guffe> det du beskriver som bad-trip er ikke badtrip for mig, jeg tror du gør det til mere end det er, det er jo bare din hjerne der fuckker, og det gør den jo oxo egang imellem når du er normal, der er du bare vant til det, og så virker det ikke så underligt. Jeg elsker når det hele bliver levende og der er masser af visuals, eller tog jeg da ikke hallucinogener.
FB> jeg tror at man altid kan styre hvad der foregår, så længe man husker at man bare er på fx. svampe, så er det jo ikke så underligt at der sker sære ting, men det er snadt at man nemt kan blive opslugt af alt det fede, og så accelrere det bare derud af hvis man ikke lige stopper op og tænker 1 sec. engang imellem.
Loonie>kan kun give dig ret.!! man styrer sgu sit eget trip. Hallucinogerne øger bare sanseindtrykkende, Du styrer selv hvor vildt det skal være.
Syntes sagtens at et svagt svampetrip kan være lige så sjovt som et meget stærkt. ingen tvivl om det.
Doenog>takker!!
Jensus> fedt navn... hehe, det har du ret i hvis man tror at et svampe trip påvirker hjernen lige som øl/hash/speed (stimulerende)
så bliver man helt sikkert meget forvirret og kan ikke hitte ud af hvad der sker med en, men havde dog læst mig til at svampe ikke lige frem var det samme som en stimulant, og derfor ttror jeg at jeg ikke er blevet forskrækket, jeg kan huske at på mit 1st svampe trip for meget længe siden, tænkte: " ja nu har jeg ædt dem, så lad dem fører mig derhen hvor de (svampene) vil, altså forstået som at man kan jo aldrig læse sig til hvordan et stof på virker en, men man kan lade stoffet vise hvad det kan udrette, og så tror jeg bare man skal tage det stille og roligt den første gang og ikke lave noget overilet, så man roder sig ud i noget der kører trippet helt vildt op, det er nok oxo derfor at man første gang bør trippe med nogle der har trippet før, eller bare tager en svag dosis for at mærke hvordan virkningen er, imens man uden problemer kan gøre hvad man vil.
Briller> ja, jeg har set en af mine veninder forsøge at hoppe ud fra 7.sal på svampe blandet med moderat dosis alkohol, det skal så lige siges at pigen i forvejen er er depresiv, og tage lykkepiller, så egentligt er det ikke så underligt. men jeg tror da at hvis man ikke kan sige til sig selv at man er enormt påvirket af svampe, eller ikke lægger synderligt mærke til det og tror man bare er lettere påvirket, så kan man jo nemt gå hen og gøre noget sært. Et "bad-trip" kommer jo ikke bare af sig selv, psilocybin er psilocybin, og det kan man ikke ændre ved tror bare at nogle folk misforstår virkningen og derofr ender i en situation de slet ikke magter...
Svampe virker jo det ene øjeblik meget og det andet kan man føle sig helt oppe på dupperne og slet ikke blæst, hvor efter man pludselig ikke fatter en brik.
tror bare hle tiden man skal huske at man er på virket af svampe, og ikke kan gøre alt det man normalt gerne ville/kunne, ting så simple som at brænde en CD på svampe kan jo gå hen og blive ligeså hårdt som at løbe et maraton... og andre tidspunkter er det lige så nemt som at trække vejret....
|