Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg vil gerne hører om der ikke var nogle fra boardet der kunne prøve at beskrive hvordan 5-MeO-DMT er?

Jeg har self. læst de to trip rapport der er her på siden og så på erowid, men vil stadig gerne hører af nogen her fra boardet som her prøvet det?

Jeg sniffede selv ~5mg her forleden (som må siges at være en meget lav dosis!). 1 time før havde jeg taget ca. 18mg DZP, så det kan self. godt havde påvirket episoden lidt. (og evt. havde givet euforien)

Jeg fik dog stadig en mild euforisk fornemmelse i kroppen og kunne mærke min tanke gang ændrede sig. Alt i alt lå jeg nok 20min før jeg faldt i søvn.

Men det kunne være [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] hvis andre her indefra gad prøve at beskrive deres eksperimenter.

mvh.

daffy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
UTFSE !?

Jeg (og andre) har både postet rapporter og beskrivelser af dette substans.

DUM idé at kombineret hallucinogener og benzoer/alkohol/andre hæmmende præparater - hvorfor dog dæmpe trippet på forhånd?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg har "UTFSE", men kan ikke helt finde noget med den smarteste/nemmeste måde at ryge 5-meo-DMT hvis man ikke har en vaporizer......??
Skal man bare "chase the dragon" på noget sølvpapir eller hvad?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hmmm beskrive meo-DMT.

Ganske voldsomt oncome, med et voldsomt bodyload lige i starten, meget tit med følelsen af acceleration, men jeg selv mister meget hurtigt al kontakt til krop og legeme.

Følelsen af eufori og glæde i starten, men senere dybere spirituelle oplevelser.

Tidsopfattelse bliver totalt forvrænget, jeg har flere gange vågnet op og følt at jeg har været væk i flere døgn, men i virkeligheden blot ca. 15 minutter.

Jeg har ikke erfaringer med insufleret DMT kun røget, men dette vil jeg kun anbefale folk som har prøvet andre psychoaktiver før, bestemt ikke et "begynder stof"

Et godt råd er at ikke gøre dette stående da man bliver ramt næsten øjeblikeligt efter indtagelse...

David :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har nu prøvet at ryge det flere gange.. Men uden den ønskede effekt!

Første gang var det ca. 3-6mg. i et reagensglas og en sterinlys under. Efter at røgen havde samlet sig sugede jeg det hele i et hug.

Øjeblikkeligt kun jeg mærke et sus i kroppen. Det forsvandt dog hurtigt, jeg lagde mig på sengen og mærkede efter om verden omkring mig var forandret ;)

men alt var helt normalt. Kort efter ville jeg prøve igen, det dobbelte af før røg jeg. Da de 3-6mg efterlod sig noget sort snask i reagensglaset, ved jeg ikke om jeg fik røget det ordentligt. Igen fik jeg et sus i hoved, det forsvandt dog igen som før.

Jeg satte noget musik på og lagde mit til at sove/trippe. Det blev dog sove, der var stadig ingen effekt. Jeg lå dog 5-10min og havde lidt behageligt mindfuck og mindre visuels, men ved ikke om det blot var placebo. Det var ihvertfald meget mildt.

Hvad gør jeg galt?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Okay.. Dvs at jeg skal undgå at ryge det i et reagensglas!
Men, er det nogle forslag til den smarteste måde at ryge det på??

mvh

thE ti$

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Medmindre du har en crackpibe, eller en DMT-pibe, så er reagensglas nok det bedste...
Daffys trip har ikke været ringere end det skulle... minder meget om de oplevelser der er ml. 3-6mg...
Hvis man vil bryde ordentligt igennem skal man op og ryge de 10-12 mg...
men start i det små ;)

-Satori

Titel:
Insane psychedelia user!

Ok.

Så prøver jeg at hæve dosisen!

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har prøvet at insufflere 5-MeO-DMT, og det var en dose på ca. 8mg - det havde et lidt længere oncome (næsten 2 minutter), og havde en ganske behagelig virkning - visuels der ikke var til at tage fejl af, og en følelse i kroppen, man ville ønske man kunne opnå under et samleje:)
ganske behageligt, man må bare påregne at dosen er LIDT højere, når man smiffer det, og at virkningen er lidt mere "smooth" (bløderer onset og comedown, og længere virkning)

Titel:
Insane psychedelia user!

