Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvad med de såkaldte trip-rapporter? F.eks. den nye, 'Livet anskuet som trip' - der er da mange elementer fra det almindelig liv...?

Det er iøvrigt Hr. mdm@ der har oprettet det dér board for at diskutere de oplevelser, der er nævnt i denne tråds oplæg.

Jeg ved ikke, hvor han bliver af - måske holder han pause fra nettet eller denne del af det, ihvertfald.

[ 05 2003: Besked ændret af: ReKLAMe-AanDEN ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
@ - MDM@

sad lige og læste tråden igennem..

hvordan går det efterhånden?

synes dine oplevelser lyder rimelig interresante og synes du sku opfatte dem som en gave, det er ik alle der når at opleve sådan noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

er lidt misundelig på dine oplevelser [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

btw: tror 95% på dine oplevelser er sande, men der jo os' altid ens egen fortolkning og så sandheden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] og det med energir ka jeg godt nikke genkendende til... hvis jeg fokuserer på en ting i 30 sek. eller lign. ke jeg godt se farverne omkring den, aura energi eller hvad man nu vil kalde det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ReKLAMe-AanDEN:
Det er iøvrigt Hr. mdm@ der har oprettet det dér board for at diskutere de oplevelser, der er nævnt i denne tråds oplæg.

Jeg ved ikke, hvor han bliver af - måske holder han pause fra nettet eller denne del af det, ihvertfald.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg tror sgu han har mistet interessen.

Jeg har set ham for nyligt, og han har travlt med arbejde osv. - beklager at skuffe dig, Skat, men jeg tror du venter forgæves.

Han er ikke længere aktiv her på boardet, men hvis du ønsker at få fat i ham, så er han aktiv på HipHop-Boards.dk (Dog under et andet navn).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Jeg tror sgu han har mistet interessen.

Jeg har set ham for nyligt, og han har travlt med arbejde osv. - beklager at skuffe dig, Skat, men jeg tror du venter forgæves.

Han er ikke længere aktiv her på boardet, men hvis du ønsker at få fat i ham, så er han aktiv på HipHop-Boards.dk (Dog under et andet navn).
<HR></BLOCKQUOTE>

Har du fået din Ecstasy-bible tilbage? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

der er mange der gerne vil Fortryder her i live .også mig ind i mellem .men det kan man ikke .man må leve med det man/andre har gjordt .og måske snakke om dem .men det er den måde live lære os på ..........

Medlem

Det, han har oplevet, er det, der bygges op på dét board - helt fra grunden!

Medlem

Hvad sker der? Hvorfor stopper snakken i filosofi-forum?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -=Golden Ego=-:
Hvad sker der? Hvorfor stopper snakken i filosofi-forum?<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis ikke du skulle have opdaget det, så går der bare nogen gange lang tid imellem at folk skriver herinde. Tror ikke der er nogen der ved hvorfor. Måske går der bare lang tid imellem at nogen har noget som de synes er godt nok til at poste herinde. Måske er det en naturlov at der skal være lang tid imellem poster i et filosofi-forum. Eller måske er der bare ike så mange der filosoferer særligt meget, enten herinde, eller generelt blandt mennesker. Find selv på flere forslag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det svar du selv filosofere dig frem til !

Medlem

Der er så stille, fordi jeg i min hule hånd holder 15 partikeltyper og den Monematiske Forvandlings-Lov, der gælder for dem, og fordi, de allerede er klassificerede indenfor ti psykiske regnbue-kategorier.

Og fordi jeg samtidig har udgrundet formlen for potenserede trekants-tal.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvem i alverden har lavet denne til sticky!?

Det synes jeg ærlig talt ikke den er vigtig nok til... i hvert fald ikke mere..

-Satori

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nej, jeg synes heller ikke den skal være sticky. I det hele taget tror jeg ikke den er brugbar for ret mange, medmindre de virkelig har brændt nallerne på drugs.

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey folks.

Det er woody der har klistret denne tråd fast i toppen, fordi den meget godt beskriver hvor galt det kan gå, hvis man ikke passer på(fedt rim hva? ;)).
Jeg lader den stå øverst i et par uger, og hvis ellers ikke woody protesterer vildt, piller jeg klisteret af derefter.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg skrev mit kritiske reply da den var som sticky i Psykedelisk Filosofi... Det giver mere mening at have den som sticky her...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hey, du sagde at du havde fået "duen" til at smelte. En teltdug går jeg ud fra eller hva? Ved ikke om jeg har misfostået, men hva med ellers at i gik hen til den dug og kiggede. Jeg dømmer dig ikke, syntes bar det var et håndgribeligt bevis..?!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

@MDM.... hvis du bor i Odense eller omegn kender jeg nogen der kan hjælpe dig. Det er hverken psykologer eller en tur på afdeling P.
De arbejder mest med narkomaner og vil måske ikke lige kunne behandle dit tilfælde men så kan de ihvertfald sende dig videre til nogen der ved nok om sagerne og kan hjælpe dig (hvis andre er intereserede så PM mig...)

Håber du kommer over det MDM. Selv om det kunne være fedt at der var vogtere og den slags til så kan jeg ikke helt tro på det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey gutter, fald ned... Det er snart 1½ år siden at dette emne blev startet, og der er altså løbet meget vand i åen siden da. MDM@ har så vidt jeg ved fået meget bedre styr på tingene siden dengang. Men det kan han vel selv fortælle om, hvis han har lyst(?). Jeg synes da det kunne være interessant at høre hvordan det er gået.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ej det havde jeg sq ikke set... troede det var en rimelig ny post!!
Vil gerne høre hvordan det gik siden hen MDM.. hvis du ikke har noget imod at fortælle om det!?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel: Oh Oh Oh...
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Nu kommer jeg og river op i den her oldgamle tråd :)
Jeg vil sige at til alle jer der spørg til hvordan det går med det hele kan jeg roligt sige at jeg bestemt ikke har det ligeså "skidt/intenst" som jeg havde på det tidspunkt jeg skrev denne post og månederne efter.

Men oplevelsen har klart åbnet op for et syn på at verden ikk er så firkantet som mange konservative mennesker gerne vil have den til og være :)

Jeg har efter min oplevelse som i har læst i indlægget her kun eksperimenteret med svampe som bevidstheds udvidende stoffer en enkelt gang.

Som Confusion skriver er der ens egen fortolkning og så er der sandheden.
Noget der går mig meget på tankerne er blandt andet hvad der er virkeligt/normalt ja kald det hvad i vil.
Der er mange mennesker der samler materielle goder fordi så mener de at de har et perfekt liv.
Altså et liv hvor man har bil hus hund kone og børn og alting er idylisk.
Tror ikke der er særlig mange der efterhånden kommer ud med de tanker de virkelig tænker over for jeg tror bestemt ikke jeg er den eneste der har tanker omkring, at der findes en "anden" side?
parralel til den verden vi lever i ? måske flere dimensioner hvor vi lever et helt anderledes liv måske måske ikke?

Det er ihvertfald tanker og ting jeg har søgt meget omkring i læsestof div. steder efter mine oplevelser.
Jeg kan kun sige at jeg bestemt tror der er lidt mere end det som vi med det blotte øje ser!

Og 1000tak fordi at i var nogen stykker der spurgte ind til mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]