Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Hei jeg lurte på om noen her har erfaring med at ryge ren Salvorin A? Er det noe poeng i å kjøpe det? Det er sikkert veldig vanskelig å dosere dette. Er det aktivt oralt? Lurer på om jeg skal kjøpe salvia ekstrakt eller ren Salvorin A...Sist nevnte er en del billigere enn ekstrakter.

mvh. Jens 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Når det er rent ligger dosisen på ca. 75 -150 microgram, hvordan har du tænkt dig at udmåle det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
kan man få ren salvorin A??? Eller har du selv trukket det, hvordan???

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
man kan godt.. men satme ikke noget man skal lege med, medmindre man ved hvad man laver. sagt på en anden måde.. hold nallerne fra det :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tenkte nok det ville bli meget vanskelig å dosere.
Killahkristian: Jeg fant en side på internet som solgte masser av research chemicals, samt Salvorin A.
Men jeg så også en annen side som solgte salvia 100x ekstrakt(Dvs 98% ren salvorin A) <--Det må være like vanskelig å dosere dette ekstraktet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sterling skrev:
Men jeg så også en annen side som solgte salvia 100x ekstrakt(Dvs 98% ren salvorin A) <--Det må være like vanskelig å dosere dette ekstraktet?
Har ingen erfaringer med nogen Salvia, hverken rent eller ekstrakt, MEN hold dig fra 100x ekstrakt, det lyder sidnygt, især når det mest almindelige er 5x :shock:

Bare et godt forslag.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg mener at det bare skulle være å dosere mindre, men det vil jo bli vanskeligere selvfølgelig. Tror ikke jeg ønsker en alt for heftig opplevelse, i og med at jeg kun har ryget blader fra Salvia Divinorum fra før uten noe særlig effekt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sterling skrev:
Jeg mener at det bare skulle være å dosere mindre, men det vil jo bli vanskeligere selvfølgelig. Tror ikke jeg ønsker en alt for heftig opplevelse, i og med at jeg kun har ryget blader fra Salvia Divinorum fra før uten noe særlig effekt.
Mener bare at man ved selv 5x og 10x ekstrakt kun skal tage få hiv, så kan ikke forestille mig at ryge 100x :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder yderst SINDSSYGT.. jeg har prøvet x5.... x100 vil jeg næsten vove at påstå er = et trip så langt væk at muliheden for ikke at komme tilbage er stor!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

Sterling skrev:

100x betyder at 100g er ekstraleret ned til 1g, da ikke at det er 98% rent salvorin A?

Hvis du havde 100% rent salvorin A, hvordan havde du så tænkt dig at udmåle 75 -150 microgram? Det kan man overhovedet se så små mængder?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det kan jo godt lade sig gøre med en 0,1mg laboratorievægt... Men den slags koster jo også 15K+...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er muligt at købe salvorin A krystaller(98%) bla over nettet. :shock:

Jeg må tilstå at 5-10x ekstrat er også mere en rigeligt til mig.
Jeg tror ikke engang jeg har mod på at prøve krystaller af S.D........
Caution!!

Titel:
Dedikeret medlem

Af hvad jeg ved på vores skole, der har vi en vægt der kan måle præcis ud til 6 decimal.. ved godt micro er 10 -6 og noget, og det nok vil være ricikabelt at afmåle det selv alligevel.. Men siger bare der ville være en mulighed på mange skoler for at lige gå en tur forbi kemi lokalet i en pause :roll:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hmm jeg forstår ikke jer psy folk noglle gange.. Har i overhovedet prøvet stoffet ? Eller skriver i bare hvad i tror eller har læst?

Var sammen med 2 som købte en flaske salvorin a fra http://www.minmor.dk Delte den i 2 og holdte det i munden i et godt stykke tid. De blev faktisk ikke skæve på samme måde som man gør ved at ryge x5 eller x10. De blev "bonget" som man er efter.. og det var de et stykke tid. Ellers ikke.

Ved jeg ikke om der er lorte produkt. Men der blev også hældt lidt over en smøg og røget på den måde. Det var vildt men ikke oppe og ringe som en ordentlig gang x10 i en pibe.

Så jeg ville sige. Jo køb du bare en x100. Ryg sindsygt lidt! Hvis det virker.. FED ? Hvis ikke så ryg noget mere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ingen kilder, tak. Har ændret linket.

Det som den pågældende side havde til salg var ikke ren Salvinorin A, men nogle knuste blade med 15mg Salvinorin A, tilført efter tørring, per g knuste blade. Mht. diskussionen om hvor vidt det kan betale sig at købe ren Salvinorin A eller ej, så kan kan det ikke! Ren Salvinorin er et ultrapotent hallucinogen, som man ikke bør lege med. Selv Daniel Siebert, som er Europas førende Salvia D. forsker, vil ikke sælge Salvinorin A til andre end bekræftede forskere. Og den mand ved hvad han snakker om.
Desuden begriber jeg ikke hvad i vil med så kraftigt et stof. Er 5x, eller 10x ikke nok? Og hvis det ikke er nok med 200mg 5x, hvad så med en let forøgelse af dosen? Det andet er i hvert fald helt hen i vejret.

/karma!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

vil trippet være længere på 100g xtract?? eller bare mere intenst?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Ja, det er aktivt oral, d.v.s det skal optages gennem slimhinderne i munden, så du skal lade det blive et stykke tid. Jeg har dog ikke selv nogle erfaringer med at indtage det oralt.
Men efter hvad jeg har læst, får man mest ud af det hvis man sidder eller ligger i en afslappet stilling med lukkede øjne.
Jeg vil også anbefale at ligge helt stille og slappe af når man ryger det.
Du skal nok blive blæst uanset hvad du gør, men hvis du vil have noget ud af trippet, og ikke vil resikere at komme til skade er det en god idé at ligge ned.

Jeg har iøvrigt tænkt mig snart at prøve det oralt, men er der nogen der har erfaringer med det, eller ved om man kan bruge almindeligt extrakt, og hvor meget man i så fald skal dosere i forhold til hvor meget man plejer at ryge, og hvor længe man skal have det i munden?

Titel:
Junior medlem

Hallifax // Det kan ikke passe hvor har du det fra ? Det var flydende og uden nogen form for klumper eller blade i. Så hvis det ikke var rent slvorin A, var de meget misvisende på deres side i hvert fald.

Har også godt læst og hørt at Salvia er optageligt gennem slimhinderne men ingen skal bilde mig ind at det er mere aktivt på den måde. Så kan man læse løs. Men efter egen erfaring er rygning meget, meget, meget bedre. Trippet skulle vare længere via slimhinderne i munden, det kan godt ske, men tror dog ikke at trippet bliver intenst den vej igennem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*hqst* Fordi, hvis du indtager ren Salvinorin A oralt bliver du lidt mere end "bonget". Hvor stor var dosen?

Titel:
Junior medlem

Det var en halv flaske! Kan ikke huske hvor meget der var i.

og så bliver man mere end bonget... Hvor ved du det fra ? Har du prøvet?

Nej det tænkte jeg nok.

Jo det burde man nok blive men nu er det jo at man aldrig kan vide sig helt sikker på hvordan ethnogener virker!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]