Igår røg jeg så +10mg. Og jeg fik stadig ingen effekt?

Pulvede ned i et reagensglas, ild under til det hvide pulver er smeltet og blevet til røg og så sug. Gør jeg det ikke rigtigt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har præcis samme erfaringer som Daffy!?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Igår røg jeg så +10mg. Og jeg fik stadig ingen effekt?

Pulvede ned i et reagensglas, ild under til det hvide pulver er smeltet og blevet til røg og så sug. Gør jeg det ikke rigtigt?

Hvis du VED,at produktet er i orden,GØR du noget galt.Prøv at bruge en alm pibe næste gang.Er det 98%? base eller HCL?
10mg skulle sende dig i omløb om jorden.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg kan ikke jo ikke være 100% sikker, men jeg er 99% på at stoffet er i orden.

Det er på freebase form.

Jeg anbringer stoffet i bunden af reagensglas røret, holder det vandret og sætter bunden hvor stoffet ligger over en flamme. Det bliver først flydende og bobler lidt og bliver så til røg. Og så suger jeg alt røgen i første hug.

Er det ikke korrekt måde at vapo. det?

@Gonzo; Pibe? Hvordan mener du?

Alternativet er at sniffe det, på den måde kan jeg ikke undgå at taget stoffet rigtigt, det er dosisen (og rusen) bare anderledes.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener simpelthen at ryge det på en lille sibsy eller noget.Al det Vaporizing er sq ikke nødvendigt.Man vil nok få det meste ud af en Vape,men så skal det gøres ritigt.Jeg er ikke sikker på du får det vapet ordentligt.

Alternativt kunne du få fat I en rigtig Vaporizer,F.eks BC modellen.Jeg har lige anskaffet en,og den er fed.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Jeg har stærkt på fornemmelsen at man opbygger tolerance med 5meo-DMT. Har prøvet at ryge 5 mg, hvor jeg ikke syntes at det gav et kraftigt nok trip. Efter en time puttede jeg 10 mg i reagensglasset. Det gav en svagere virkning end første gang. (Det var måske meget godt, for reagensglasset eksploderede p.g.a. for meget varme, og et af de brændende varme glasskår havnede på en eller anden måde under min røv. Jeg var lidt glad for at jeg ikke var for blæst til at opdage det.)

Et par dage efter prøvede jeg igen med 10 mg. Igen synes jeg at virkningen var meget svagere end den normalt er ved 10 mg. Har på fornemmelsen at der skal gå cirka en uge mellem, før man igen får fuld virkning. Men har dog ikke eksperimenteret så meget med dette at jeg kan sige det med sikkerhed.

Det bedste trip har jeg fået ved at ryge ca. 15 mg. på en lille buttet glasflaske. Den kan indeholde meget mere røg en de små reagensglas jeg før har brugt. Ved 15 mg. bliver man rigtigt skudt af, og det er jo det der er meningen med 5 meo-DMT :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, hvad er det for nogle reagensglas du har brugt?? De burde ikke sprænge uden videre... Med mindre det bare er sådan et fake et fra feks en vase eller noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Hmm, hvad er det for nogle reagensglas du har brugt?? De burde ikke sprænge uden videre... Med mindre det bare er sådan et fake et fra feks en vase eller noget.

noname: Godt gættet :D Det var en vase, og vi dummede os ved at bruge en stormlighter i stedet for en almindelig lighter. Hold kæft hvor blev jeg forskrækket da den sprang! Gad godt ha' set mig selv i hovedet :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Så fik jeg et gennembrud med 5-MeO-DMT!

Det var nok den mest ekstreme oplevelse jeg har oplevet med stoffer! Noget af en indre rutjcebanetur!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
daffy duck skrev:
Så fik jeg et gennembrud med 5-MeO-DMT!

Det var nok den mest ekstreme oplevelse jeg har oplevet med stoffer! Noget af en indre rutjcebanetur!
Hvordan indtog du det så og hvilken dosis tog du?

Titel:
Insane psychedelia user!

Dosen var ukendt, men ca. 30mg vil jeg tror.

Det blev taget nasalt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]