF pludseligt godt kan skrive herinde.
Psy.dk er blevet svinet af flere medlemmer derinde indtil flere gange, og vi er blevet fremstillet som dumme narkomaner derinde uden nogle former for moderation fra deres egen side...
Sålænge brokken bliver ført i en anstændig tone, kan jeg ikke se hvorfor der var nogle grund til at slette posterne child?
- Der har hele tiden været nogle fra DCF som også har skrevet herinde, det er der intet nyt i. Desuden er det da naturligt at de svarer på denne tråd, da den netop omhandler DCF.
- Jeg har indtryk af at det er fåtallet inde på DCF der direkte har noget imod os(eller i hvert fald giver udtryk for dette). Langt de fleste synes at være neutrale, eller i hvert fald smarte nok til at holde deres mening for sig selv.
- At DCF tillader at man sviner os til derinde, er ikke en god grund til at vi tillader at man sviner dem til her.
- Der er ingen grund til at puste mere til ilden, jeg synes der har været nok dårlig stemning mellem DCF og os. Og jeg synes det vil være hensigtsmæssigt om vi kunne eksistere nogenlunde fredeligt sammen, der er jo alligevel nogle stykker som bruger begge boards.
Derfor slettede jeg dem. Hvis nogen ønsker at diskutere dette videre med mig, er det fint med mig, men lad det blive i PM, der er ingen grund til at diskutere den slags her.