Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 11:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil udstille lidt af min homie Patrick Ringsborgs syge kunst... Kig på indgangs splash-billedet til min hjemmeside http://www.tidos.dk/distro.

Siden selv har nok ingen interessere medmindre man vil bestille ska, punk og hardcore merchandise, og selv det er der ikke rigtigt noget af, men jeg synes billedet er ret vildt ;)

/Tias.

Titel:
Medlem

Det ser ret pænt ud. Man kan selvfølgelig også bare kigge her (Tsk, tsk, Tias, din forretningshaj):

Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaja, din røv.... Men hvad synes du om det?

Titel:
Medlem

Tias skrev:
Jaja, din røv.... Men hvad synes du om det?

Jeg kan - som sagt - ret godt lide det. Det passer godt til resten af distroens indhold. Jeg har i aftenens løb siddet og smågrinet af det alt for seje interview med Marzwin fra Grindabo (ESPERGÆRDE SKA' BOMBES!) sammen med alle mine fiktive venner. Og det dér billeddigt er super-flot. Dog er skrifttypen (Fixedsys) malplaceret.

Jeg vidste sgu ikke, du var punket, Tias. Men hey, det er fedt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hva' snakker du om? Siden sidst vi sås er jeg vist(desværre?) blevet et kråstpunk udskrab... I al fald hvis du spørger folk omkring mig.

Kender du Grindabo? Kender du MARZWIN? Knep, verden er lille... :shock:

Oi,
TiAs.

Titel:
Medlem

Tias skrev:
Hva' snakker du om? Siden sidst vi sås er jeg vist(desværre?) blevet et kråstpunk udskrab... I al fald hvis du spørger folk omkring mig.

Kender du Grindabo? Kender du MARZWIN? Knep, verden er lille... :shock:

Oi,
TiAs.

Nej, jeg kender dem jo ikke rigtigt. En (tidligere) veninde fra Helsingør introducerede mig for bandet. Øh, og så så jeg ham Marzwinet rende rundt i noget, der lignede en salig brandert klokken 5 om eftermiddagen udenfor Føtex i Fredericia under FHF. Så jeg kender dem ikke. Men de er meget sjove, selvom deres musik er elendig, deres instrumenter er ustemte og deres tekster er barnlige. Men det er måske nok det, smadderpånk går ud på. Der er ikke meget æstetik i det, men det er da meget sjovt at høre på. Om ikke andet så fordi de virker som nogle unge mennesker, der er ved at dø af kedsomhed i et provinsielt lortehul og derfor har behov for at brænde nogle frustrationer af med førnævnte ustemte guitarer (+distortion-pedaler).

Jeg kan ikke rigtigt forstå punk-scenen. Det er noget med øl og hass og dårlig musik? Og så skal man helst have langt hår. Og hey, jeg tror også godt, jeg ved, hvem Daniel fra Forstyrret Ungdom er, selvom jeg aldrig har snakket med ham eller for den sags skyld overhovedet mødt ham. Hah!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Fed tegning.

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, om personen ikke ville have tabt pistolen, da hans arm blev slap, efter at han blæste sin egen hjerne ud på stakittet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes ikke den er så fed igen. Den er ret kliché-agtig, og ikke tegnet specielt godt, og der er ikke rigtig noget nyskabende eller interessant ved den.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hehehe

Jeg spillede med Hul i de gode gamle dage, for ca. 4 år siden... Dengang hed vi De Rådne Skravere... Those were the days ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Citat:
Jeg kan ikke rigtigt forstå punk-scenen. Det er noget med øl og hass og dårlig musik? Og så skal man helst have langt hår.

Det skal du fanme ikke ha' i Århus (altså langt hår). Så bliver man kaldt et forpulet hippiesvin, mens en flok Oi punkere skubber én rundt.. ikke sandt Satori?

Men jeg kan li' det.. Er der nogen er jer der nogensinde kommer til Vesterbro beboerhus arrangementerne?

Oi, Fisse, Oi, Fjappe!
Ashoka

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Fenriz> Den er bestemt tegnet godt. Den har en fed stil.

Det interessante og specielle er f.ex. at øjnene er vidt åbne og stirrende, at ansigtsudtrykket nærmest er agressivt.
De fleste folk der har blæst hjernen ud på sig selv ser rimeligt fredelige og fåre-agtige ud.

Og er der ikke altid noget interessant ved folk der begår selvmord ? Specielt når de åbner et kæmpe hul i deres baghoved med et håndvåben og spreder deres hjernemasse rundt omkring.

Titel:
Relativistisk båthorn

Revolveren er stadig ladt??? (og prøv at se plakaten bagved, hvor der står en dude med en tube lim klar til lidt nasal sammenklæbning)

Hardcore og technopunk er altid godt synes jeg, men ren punk er bedst i afgrænsede doser :)

Titel:
Medlem

[VÆK]

Senest rettet af Greg Weeks 20 sep 2006 22:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

er du på lunar din bums?

Titel:
Medlem

Nej... Det vil sige... Ja... Eller... Ah. Pis, mand...

Jeg havde for lang tid siden en profil der. Så vågnede jeg op en morgen og var lige ved at køre Hendrix-stilen med at blive kvalt i mit eget bræk, fordi jeg fik sådan en hamrende kvalme over det gennemført usmagelige koncept. Så jeg slettede straks min profil. Men grundet pres er jeg nu (i går) blevet "tvunget" derind igen. Mit profilnavn er "sal". Go figure. Vi skal da ha' et undergrundslunarnarkonetværk. Shhh...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jaja, når vi nu ikke har narkodating herinde, ja så må vi overtage et eksisterende :P der er også mange 15-16 årige tøser derinde som der kan manipuleres lidt med :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Og jeg fik TJiLLe til at oprette sig som min Lunarkæreste i troen om at han blev oprettet som ven :lol: Nu hvor vi snakker om at manipulere.

Titel:
Medlem

What? Er I allesammen nogle forpulede lunarwh0res? Smid da lige jeres lunarluder-navne her, så. Eller opret en seperat tråd. (... som om)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

går i så også med make-up? og hører him og forsøger at begå selvmord?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
ja

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]