Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: G-13 ?
Dedikeret medlem

hmmm, det er vi sq nok allesammen når det kommer til stykket(håber jeg). men der skal nok aflægges en art anti volds ed i forbindelse med en evt hampkamp mellem dcf og psychedelia [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
eb nu bliver jeg sgu nødt til at snart at svine dig til, vi er alt for enige i øjeblikket, totalt spooky, men ja en anti volds ed og en fredspibe vil nok være en god ide, selv om at jeg nok vil foretrække at fysisk voldelige elementer bliver hjemme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Den historie jeg har hørt om G-13, var at den amerikanske regering ville lave en super plante uden THC til industriel brug, istdet udviklede de the one and only G-13 som efter sigende kun kan dyrkes fra stikling! De andre må være krydsninger..

Men Sir Haze hvis du vil af med nogle frø er jeg meget interesseret i at erhverve nogle!!

Medlem

killahkristian,jeg tror jeg kan de første 20 G13 historier, og efter at havde læst om andre hamp forsknings projekter, lyder den historie jeg postede som den mest sandsynlige (amerikanerne havde ikke nogen forædlings forsøg kørende på det tidspunkt, men det er dokumenteret at de såede de frø de konfiskerede og THC testede planterne (der står dog ikke noget om at de gemte nogen af dem eller noget om G13)).
Selfølgelig kan den kun dyrkes fra stikling, det er ikke en sort ligesom whitewidow eller northern light, det er hvad amerikanerne ville betegne som et "lucky bag seed", så der er ingen hanner til at lave flere frø med, så de eneste måder at sprede den på er enten stiklinger som jeg fik, eller ved at lave krydsninger med andre sorter (eller hormon behandle den og selv bestøve).

jeg har ikke voldsomt mange g13x´s tilbage og dem jeg har har jeg lovet væk til valentin hvis han vil have dem, men jeg er ved at lave nogen nye (og de bliver lidt vilde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ), så slå koldt vand i blodet et par måneder og så er de klar (måske til den 23/12 på staden)

[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: Sir Haze ]

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
@Valentin

Hydroponics.dk har så vidt jeg husker G-13 frø (i den afskygning som den nu er)

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ikke G-13 frø.. men G-13 krydset med hashplant

Medlem

okay jeg giver op, jeg giver valentin sytten adresser hvor han kan finde virkeligt gode G13 krydsninger til overkommelige priser, jeg tilbyder at hjælpe med bestilling (fordi jeg har bestilt frø mange gange før), jeg tilbyder ham enda at forære ham de sidste G13x frø jeg har, og så ender han med at gå ud og købe nogle Haze/Skunk frø istedet, tjaaa Valentin hvis du gerne ville gøre det så besværligt som muligt for dig selv så er du på rette vej, hvor købte du frøende og hvad gav du forøvrigt for dem??

Dedikeret medlem

tsk tsk, utak er verdens løn [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Så er frøene bestilt.. Det blev bare noget der hedder "Skunk Haze" istedet.. Kunne ikke finde nogen g-13.. Så hvis i ved noget om "Skunk Haze", vil jeg meget gerne høre fra jer!! Chill to the Max...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Sir Haze* Jeg er damn klar på den julefrokost! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]